HEAL DSpace

Διερεύνηση στρατηγικών έγχυσης καυσίμου για καύση μερικώς ομογενοποιημένου μίγματος σε δίχρονους ναυτικούς κινητήρες diesel

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Καϊκτσής, Λάμπρος el
dc.contributor.author Πανανάκης, Εμμανουήλ Ι. el
dc.contributor.author Pananakis, Emmanouil I. en
dc.date.accessioned 2012-03-16T10:43:36Z
dc.date.available 2012-03-16T10:43:36Z
dc.date.copyright 2012-03-16 -
dc.date.issued 2012-03-16
dc.date.submitted 2012-03-16 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/5923
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.3171
dc.description 92 σ. el
dc.description.abstract Στην παρούσα Διπλωματική Εργασία μελετάται η επίτευξη καύσης μερικώς ομογενοποιημένου μίγματος σε μεγάλο δίχρονο ναυτικό κινητήρα Diesel με χρήση εναλλακτικών στρατηγικών έγχυσης, με κύριο στόχο τη μείωση των εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx). Κύριο μέσο για την επίτευξη εναλλακτικών στρατηγικών έγχυσης είναι το εισαχθέν και στη ναυτική βιομηχανία σύστημα έγχυσης καυσίμου κοινού συλλέκτη (Common Rail System-CRS). Η χρήση προέγχυσης είναι απαραίτητη, ώστε να δημιουργηθεί μερικώς ομογενοποιημένο μίγμα. Εδώ, γίνεται χρήση προέγχυσης με βασική κατεύθυνση "προς το έμβολο", πριν το ΆΝω Νεκρό Σημείο (ΑΝΣ). Η παρούσα μελέτη είναι υπολογιστική, με κύριο εργαλείο τον κώδικα υπολογιστικής ρευστομηχανικής KIVA-3. Η μελέτη γίνεται για την περιοχή του πλήρους φορτίου σε δύο στάδια. Στο πρώτο στάδιο, μεταβάλλεται παραμετρικά η κατεύθυνση της προέγχυσης από τις οπές των εγχυτήρων και εξετάζεται η επίδραση στις εκπομπές NOx και την ειδική κατανάλωσηκαυσίμου. Από την παραμετρική ανάλυση προκύπτουν ενδεικνύμενες τιμές των γωνιών έγχυσης που καθορίζουν ην κατεύθυνση της έγχυσης καυσίμου κατά την προέγχυση. Οι τιμές αυτές χρησιμοποιούνται στο πλαίσιο του δευτέρου σταδίου, στο οποίο γίνεται βελτιστοποίηση του προφίλ έγχυσης με παρουσία προέγχυσης. Για το σκοπό αυτό, γίνεται σύζευξη του κώδικα KIVA-3 με το λογισμικό βελτιστοποίησης EASY, που είναι βασισμένο σε εξελικτικούς αλγορίθμους. Οι βέλτιστες λύσεις προσδιορίζονται με χρήση της έννοιας του μετώπου Pareto. el
dc.description.statementofresponsibility Εμμανουήλ Ι. Πανανάκης el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Βελτιστοποίηση el
dc.subject Ναυτικοί κινητήρες el
dc.subject Καύση el
dc.subject Έγχυση el
dc.subject Καύσιμα el
dc.subject Diesel en
dc.subject Optimization en
dc.subject Marine engine en
dc.subject NOx en
dc.subject Evolutionary Algorithms en
dc.title Διερεύνηση στρατηγικών έγχυσης καυσίμου για καύση μερικώς ομογενοποιημένου μίγματος σε δίχρονους ναυτικούς κινητήρες diesel el
dc.title.alternative Investigation of fuel injection strategies for partially premixed charge combustion in two stroke marine diesel engines en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2011-11-14 -
dc.date.modified 2012-03-16 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Κυρτάτος, Νικόλαος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Παπαδόπουλος, Χρήστος el
dc.contributor.committeemember Καϊκτσής, Λάμπρος el
dc.contributor.committeemember Κυρτάτος, Νικόλαος el
dc.contributor.committeemember Παπαδόπουλος, Χρήστος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2012-03-16 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2012-03-16 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής