HEAL DSpace

Μικροδίκτυα πλοίου και κυψέλες καυσίμου

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Αβραάμ, Ελένη el
dc.contributor.author Avraam, Eleni en
dc.date.accessioned 2024-04-12T10:38:40Z
dc.date.available 2024-04-12T10:38:40Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/59159
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.26855
dc.rights Default License
dc.subject Κυψέλη καυσίμου el
dc.subject DC/DC μετατροπέας el
dc.subject Υπερπυκνωτής el
dc.subject Πλοίο el
dc.subject Fuel Cell en
dc.subject Supercapacitor en
dc.subject DC/DC converter en
dc.subject Ship en
dc.subject Μικροδίκτυα el
dc.subject Microgrid en
dc.title Μικροδίκτυα πλοίου και κυψέλες καυσίμου el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Ενέργεια el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2023-10-26
heal.abstract This thesis focuses on the development and optimization of ship microgrids with an emphasis on ships that use renewable energy sources for their propulsion such as fuel cells, batteries and supercapacitors. The main objective is to promote sustainability and environmental awareness in the shipping sector. First, a brief description of microgrids is given, with special emphasis on the shipping sector and their importance. Then there is an extensive description of the components needed to implement such a system. These components are the fuel cell, supercapacitors, batteries, and DC/DC converters. Then, it is explained what each component is, how it works and what its role is in a hybrid propulsion system This particular thesis was based on the already existing ship named “FCS Alsterwasser”. It is a zeroemission ship based in the port of Hamburg, carrying up to 100 passengers at a time. The shipowner ATG (Alster-Touristik GmbH) developed in 2009 a so-called single-hull ship with an engine power of 100kW and passenger capacity: 100. The ferry operates a regular service on the river Alster and inland waterways of the city A basic reference for building the circuit diagram of the ship model is the article "Optimization of sizing and frequency control in battery/supercapacitor hybrid energy storage system for fuel cell ship" by Hui Chen, Zehui Zhang, Cong Guan, Haibo Gao, published in Elsevier page in 2020. en
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζετε στην ανάπτυξη και τη βελτιστοποίηση των μικροδικτύων των πλοίων με έμφαση στα πλοία τα οποία χρησιμοποιούν ανανεώσιμες πηγές ενέργειας για την πρόωση τους όπως είναι και οι κυψέλες καυσίμου, οι μπαταρίες αλλά και οι υπερπυκνωτές. Ο κύριος στόχος είναι η προώθηση της βιωσιμότητας και της περιβαλλοντικής συνείδησης στον τομέα της ναυτιλίας. Αρχικά γίνεται μια σύντομη περιγραφή των μικροδικτύων, με ιδιαίτερη έμφαση στον τομέα της ναυτιλίας και τη σημασία τους. Έπειτα γίνεται μια εκτεταμένη περιγραφή των στοιχείων που χρειάζονται για την υλοποίηση ενός τέτοιου συστήματος .Αυτά τα στοιχεία είναι η κυψέλη καυσίμου, οι υπερπυκνωτές, οι μπαταρίες/συσσωρευτές, και οι DC/DC μετατροπείς. Εξηγείται τι είναι το κάθε ένα από τα στοιχεία, πως λειτουργεί και ποιος είναι ο ρόλος του σε ένα σύστημα υβριδικής πρόωσης. Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία βασίστηκε στο ήδη υπάρχων πλοίο με όνομα “FCS Alsterwasser”. Είναι ένα πλοίο με μηδενικές εκπομπές που εδρεύει στο λιμάνι του Αμβούργου, μεταφέρει ως και 100 επιβάτες τη φορά. Η πλοιοκτήτρια εταιρία ATG (Alster-Touristik GmbH) ανέπτυξε το 2009 ένα λεγόμενο μόνο-κύτος πλοίο με ισχύ κινητήρα 100kW και χωρητικότητα επιβατών:100. Το πλοίο λειτουργεί σε τακτική υπηρεσία στον ποταμό Άλστερ και σε εσωτερικές πλωτές οδούς της πόλης. Βασική αναφορά για τη δόμηση της κυκλωματικής απεικόνισης του μοντέλου του πλοίου αποτελεί το άρθρο “ Optimization of sizing and frequency control in battery/supercapacitor hybrid energy storage system for fuel cell ship” των Hui Chen, Zehui Zhang, Cong Guan,Haibo Gao, δημοσιευμένο στη σελίδα Elsevier το 2020. el
heal.advisorName Κορρές, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Κορρές, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Δημέας, Άρης el
heal.committeeMemberName Κιόκες, Γεώργιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικής Ισχύος el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 166 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής