dc.contributor.author | Καραταράκη, Μαγδαληνή | el |
dc.contributor.author | Karataraki, Magdalini | en |
dc.date.accessioned | 2024-05-14T09:26:18Z | |
dc.date.available | 2024-05-14T09:26:18Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/59363 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.27059 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Aυτόνομα οχήματα | el |
dc.subject | Αντίστροφη ενισχυτική μάθηση | el |
dc.subject | Μέγιστη εντροπία | el |
dc.subject | Πεζοί | el |
dc.subject | Προσομοίωση | el |
dc.subject | Autonomous Vehicles | en |
dc.subject | Inverse Reinforcement Learning | en |
dc.subject | Maximum entropy | en |
dc.subject | Pedestrians | en |
dc.subject | Simulation | en |
dc.title | Μοντελοποίηση της αλληλεπίδρασης διασυνδεδεμένων αυτόνομων οχημάτων με πεζούς με χρήση αντίστροφης ενισχυτικής μάθησης | el |
dc.title | Modeling the Interaction of Connected Autonomous Vehicles with Pedestrians using Inverse Reinforcement Learning | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Μηχανική μεταφορών | el |
heal.classification | Προγραμματισμός μεταφορών | el |
heal.classification | Transportation engineering | en |
heal.classification | Transportation planning | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2023-11-01 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στην ανάπτυξη μιας στρατηγικής οδήγησης για τα Συνδεδεμένα Αυτοματοποιημένα Οχήματα (CAVs) κατά την διάρκεια αλληλεπιδράσεων με πεζούς. Σκοπός είναι η δημιουργία ενός αποτελεσματικού και ασφαλούς πλαισίου λήψης αποφάσεων για αυτόνομα οχήματα με τη χρήση αντίστροφης ενισχυτικής μάθησης μέγιστης εντροπίας (Max-Ent IRL). Η συνάρτηση ανταμοιβής εξάγεται από τις παρατηρούμενες τροχιές των οχημάτων που λαμβάνονται μέσω ενός εικονικού πειράματος οδήγησης που διεξήχθη στην Καρλσρούη της Γερμανίας με την χρήση του προσομοιωτή CARLA. Τα αποτελέσματα της έρευνας συμβάλλουν στην ανάπτυξη των συστημάτων αυτόνομης οδήγησης, διευκολύνοντας την ενσωμάτωση των αυτόνομων οχημάτων σε αστικά περιβάλλοντα, δίνοντας παράλληλα προτεραιότητα στην ασφάλεια των πεζών. Συνιστάται περαιτέρω έρευνα για την επέκταση της εκπαίδευσης του αλγορίθμου σε ποικίλα σενάρια και διαφορετικές πιθανές καταστάσεις. | el |
heal.abstract | This Diploma thesis aims to develop a driving strategy for Connected Automated Vehicles (CAVs) during interactions with pedestrians. The objective is to create an efficient and safe decision-making framework for autonomous vehicles using maximum entropy inverse reinforcement learning (Max-Ent IRL). The reward function is derived from observed vehicle trajectories obtained through a virtual driving experiment conducted in Karlsruhe, Germany with the use of CARLA simulator. The research outcomes contribute to the advancement of autonomous driving systems, facilitating the integration of autonomous vehicles into urban environments while prioritizing the safety of pedestrians. Further research is recommended to expand the training of the algorithm in diverse scenarios and different potential situations. | en |
heal.advisorName | Βλαχογιάννη, Ελένη I. | el |
heal.advisorName | Vlahogianni, Eleni | en |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.committeeMemberName | Γκιοτσαλίτης, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Yannis, George | en |
heal.committeeMemberName | Gkiotsalitis, Konstantinos | en |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 71 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: