HEAL DSpace

Πρόβλεψη πολυχαρακτηριστικών χρονοσειρών υπολογιστικού φορτίου & διαχείριση πόρων µε τεχνικές μηχανικής μάθησης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Τσάφος, Αλέξανδρος el
dc.contributor.author Tsafos, Alexandros en
dc.date.accessioned 2024-04-15T09:18:24Z
dc.date.available 2024-04-15T09:18:24Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/59174
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.26870
dc.rights Default License
dc.subject Ανάλυση δεδομένων el
dc.subject Υπολογιστικό νέφος el
dc.subject Νευρωνικά δίκτυα el
dc.subject Διαχείριση πόρων el
dc.subject Μηχανική μάθηση el
dc.subject Machine learning en
dc.subject Data analysis en
dc.subject Resource provisioning en
dc.subject Cloud computing en
dc.subject Neural networks en
dc.title Πρόβλεψη πολυχαρακτηριστικών χρονοσειρών υπολογιστικού φορτίου & διαχείριση πόρων µε τεχνικές μηχανικής μάθησης el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Computer Science en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2023-10-18
heal.abstract παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να δημιουργήσει ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο για τον συγκερασμό δύο διακριτών αντικειμένων, αυτό της συναισθηματικής νοημοσύνης και αυτό της παιχνιδοποίησης, ή αλλιώς της υιοθέτησης χαρακτηριστικών παιχνιδιού σε περιβάλλοντα που δεν έχουν ως απόλυτο στόχο αμιγώς την ψυχαγωγία. Η συναισθηματική νοημοσύνη περιλαμβάνει μία ευρύτατη ποικιλία κρίσιμων ικανοτήτων τόσο σε ατομικό επίπεδο, όπως η αυτεπίγνωση και η αυτορρύθμιση, όσο και σε συλλογικό επίπεδο, όπως οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις. Η έγκαιρη καλλιέργεια ανάλογων δεξιοτήτων αναγνωρίζεται ως απαραίτητη και καθοριστική για την ολιστική ανάπτυξη κάθε παιδιού, αφού το εφοδιάζει επαρκώς ώστε να αντιμετωπίζει τις δυσκολίες της ζωής και να συσχετίζεται αποτελεσματικά με τους γύρω του. Οι δυνατότητες της παιχνιδοποίησης για κίνηση τους ενδιαφέροντος και επιμόρφωση, την καθιστούν ισχυρό παιδαγωγικό εργαλείο. Η βαθιά επιρροή του παιχνιδιού στην εμβύθιση και το κίνητρο, σε συνδυασμό με τους ψυχολογικούς μηχανισμούς, τις τεχνικές παιχνιδοποίησης και την προσαρμογή στις διάφορες ηλικιακές ομάδες ενισχύουν περεταίρω τη δυνατότητα καλλιέργειας της συναισθηματικής νοημοσύνης. Έτσι, η εν λόγω διπλωματική εκκινεί από μία ενδελεχή βιβλιογραφική έρευνα που αφορά τα μοντέλα συναισθηματικής νοημοσύνης, τις κοινωνιομετρικές τεχνικές και τις τεχνικές παιχνιδοποίησης. Στον πυρήνα της όμως βρίσκεται ο ενδελεχής σχεδιασμός σεναρίων παιχνιδιού, ειδικά διατυπωμένων για να βελτιώσουν τη συναισθηματική και κοινωνική νοημοσύνη των παιδιών διαφόρων ηλικιών. Αυτά τα σενάρια στοχεύουν σε μία γκάμα όψεων της συναισθηματικής νοημοσύνης όπως είναι η ενσυναίσθηση, η επίλυση διαφορών και η αποτελεσματική επικοινωνία. Τέλος, επιχειρούνται κάποιες πρώιμες προτάσεις υλοποίησης αυτών των σεναρίων παιχνιδιών, κυρίως με τη βοήθεια του διαδικτυακού εργαλείου scratch, ώστε να διαφανεί η δυναμική που αυτά έχουν όταν εφαρμόζονται στην πράξη el
heal.advisorName Τσουμάκος, Δημήτριος el
heal.advisorName Tsoumakos, Dimitrios en
heal.committeeMemberName Γκούμας, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Κωνσταντίνου, Ιωάννης el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Τεχνολογίας Πληροφορικής και Υπολογιστών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 85 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής