dc.contributor.advisor |
Λυρίδης, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.author |
Τουρλούπης, Βασίλειος Κ.
|
el |
dc.contributor.author |
Tourloupis, Vasileios K.
|
en |
dc.date.accessioned |
2007-11-12T10:35:59Z |
|
dc.date.available |
2007-11-12T10:35:59Z |
|
dc.date.copyright |
2007-11-06 |
|
dc.date.issued |
2007-11-12T10:35:59Z |
|
dc.date.submitted |
2007-11-06 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/591 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.3231 |
|
dc.description |
84 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Η παρούσα εργασία ασχολείται με το πρόβλημα δρομολόγησης οχημάτων με κέρδη. Για την επίλυσή του παρουσιάζεται ένα μαθηματικό μοντέλο το οποίο επιλύεται με την χρήση αλγορίθμων που στηρίζονται σε branch and bound τεχνικές. Στην μελέτη περιλαμβάνεται ανάλυση ευαισθησίας και παρουσιάζονται αποτελέσματα από την εφαρμογή του μοντέλου σε διάφορα παραδείγματα. Επίσης, γίνεται μία προσπάθεια αντιμετώπισης της επιλογής του βέλτιστου στόλου και της δρομολόγησης του ως ένα πρόβλημα. Τέλος, παρουσιάζεται μία εφαρμογή του προβλήματος στην ναυτιλία. |
el |
dc.description.abstract |
The present essay deals with the vehicle routing problem with profits. A mathematical formulation is presented and solved with the use of algorithms that rely on branch and bound techniques. In the essay, a sensitivity analysis is included and various results from the implementation of the model on examples are presented. In addition, an attempt is being made to deal with the choice of the optimal fleet and it’s routing as a single problem. At last, an implementation of the problem in shipping is also presented |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Βασίλειος Κ. Τουρλούπης |
el |
dc.format.extent |
331 bytes |
|
dc.format.extent |
2479434 bytes |
|
dc.format.mimetype |
text/xml |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDRestricted-policy.xml |
en |
dc.subject |
Δρομολόγηση |
el |
dc.subject |
Οχήματα |
el |
dc.subject |
Κέρδη |
el |
dc.subject |
Επιλεκτικό |
el |
dc.subject |
Βελτιστοποίηση |
el |
dc.subject |
Vehicle |
en |
dc.subject |
Routing |
en |
dc.subject |
VRPP |
en |
dc.subject |
Selective |
en |
dc.subject |
Optimisation |
en |
dc.title |
Μαθηματική μοντελοποίηση και επίλυση του προβλήματος δρομολόγησης οχημάτων με κέρδη |
el |
dc.title.alternative |
Mathematical formulation and resolution of the vehicle routing problem with profits |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2007-11-05 |
|
dc.date.modified |
2007-11-06 |
|
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Λυρίδης, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Ψαραύτης, Χαρίλαος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Βεντίκος, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Λυρίδης, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Ψαραύτης, Χαρίλαος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Βεντίκος, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θαλασσίων Μεταφορών |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2007-11-12 |
|
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2007-11-12 |
|