HEAL DSpace

Research Analysis of the Adoption of Speed Limit Reduction on Highways in Greece from 130kph

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Αγούρου, Χριστίνα el
dc.contributor.author Agourou, Christina en
dc.date.accessioned 2024-05-13T09:32:53Z
dc.date.available 2024-05-13T09:32:53Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/59336
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.27032
dc.rights Default License
dc.subject Αυτοκινητόδρομοι el
dc.subject Μείωση ορίου ταχύτητας el
dc.subject Δεδηλωμένη προτίμηση el
dc.subject Λογιστική παλινδρόμηση el
dc.title Research Analysis of the Adoption of Speed Limit Reduction on Highways in Greece from 130kph en
dc.title Έρευνα ανάλυσης αποδοχής της μείωσης του ορίου ταχύτητας στους αυτοκινητοδρόμους της Ελλάδας από τα 130 χλμ/ωρα. el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Συγκοινωνιολογία el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2023-10-30
heal.abstract Πολλές χώρες στην Ευρώπη και περιοχές των ΗΠΑ καταλήγουν στην εισαγωγή μέτρων, όπως η επιβολή χαμηλότερων ταχυτήτων στους αυτοκινητόδρομους, με στόχο την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, την εξοικονόμηση ενέργειας και την προστασία του περιβάλλοντος. Αυτή η Διπλωματική Εργασία στοχεύει στην εξέταση της αντίδρασης του κοινού και των οφελών της μείωσης της ταχύτητας στους ελληνικούς αυτοκινητόδρομους από 130 σε 120 ή 110 χλμ. /ώρα. Για το λόγο αυτό, μελετήθηκε η επιστημονική βιβλιογραφία που αναφέρεται στα όρια της ταχύτητας των αυτοκινητοδρόμων και στους παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο για την επιθυμία για μείωση, από την πλευρά των οδηγών. Επιπρόσθετα, δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο για τη συλλογή στοιχείων, χρησιμοποιώντας τη μεθοδολογία της δεδηλωμένης προτίμησης, εξετάζοντας τρία διαφορετικά σενάρια σχετικά με τα όρια ταχύτητας. Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκε ανάλυση των στοιχείων και δημιουργήθηκαν μαθηματικά μοντέλα για την κατανόηση των παραγόντων που απορρέουν τις αποφάσεις των συμμετεχόντων. Μετά από περισσότερες αναλύσεις, δημιουργήθηκαν μοντέλα πολυωνυμικής και διωνυμικής παλινδρόμησης για την αξιολόγηση των διαφορετικών σεναρίων. el
heal.advisorName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.advisorName Yannis, George en
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Γκιοτσαλίτης, Κωνσταντίνος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 73 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής