HEAL DSpace

Μοντελοποίηση της αλληλεπίδρασης διασυνδεδεμένων αυτόνομων οχημάτων με πεζούς με χρήση αντίστροφης ενισχυτικής μάθησης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Καραταράκη, Μαγδαληνή el
dc.contributor.author Karataraki, Magdalini en
dc.date.accessioned 2024-05-14T09:26:18Z
dc.date.available 2024-05-14T09:26:18Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/59363
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.27059
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Aυτόνομα οχήματα el
dc.subject Αντίστροφη ενισχυτική μάθηση el
dc.subject Μέγιστη εντροπία el
dc.subject Πεζοί el
dc.subject Προσομοίωση el
dc.subject Autonomous Vehicles en
dc.subject Inverse Reinforcement Learning en
dc.subject Maximum entropy en
dc.subject Pedestrians en
dc.subject Simulation en
dc.title Μοντελοποίηση της αλληλεπίδρασης διασυνδεδεμένων αυτόνομων οχημάτων με πεζούς με χρήση αντίστροφης ενισχυτικής μάθησης el
dc.title Modeling the Interaction of Connected Autonomous Vehicles with Pedestrians using Inverse Reinforcement Learning en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μηχανική μεταφορών el
heal.classification Προγραμματισμός μεταφορών el
heal.classification Transportation engineering en
heal.classification Transportation planning en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2023-11-01
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στην ανάπτυξη μιας στρατηγικής οδήγησης για τα Συνδεδεμένα Αυτοματοποιημένα Οχήματα (CAVs) κατά την διάρκεια αλληλεπιδράσεων με πεζούς. Σκοπός είναι η δημιουργία ενός αποτελεσματικού και ασφαλούς πλαισίου λήψης αποφάσεων για αυτόνομα οχήματα με τη χρήση αντίστροφης ενισχυτικής μάθησης μέγιστης εντροπίας (Max-Ent IRL). Η συνάρτηση ανταμοιβής εξάγεται από τις παρατηρούμενες τροχιές των οχημάτων που λαμβάνονται μέσω ενός εικονικού πειράματος οδήγησης που διεξήχθη στην Καρλσρούη της Γερμανίας με την χρήση του προσομοιωτή CARLA. Τα αποτελέσματα της έρευνας συμβάλλουν στην ανάπτυξη των συστημάτων αυτόνομης οδήγησης, διευκολύνοντας την ενσωμάτωση των αυτόνομων οχημάτων σε αστικά περιβάλλοντα, δίνοντας παράλληλα προτεραιότητα στην ασφάλεια των πεζών. Συνιστάται περαιτέρω έρευνα για την επέκταση της εκπαίδευσης του αλγορίθμου σε ποικίλα σενάρια και διαφορετικές πιθανές καταστάσεις. el
heal.abstract This Diploma thesis aims to develop a driving strategy for Connected Automated Vehicles (CAVs) during interactions with pedestrians. The objective is to create an efficient and safe decision-making framework for autonomous vehicles using maximum entropy inverse reinforcement learning (Max-Ent IRL). The reward function is derived from observed vehicle trajectories obtained through a virtual driving experiment conducted in Karlsruhe, Germany with the use of CARLA simulator. The research outcomes contribute to the advancement of autonomous driving systems, facilitating the integration of autonomous vehicles into urban environments while prioritizing the safety of pedestrians. Further research is recommended to expand the training of the algorithm in diverse scenarios and different potential situations. en
heal.advisorName Βλαχογιάννη, Ελένη I. el
heal.advisorName Vlahogianni, Eleni en
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Γκιοτσαλίτης, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Yannis, George en
heal.committeeMemberName Gkiotsalitis, Konstantinos en
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 71 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα