dc.contributor.author | Ρεμουντάκης, Επαμεινώνδας | el |
dc.contributor.author | Remountakis, Epameinondas | en |
dc.date.accessioned | 2024-04-22T11:13:13Z | |
dc.date.available | 2024-04-22T11:13:13Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/59250 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.26946 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Γέφυρα | el |
dc.subject | Προεντεταμένη γέφυρα | el |
dc.subject | Sofistik | en |
dc.subject | Εφέδρανα | el |
dc.subject | Δράσεις γεφυρών | el |
dc.title | Διερεύνηση εναλλακτικού σχεδιασμού υφιστάμενης καμπύλης γέφυρας από ΠΣ πολλαπλών ανοιγμάτων | el |
dc.title | Researching alternative design of existing multi-span prestressed concrete curved bridge | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.generalDescription | Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να καταδείξει την παθολογία του υφιστάμενου φορέα, πως αυτά εντοπίζονται, αξιολογούνται και προλαμβάνονται, αλλά και μία πλήρης περιγραφή της διαδικασίας μιας προμελέτης ενός νέου φορέα. Η παθολογία του φορέα, έχει τεκμηριωθεί από έκθεση του Υπουργείου Υποδομών, καθώς και οι πληροφορίες την αρχικής μελέτης, η γεωμετρία και η χάραξη του υφιστάμενου τεχνικού, παραχωρήθηκαν από το Τεχνικό Γραφείο Αθανάσιο Κοντιζά, ως βάση και αρχή της παρούσας διπλωματικής. Με αφορμή τα παραπάνω, προτείνεται νέος φορέας όπου θα αποτελείται από διατομή κιβωτίου, με συνδυασμό διαμήκους προέντασης, επί εφεδράνων. | el |
heal.classification | Προεντεταμένο σκυρόδεμα | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2023-11-08 | |
heal.abstract | Στην παρούσα Διπλωματική Εργασία εξετάζεται η γέφυρα Α/Δ οδού Σχιστού-Σκαραμαγκά στον Α/Κ Λ. Αθηνών στην περιοχή Σκαραμαγκά, όπου έχει υποστεί αρκετές διαβρώσεις. Θα εξεταστεί εκ νέου, νέος φορέας της γέφυρας υπό την μορφή κιβωτίου, χωρίς αλλαγές στη μελέτη οδοποιίας ή την οριογραμμή της υφιστάμενης γέφυρας, εφόσον αιτιολογηθεί η παθολογία του υφιστάμενου καταστρώματος. Ο νέος φορέας αυτός, θα αποτελείται από προεντεταμένο συνεχές κατάστρωμα, διατομής μονοκύψελου κιβωτίου, μεταβλητής διατομής. Μετά τη σύντομη περιγραφή του υφιστάμενου φορέα, την ανάλυση της παθολογίας, θα γίνει υπολογισμός των διαστάσεων της διατομής κιβωτίου σύμφωνα με τους Αμερικάνικους κανονισμούς AASHTO LRFD (American Association of State Highway and Transportation Officials – Load and Resistance Factor Design), θα ακολουθήσει η εγκάρσια ανάλυση και η διαμήκης ανάλυση σε δυσδιάστατα μαθηματικά προσομοιώματα στο λογισμικό στατικής ανάλυσης SOFiSTiK A.G.. Έπειτα θα γίνει υπολογισμός της προέντασης (γεωμετρία και δύναμη), όπου θα εισαχθούν στο καθολικό, τρισδιάστατο πλέον μοντέλο, όπου θα γίνει η τελική ανάλυση και οι τελική ελεγχθεί. Τέλος θα παρουσιαστούν τα σχέδια της υφιστάμενης κατάστασης και τα σχέδια του νέου φορέα της γέφυρας, καθώς και ένας προσεγγιστικός προϋπολογισμός του νέου φορέα (χωρίς την κοστολόγηση της κατεδάφισης). Τέλος προτείνεται σε επόμενη εργασία, να εξεταστεί το ενδεχόμενο της ενίσχυσης του υφιστάμενου καταστρώματος, με αποκατάσταση της συνέχεια στην περιοχή διαμόρφωσης της δοκού gerber, καθώς και η αποτίμηση των υφιστάμενων βάθρων, για την παραλαβή των φορτίων σύμφωνα με τους πιο πρόσφατους κανονισμούς. Με τη παραπάνω πρόταση διερεύνησης, θα μπορεί να υπάρξει σύγκριση από πλευρά κόστους, των δύο λύσεων αυτών. | el |
heal.abstract | In the present Diploma Thesis, the bridge of the O/P road Schisto-Skaramagka in Athens Av. Athens O/P in the area of Skaramagkas is examined, where it has suffered several erosions. A new bridge girder in the form of a box girder will be considered again, without any changes to the road design or the limit line of the existing bridge. This new girder will consist of a prestressed continuous deck, of a single-cell box section, of variable cross-section. After the brief description of the existing structure, the analysis of the pathology, and the calculation of the dimensions of the box crosssection according to the American regulations will be carried out, followed by the transverse analysis and the longitudinal analysis in two-dimensional mathematical simulations in the static analysis software SOFiSTiK A.G.. Then the prestressing (geometry and force) will be calculated, where they will be entered into the global, now three-dimensional model, where the final analysis and final checks will be performed. Finally, the as-built and new bridge structure drawings will be presented, as well as an approximate budget for the new structure (excluding demolition costing). Finally, it is proposed in a subsequent work to consider the possibility of strengthening the existing deck, with restoration of continuity in the area of the gerber beam configuration, as well as the evaluation of the existing footings to receive the loads according to the most recent regulations. With the above exploration proposal, a cost comparison of these two solutions could be made. | en |
heal.advisorName | Ζέρης, Χρήστος | el |
heal.committeeMemberName | Βουγιούκας, Εμμανουήλ | el |
heal.committeeMemberName | Τριανταφύλλου, Σάββας | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 418 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: