dc.contributor.author | Κούτρας, Παναγιώτης | el |
dc.contributor.author | Koutras, Panagiotis | en |
dc.date.accessioned | 2024-04-01T09:35:49Z | |
dc.date.available | 2024-04-01T09:35:49Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/59082 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.26778 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | ΜΕΚ | el |
dc.title | Προσομοίωση επίδρασης της θερμοκρασίας περιβάλλοντος στις επιδόσεις και στις εκπομπές ρύπων πετρελαιοκίνητου ελαφρού φορτηγού κατά τη διάρκεια του παγκόσμιου κύκλου WLTC | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | ΜΕΚ | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2023-09-20 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την επίδραση των εξωτερικών συνθηκών περιβάλλοντος στις επιδόσεις και στις εκπομπές ρύπων ελαφρού φορτηγού οχήματος που φέρει τετράχρονο στροβιλο-υπερπληρωμένο κινητήρα Diesel. Η επίδραση των εξωτερικών συνθηκών περιβάλλοντος έγκειται στη μεταβολή της θερμοκρασίας περιβάλλοντος. Η προσομοίωση του κινητήρα, του οχήματος και της διάταξης των δοκιμών πραγματοποιήθηκε με τη χρήση του υπολογιστικού πακέτου ( Inc) που χρησιμοποιείται ευρέως στην βιομηχανία μηχανών εσωτερικής καύσης με αξιόπιστα αποτελέσματα. Στις ενότητες που ακολουθούν γίνεται καταγραφή των επιδόσεων και των ρύπων τού υπό μελέτη οχήματος κατά τη διάρκεια του μεταβατικού κύκλου πόλης για εύρος διαφόρων θερμοκρασιών περιβάλλοντος από ακραίο ψύχος (-15οC) έως ακραία ζέστη (+45οC) Με την ολοκλήρωση των παραπάνω δοκιμών γίνεται σύγκριση και αξιολόγηση των δεδομένων για να εξαχθούν συμπεράσματα που συνάδουν με την υπάρχουσα θεωρητική γνώση ως προς τους παράγοντες που επηρεάζουν την απόδοση ενός κινητήρα και τους μηχανισμούς σχηματισμού ρύπων στο εσωτερικό των κυλίνδρων των μηχανών εσωτερικής καύσης. | el |
heal.abstract | This study deals with the effect of external environmental conditions on the performance and emissions of a light truck powered by a four-stroke turbocharged Diesel engine. The effect of external environmental conditions lies in the change of ambient temperature. The simulation of the engine, vehicle and test set-up was carried out using the GT POWER (Gamma Technologies Inc) software which is widely used in the internal combustion engine industry with reliable results. The following sections record the performance and emissions of the vehicle under study during the WLTC transient city cycle for ambient temperatures ranging from extreme cold (-15oC) to extreme heat (+45oC). Upon completion of the above tests, the data is compared and evaluated to draw conclusions that are consistent with the existing theoretical knowledge regarding the factors that affect the performance of an engine and the mechanisms of pollutant formation inside the cylinders of internal combustion engines. | en |
heal.advisorName | Γιακουμής, Ευάγγελος | el |
heal.committeeMemberName | Γιακουμής, Ευάγγελος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Μηχανών Εσωτερικής Καύσης (ΜΕΚ) | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 92 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: