HEAL DSpace

Multi criteria graph partitioning

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Θεμελής, Γεώργιος el
dc.contributor.author Themelis, Georgios en
dc.date.accessioned 2024-05-14T09:15:05Z
dc.date.available 2024-05-14T09:15:05Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/59359
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.27055
dc.rights Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ *
dc.subject Διαμέριση γράφων el
dc.subject Εκπαίδευση el
dc.subject Κοινωνικά δίκτυα el
dc.subject Συναισθηματική νοημοσύνη el
dc.subject Θεωρία γραφημάτων el
dc.title Multi criteria graph partitioning en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Ανάλυση Κοινωνικών Δικτύων el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2023-11-15
heal.abstract Στο σύγχρονο εκπαιδευτικό τοπίο, η διατήρηση μιας ϑετικής ατμόσφαιρας μεταξύ των μα- ϑητών στις τάξεις τόσο των δημοτικών σχολείων όσο και των γυμνασίων / λυκείων, αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την καλή και παραγωγική διδασκαλία. Η παρούσα διπλωματική παρουσιάζει μια καινοτόμα προσέγγιση για την επίτευξη του παραπάνω στόχου χρησιμοποι- ώντας τη ϑεωρία γραφημάτων και των κοινωνικών δικτύων. Πιο συγκεκριμένα με χρήση ϑεωρίας γραφημάτων υλοποιήσαμε ένα αλγόριθμο διαμέρι- σης γράφων σχεδιασμένο για τμήματα σχολείων. Σκοπός αυτής της διαμέρισης είναι να δημιουργήσουμε μικρές ομάδες που αποτελούνται από μαθητές μιας τάξης με αποτέλεσμα ο εκπαιδευτικός να μπορεί να προτείνει δραστηριότητες στην κάθε ομάδα και τα μέλη να πε- ϱάσουν χρόνο μαζί με σκοπό να ϐελτιώσουν τις προσωπικές τους σχέσεις. Για τη δημιουργία των ομάδων λαμβάνουμε υπόψιν διάφορους παράγοντες, όπως τις προτιμήσεις των μαθητών και τα κοινωνιομετρικά τους χαρακτηριστικά. Εκτός της ϑεωρητικής μελέτης, εντάξαμε τον παραπάνω αλγόριθμο στην πλατφόρμα του emosociograms [1], μια πλατφόρμα που γεννήθηκε στο εργαστήριο μας και ϐρίσκεται ήδη σε πολλά σχολεία τόσο στην Ελλάδα όσο και το εξωτερικό. Με την προσθήκη της δουλειάς μας στην εφαρμογή, δίνουμε τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να δημιουργήσουν εύκολα τις ομάδες που ϑέλουν λαμβάνοντας υπόψιν και τη δική μας πρόταση. Σε μια εποχή όπου η ψυχολογική υγεία των μαθητών είναι υψίστης σημασίας, η εργασία αυτή αναδεικνύει την ανάγκη παροχής ϐοήθειας στους εκπαιδευτικούς για την ϐελτίωση των δυναμικών μεταξύ των μαθητών στα σχολεία του 21ου αιώνα. Ο στόχος μας είναι να σταθούμε αρωγός στην προσπάθεια του σχολείου να ϐοηθήσει τους μαθητές να ϐελτιωθούν τόσο σε ακαδημαϊκό όσο και σε προσωπικό επίπεδο. el
heal.advisorName Παπαβασιλείου, Συμεών el
heal.committeeMemberName Ρουσσάκη, Ιωάννα el
heal.committeeMemberName Ματσόπουλος, Γιώργος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικής Ισχύος el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 68 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα