dc.contributor.author | Θεμελής, Γεώργιος | el |
dc.contributor.author | Themelis, Georgios | en |
dc.date.accessioned | 2024-05-14T09:15:05Z | |
dc.date.available | 2024-05-14T09:15:05Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/59359 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.27055 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Διαμέριση γράφων | el |
dc.subject | Εκπαίδευση | el |
dc.subject | Κοινωνικά δίκτυα | el |
dc.subject | Συναισθηματική νοημοσύνη | el |
dc.subject | Θεωρία γραφημάτων | el |
dc.title | Multi criteria graph partitioning | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Ανάλυση Κοινωνικών Δικτύων | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2023-11-15 | |
heal.abstract | Στο σύγχρονο εκπαιδευτικό τοπίο, η διατήρηση μιας ϑετικής ατμόσφαιρας μεταξύ των μα- ϑητών στις τάξεις τόσο των δημοτικών σχολείων όσο και των γυμνασίων / λυκείων, αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την καλή και παραγωγική διδασκαλία. Η παρούσα διπλωματική παρουσιάζει μια καινοτόμα προσέγγιση για την επίτευξη του παραπάνω στόχου χρησιμοποι- ώντας τη ϑεωρία γραφημάτων και των κοινωνικών δικτύων. Πιο συγκεκριμένα με χρήση ϑεωρίας γραφημάτων υλοποιήσαμε ένα αλγόριθμο διαμέρι- σης γράφων σχεδιασμένο για τμήματα σχολείων. Σκοπός αυτής της διαμέρισης είναι να δημιουργήσουμε μικρές ομάδες που αποτελούνται από μαθητές μιας τάξης με αποτέλεσμα ο εκπαιδευτικός να μπορεί να προτείνει δραστηριότητες στην κάθε ομάδα και τα μέλη να πε- ϱάσουν χρόνο μαζί με σκοπό να ϐελτιώσουν τις προσωπικές τους σχέσεις. Για τη δημιουργία των ομάδων λαμβάνουμε υπόψιν διάφορους παράγοντες, όπως τις προτιμήσεις των μαθητών και τα κοινωνιομετρικά τους χαρακτηριστικά. Εκτός της ϑεωρητικής μελέτης, εντάξαμε τον παραπάνω αλγόριθμο στην πλατφόρμα του emosociograms [1], μια πλατφόρμα που γεννήθηκε στο εργαστήριο μας και ϐρίσκεται ήδη σε πολλά σχολεία τόσο στην Ελλάδα όσο και το εξωτερικό. Με την προσθήκη της δουλειάς μας στην εφαρμογή, δίνουμε τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να δημιουργήσουν εύκολα τις ομάδες που ϑέλουν λαμβάνοντας υπόψιν και τη δική μας πρόταση. Σε μια εποχή όπου η ψυχολογική υγεία των μαθητών είναι υψίστης σημασίας, η εργασία αυτή αναδεικνύει την ανάγκη παροχής ϐοήθειας στους εκπαιδευτικούς για την ϐελτίωση των δυναμικών μεταξύ των μαθητών στα σχολεία του 21ου αιώνα. Ο στόχος μας είναι να σταθούμε αρωγός στην προσπάθεια του σχολείου να ϐοηθήσει τους μαθητές να ϐελτιωθούν τόσο σε ακαδημαϊκό όσο και σε προσωπικό επίπεδο. | el |
heal.advisorName | Παπαβασιλείου, Συμεών | el |
heal.committeeMemberName | Ρουσσάκη, Ιωάννα | el |
heal.committeeMemberName | Ματσόπουλος, Γιώργος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικής Ισχύος | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 68 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: