HEAL DSpace

Διερεύνηση ωφελειών της οικολογικής οδήγησης στο υπεραστικό δίκτυο με προσομοιωτή οδήγησης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κουρεντή, Παναγιώτα el
dc.contributor.author Kourenti, Panagiota en
dc.date.accessioned 2024-05-17T09:27:35Z
dc.date.available 2024-05-17T09:27:35Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/59387
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.27083
dc.rights Default License
dc.subject Οικολογική οδήγηση el
dc.subject Προσομοιωτής οδήγησης el
dc.subject Υπεραστικό δίκτυο el
dc.subject Ορεινό υπεραστικό δίκτυο el
dc.subject Παλινδρόμηση el
dc.subject Eco-driving en
dc.subject Driving simulator en
dc.subject Regression en
dc.subject Mountainous rural network en
dc.subject Rural road en
dc.title Διερεύνηση ωφελειών της οικολογικής οδήγησης στο υπεραστικό δίκτυο με προσομοιωτή οδήγησης el
dc.title Investigation of eco-driving benefits at the rural network using driving simulator en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μεταφορές el
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2023-11-01
heal.abstract Στόχο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η διερεύνηση ωφελειών της οικολογικής οδήγησης σε υπεραστικό και ορεινό υπεραστικό περιβάλλον. Για την επίτευξη του στόχου, πραγματοποιήθηκε η πειραματική διαδικασία στον προσομοιωτή οδήγησης μέσω της οποίας συλλέχθηκαν τα οδηγικά στοιχεία 39 συμμετεχόντων. Για την ολοκλήρωση της συλλογής των απαραίτητων δεδομένων έγινε επίσης και ο προσδιορισμός των χαρακτηριστικών των συμμετεχόντων μέσω έρευνας ερωτηματολογίου. Η οδήγηση από τους συμμετέχοντες πραγματοποιήθηκε για κάθε σενάριο δύο (2) φορές. Αρχικά, πριν την ενημέρωση και έπειτα μετά την ενημέρωση για την οικολογική οδήγηση. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων έγινε μέσω στατιστικής ανάλυσης, και συγκεκριμένα με την δημιουργία στατιστικών μοντέλων, γραμμικής και διωνυμικής λογιστικής παλινδρόμησης. Τα μαθηματικά μοντέλα αφορούν στην εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα, στην εκπομπή μονοξειδίου του άνθρακα, στην εκπομπή οξειδίων του αζώτου, στην κατανάλωση καυσίμου καθώς και στην πιθανότητα ατυχήματος. Βασικά συμπεράσματα αποτελούν ότι η οικολογική οδήγηση μειώνει τις εκπομπές των ρύπων στην ατμόσφαιρα, μειώνει την κατανάλωση καυσίμου και μειώνει την πιθανότητα οδικού ατυχήματος. Τέλος, το ορεινό υπεραστικό δίκτυο, σε σχέση με το υπεραστικό, παρατηρήθηκαν αυξημένες εκπομπές ρύπων, αυξημένη κατανάλωσης καυσίμου του οχήματος, καθώς και αυξημένη πιθανότητας ατυχήματος. el
heal.advisorName Γιαννής, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Γκιοτσαλίτης, Κωνσταντίνος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 85 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής