dc.contributor.author | Κραββαρίτης, Γεώργιος | el |
dc.contributor.author | Kravvaritis, George | en |
dc.date.accessioned | 2024-05-14T09:33:01Z | |
dc.date.available | 2024-05-14T09:33:01Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/59364 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.27060 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ηλεκτρικά Οχήματα | el |
dc.subject | Σταθμοί Φόρτισης | el |
dc.subject | Aequilibrae | en |
dc.subject | Γραμμικός Προγραμματισμός | el |
dc.subject | Συγκοινωνιακή Μοντελοποίηση | el |
dc.subject | Electric Vehicles (EVs) | en |
dc.subject | Charging Infrastructure | en |
dc.subject | Aequilibrae | en |
dc.subject | Linear Programming | en |
dc.subject | Transportation Modelling | en |
dc.title | Μοντέλο χωροθέτησης σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων σε υπεραστικό δίκτυο | el |
dc.title | Location model for the deployment of electric vehicle charging stations on the Western Balkans highway network | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Συγκοινωνιολογία | el |
heal.classification | Transportation Engineering | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2023-09-13 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί στη δημιουργία ενός μοντέλου χωροθέτησης, το οποίο θα υποδεικνύει τον βέλτιστο αριθμό, καθώς και τις θέσεις στις οποίες θα πρέπει να τοποθετηθούν σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στο δίκτυο αυτοκινητοδρόμων των Δυτικών Βαλκανίων, ούτως ώστε να υποστηριχθεί λειτουργικά η υιοθέτηση αυτής της νέας τεχνολογίας. Αρχικά, λαμβάνοντας υπόψη ότι η ηλεκτροκίνηση είναι μία σχετικά νεοσύστατη έννοια για τον μέσο μετακινούμενο του 21ου αιώνα, πραγματοποιείται μία αναφορά στην ιστορική εξέλιξη αυτής της τεχνολογίας, θίγεται το καταναλωτικό ζήτημα της επιλογής μέσου το 2023 και παρατίθενται τα ισχύοντα θεσμικά πλαίσια ανά τον κόσμο που αφορούν την ηλεκτροκίνηση. Στη συνέχεια, ακολουθεί η παρουσίαση της μαθηματικής φύσης του προβλήματος και αναγράφεται το θεωρητικό υπόβαθρο που τη συνοδεύει. Κατόπιν, παρουσιάζονται τα αρχικά δεδομένα του προβλήματος και συστήνεται το λογισμικό που θα χρησιμοποιηθεί για τη συγκοινωνιακή μοντελοποίηση του δικτύου, το Aequilibrae. Έπειτα από την περιγραφή των διεργασιών που υλοποιούνται από το λογισμικό, περιγράφεται η δημιουργία του μαθηματικού μοντέλου επίλυσης του προβλήματος, αξιοποιώντας στοιχεία από την Επιχειρησιακή Έρευνα. Οι λύσεις του μοντέλου ενσωματώνονται σε δύο εναλλακτικά σενάρια επίλυσης, τα οποία εν συνεχεία υπόκεινται σε μία οικονομοτεχνική ανάλυση Κόστους – Ωφελειών, προκειμένου να αποφασιστεί ποιο είναι περισσότερο συμφέρον. Καταληκτικά, μετά την επιλογή του καταλληλότερου σεναρίου, ακολουθεί μία συνολική αποτίμηση της μελέτης, παρατίθενται τα συμπεράσματα που προκύπτουν από αυτή, και υπογραμμίζονται οι μελλοντικές προοπτικές για την εμβάθυνσή της. | el |
heal.abstract | The main objective of this thesis is the development of a location model that would determine both the optimal number and the locations to which electric vehicles’ charging stations should be placed across the Western Balkans Highway Network. The results highlight the necessary capacity of infrastructure, to achieve a full transition towards the adaptation of this new technology. Firstly, considering that electromobility is a relatively new concept for the drivers of the 21st century, an analysis of its historical development is made, which is then followed by an extensive approach of the consumers’ dilemma on whether to buy an electric car instead of a gas-powered one and also presenting all the legal action that is now being taken internationally towards the integration of electromobility in transportation. Afterwards, the initial data of the study are presented, as well as the software that will be used for the purpose of transportation modelling, “Aequilibrae”. Then, the step-by-step analysis of all the procedures that were implemented with “Aequilibrae” is followed by the description of the linear programming mathematical model that was created through Operational Research. The results that were drawn from the model were later on integrated and divided into two alternate scenarios, which were submitted in a Cost - Benefit Analysis in order to decide the most appropriate one in accordance with the restraints of the study. Finally, after a choice is made, the study is summarized and its conclusions are presented, as well as its prospects for future development. | en |
heal.advisorName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.advisorName | Kepaptsoglou, Konstantinos | en |
heal.committeeMemberName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Σπυροπούλου, Ιωάννα | el |
heal.committeeMemberName | Μπακογιάννης, Ευθύμιος | el |
heal.committeeMemberName | Kepaptsoglou, Konstantinos | en |
heal.committeeMemberName | Spyropoulou, Ioanna | en |
heal.committeeMemberName | Bakogiannis, Efthimios | en |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 118 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: