dc.contributor.author |
Αγούρου, Χριστίνα
|
el |
dc.contributor.author |
Agourou, Christina
|
en |
dc.date.accessioned |
2024-05-13T09:32:53Z |
|
dc.date.available |
2024-05-13T09:32:53Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/59336 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.27032 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Αυτοκινητόδρομοι |
el |
dc.subject |
Μείωση ορίου ταχύτητας |
el |
dc.subject |
Δεδηλωμένη προτίμηση |
el |
dc.subject |
Λογιστική παλινδρόμηση |
el |
dc.title |
Research Analysis of the Adoption of Speed Limit Reduction on Highways in Greece from 130kph |
en |
dc.title |
Έρευνα ανάλυσης αποδοχής της μείωσης του ορίου ταχύτητας στους αυτοκινητοδρόμους της Ελλάδας από τα 130 χλμ/ωρα. |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Συγκοινωνιολογία |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2023-10-30 |
|
heal.abstract |
Πολλές χώρες στην Ευρώπη και περιοχές των ΗΠΑ καταλήγουν στην εισαγωγή
μέτρων, όπως η επιβολή χαμηλότερων ταχυτήτων στους αυτοκινητόδρομους, με
στόχο την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, την εξοικονόμηση ενέργειας και την
προστασία του περιβάλλοντος. Αυτή η Διπλωματική Εργασία στοχεύει στην εξέταση
της αντίδρασης του κοινού και των οφελών της μείωσης της ταχύτητας στους
ελληνικούς αυτοκινητόδρομους από 130 σε 120 ή 110 χλμ. /ώρα. Για το λόγο αυτό,
μελετήθηκε η επιστημονική βιβλιογραφία που αναφέρεται στα όρια της ταχύτητας
των αυτοκινητοδρόμων και στους παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο
για την επιθυμία για μείωση, από την πλευρά των οδηγών. Επιπρόσθετα,
δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο για τη συλλογή στοιχείων, χρησιμοποιώντας
τη μεθοδολογία της δεδηλωμένης προτίμησης, εξετάζοντας τρία διαφορετικά
σενάρια σχετικά με τα όρια ταχύτητας. Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκε ανάλυση
των στοιχείων και δημιουργήθηκαν μαθηματικά μοντέλα για την κατανόηση των
παραγόντων που απορρέουν τις αποφάσεις των συμμετεχόντων. Μετά από
περισσότερες αναλύσεις, δημιουργήθηκαν μοντέλα πολυωνυμικής και διωνυμικής
παλινδρόμησης για την αξιολόγηση των διαφορετικών σεναρίων. |
el |
heal.advisorName |
Γιαννής, Γεώργιος |
el |
heal.advisorName |
Yannis, George |
en |
heal.committeeMemberName |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
heal.committeeMemberName |
Γκιοτσαλίτης, Κωνσταντίνος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
73 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|