HEAL DSpace

Προσομοίωση επίδρασης της θερμοκρασίας περιβάλλοντος στις επιδόσεις και στις εκπομπές ρύπων πετρελαιοκίνητου ελαφρού φορτηγού κατά τη διάρκεια του παγκόσμιου κύκλου WLTC

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κούτρας, Παναγιώτης el
dc.contributor.author Koutras, Panagiotis en
dc.date.accessioned 2024-04-01T09:35:49Z
dc.date.available 2024-04-01T09:35:49Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/59082
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.26778
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject ΜΕΚ el
dc.title Προσομοίωση επίδρασης της θερμοκρασίας περιβάλλοντος στις επιδόσεις και στις εκπομπές ρύπων πετρελαιοκίνητου ελαφρού φορτηγού κατά τη διάρκεια του παγκόσμιου κύκλου WLTC el
heal.type bachelorThesis
heal.classification ΜΕΚ el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2023-09-20
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την επίδραση των εξωτερικών συνθηκών περιβάλλοντος στις επιδόσεις και στις εκπομπές ρύπων ελαφρού φορτηγού οχήματος που φέρει τετράχρονο στροβιλο-υπερπληρωμένο κινητήρα Diesel. Η επίδραση των εξωτερικών συνθηκών περιβάλλοντος έγκειται στη μεταβολή της θερμοκρασίας περιβάλλοντος. Η προσομοίωση του κινητήρα, του οχήματος και της διάταξης των δοκιμών πραγματοποιήθηκε με τη χρήση του υπολογιστικού πακέτου ( Inc) που χρησιμοποιείται ευρέως στην βιομηχανία μηχανών εσωτερικής καύσης με αξιόπιστα αποτελέσματα. Στις ενότητες που ακολουθούν γίνεται καταγραφή των επιδόσεων και των ρύπων τού υπό μελέτη οχήματος κατά τη διάρκεια του μεταβατικού κύκλου πόλης για εύρος διαφόρων θερμοκρασιών περιβάλλοντος από ακραίο ψύχος (-15οC) έως ακραία ζέστη (+45οC) Με την ολοκλήρωση των παραπάνω δοκιμών γίνεται σύγκριση και αξιολόγηση των δεδομένων για να εξαχθούν συμπεράσματα που συνάδουν με την υπάρχουσα θεωρητική γνώση ως προς τους παράγοντες που επηρεάζουν την απόδοση ενός κινητήρα και τους μηχανισμούς σχηματισμού ρύπων στο εσωτερικό των κυλίνδρων των μηχανών εσωτερικής καύσης. el
heal.abstract This study deals with the effect of external environmental conditions on the performance and emissions of a light truck powered by a four-stroke turbocharged Diesel engine. The effect of external environmental conditions lies in the change of ambient temperature. The simulation of the engine, vehicle and test set-up was carried out using the GT POWER (Gamma Technologies Inc) software which is widely used in the internal combustion engine industry with reliable results. The following sections record the performance and emissions of the vehicle under study during the WLTC transient city cycle for ambient temperatures ranging from extreme cold (-15oC) to extreme heat (+45oC). Upon completion of the above tests, the data is compared and evaluated to draw conclusions that are consistent with the existing theoretical knowledge regarding the factors that affect the performance of an engine and the mechanisms of pollutant formation inside the cylinders of internal combustion engines. en
heal.advisorName Γιακουμής, Ευάγγελος el
heal.committeeMemberName Γιακουμής, Ευάγγελος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Μηχανών Εσωτερικής Καύσης (ΜΕΚ) el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 92 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα