dc.contributor.author | Σταυρουλάκης, Εμμανουήλ - Λεωνίδας | el |
dc.contributor.author | Stavroulakis, Emmanouil - Leonidas | en |
dc.date.accessioned | 2024-04-22T10:12:43Z | |
dc.date.available | 2024-04-22T10:12:43Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/59240 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.26936 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ηλεκτρικά οχήματα | el |
dc.subject | Οδοστρώματα | el |
dc.subject | Electric vehicles | en |
dc.subject | Pavements | en |
dc.title | Προκαταρκτική διερεύνηση της επίδρασης των ηλεκτρικών οχημάτων στα εύκαμπτα οδοστρώματα | el |
dc.title | Preliminary study of the impact of electric vehicles on flexible pavements | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Μηχανική | el |
heal.classification | Οδοστρώματα | el |
heal.classification | Ηλεκτρικά Οχήματα | el |
heal.classification | Engineering | en |
heal.classification | Pavements | en |
heal.classification | Electric vehicles | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2023-11-03 | |
heal.abstract | Τα τελευταία χρόνια ο κλάδος της αυτοκίνησης βρίσκεται σε μια μεταβατική περίοδο. Η αύξηση των τιμών των ορυκτών καυσίμων λόγω της μείωσης των αποθεμάτων τους όπως, επίσης, και οι περιβαλλοντικοί κανονισμοί για μείωση των εκπομπών ρύπων έχουν ωθήσει τις αυτοκινητοβιομηχανίες στην κατασκευή ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα βρίσκονται ήδη σε κυκλοφορία και τα ποσοστά των πωλήσεών τους αυξάνονται εκθετικά. Η μελλοντική επιρροή τους, λοιπόν, τόσο στην ηλεκτρική όσο και στην οδική υποδομή, έχει γίνει αντικείμενο μελέτης και ερευνών. Στην παρούσα διπλωματική εργασία συγκεντρώνονται και παρουσιάζονται οι πρώτες ενδείξεις των μελετών της επίδρασης των ηλεκτρικών οχημάτων στα οδοστρώματα. Στο επίκεντρο των ερευνών βρίσκεται το αυξημένο βάρος και η ροπή στρέψης των οχημάτων αυτών και οι επιπτώσεις τους στη δομική επάρκεια και στην επιφανειακή κατάσταση των οδοστρωμάτων αντίστοιχα. Συμπληρωματικά, αναλύεται και η επιρροή των αυτόνομων ηλεκτρικών οχημάτων, εξαιτίας της σταθερής τροχιάς κίνησής τους. Επιπλέον, εξετάζεται η ενσωμάτωση συστημάτων επαγωγικής φόρτισης στα οδοστρώματα και ο αντίκτυπός της στο χρόνο ζωής και στις διαδικασίες συντήρησής τους. Αναφορά γίνεται και στην ενδεχόμενη ανάγκη νέου ακουστικού σχεδιασμού των οδοστρωμάτων, λόγω αλλαγών στο φάσμα των ακουστικών συχνοτήτων και στα εκπεμπόμενα επίπεδα του θορύβου. Τέλος, σχολιάζεται και η επίδραση των χαρακτηριστικών των οδοστρωμάτων στην κατανάλωση ενέργειας και στο κόστος συντήρησης των ηλεκτρικών οχημάτων. Ολοκληρώνοντας τη μελέτη, πραγματοποιείται, με δεδομένη κυκλοφορία, ανάλυση εντατικής κατάστασης τριών σεναρίων σε τυπική διατομή εύκαμπτου οδοστρώματος, για μεταβαλλόμενα μέτρα δυσκαμψίας και πάχη των ασφαλτικών στρώσεων, προκειμένου να διερευνηθεί και να ποσοτικοποιηθεί η επιρροή του εξηλεκτρισμού του στόλου των επιβατικών οχημάτων στα οδοστρώματα. Τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα περιλαμβάνονται αναλυτικά στο τεύχος της εργασίας. | el |
heal.abstract | Lately, the automotive industry finds itself in a transition mode. The rising prices of fossil fuels due to the reduction of their reserves as well as contemporary environmental regulations for emission reductions are forcing auto industries to build electric vehicles. Electric vehicles are already on the market and their sale rates are increasing exponentially. This is why their future influence on both electricity and road infrastructure has been the subject of further study and research. In this thesis, the first findings from studies on the effect of electric vehicles on pavements are gathered and presented. Research mainly focuses on the increased weight and torque of such vehicles as well as their impact on structural adequacy and the surface condition of pavements respectively. Moreover, the influence of autonomous electric vehicles is analyzed, owing to their fixed vehicle trajectory. In addition, the integration of inductive charging systems in pavements along with its impact on their life time and maintenance procedures are examined. The possible need for a new acoustic design of pavements, due to changes in the spectrum of acoustic frequencies and the emitted noise levels is also under consideration. Finally, reference is made on the impact of the characteristics of pavements on energy consumption and maintenance costs of electric vehicles. To conclude the study, a stress–strain analysis of three scenarios on a standard crosssection of flexible pavement is carried out for different measures of stiffness and thickness of asphalt layers, so that the influence of the electrification of passenger vehicle fleets on pavement can further be investigated and quantified. The results and conclusions are properly included in detail in the issue of this paper. | en |
heal.advisorName | Πλατή, Χριστίνα | el |
heal.advisorName | Plati, Christina | en |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.committeeMemberName | Μαυρομάτης, Στέργιος | el |
heal.committeeMemberName | Yannis, George | en |
heal.committeeMemberName | Mavromatis, Stergios | en |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 156 σ. | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: