dc.contributor.author | Κωνσταντινίδης, Χρήστος | el |
dc.contributor.author | Konstantinidis, Chris | en |
dc.date.accessioned | 2024-05-17T09:31:25Z | |
dc.date.available | 2024-05-17T09:31:25Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/59388 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.27084 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Μηχανική μάθηση | el |
dc.subject | Πρόβλεψη κυκλοφορίας | el |
dc.subject | Κυκλοφοριακός φόρτος | el |
dc.subject | Χρόνος διαδρομής | el |
dc.subject | Συνάρτηση BPR | el |
dc.subject | Machine learning | en |
dc.subject | Traffic forecasting | en |
dc.subject | Traffic volume | en |
dc.subject | Travel time | en |
dc.subject | BPR function | en |
dc.title | Εκτίμηση κυκλοφοριακού φόρτου αστικής αρτηρίας βάσει του χρόνου διαδρομής με χρήση μοντέλων οδηγούμενων από δεδομένα | el |
dc.title | Urban arterial traffic volume estimation based on travel time with use of data driven models | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Transportation engineering | en |
heal.classification | Μηχανική Μεταφορών | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2023-11-01 | |
heal.abstract | Τα τελευταία χρόνια, η εξέλιξη της τεχνολογίας και η διαθεσιμότητα μεγάλου όγκου δεδομένων έχουν προσφέρει μια νέα διάσταση στον τρόπο διαχείρισης συστημάτων μεταφορών, ειδικά μέσω της πρόγνωσης κυκλοφοριακών συνθηκών. Σκοπό της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η ανάπτυξη προτύπων πρόβλεψης κυκλοφοριακών μεγεθών ενός οδικού τμήματος, όπως ο κυκλοφοριακός φόρτος και ο χρόνος διαδρομής. Τα πρότυπα αυτά βασίζονται σε αλγόριθμους μηχανικής μάθησης, οι οποίοι βρίσκουν συχνή εφαρμογή στη βιβλιογραφία σε προβλήματα πρόβλεψης. Τα δεδομένα χρόνου διαδρομής και φόρτων οχημάτων που χρησιμοποιήθηκαν στα μοντέλα, ελήφθησαν από οδικό τμήμα της Λ. Αλεξάνδρας στην Αθήνα. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, τα μοντέλα είναι ικανά για ακριβείς προβλέψεις με ικανοποιητική προσαρμογή στα δεδομένα. Τέλος, έγινε μία σύγκριση μεταξύ των μοντέλων μηχανικής μάθησης και κλασσικών συναρτήσεων φόρτου-καθυστέρησης, όπως η συνάρτηση BPR. Ως συμπέρασμα, οι μέθοδοι μηχανικής μάθησης επέδειξαν μεγαλύτερη ικανότητα πρόβλεψης. | el |
heal.abstract | In recent years, the development of technology and the availability of large amounts of data have provided a new dimension to the way transport systems are managed, especially through the forecasting of traffic conditions. The purpose of this thesis is to develop models for predicting traffic variables in a road section, such as traffic volume and travel time. These models are based on machine learning algorithms, which find frequent application in the literature in forecasting problems. The data of travel time and traffic that were used in the models, were sourced from a road section of Alexandras Av. in Athens. According to the results, the models are capable of accurate predictions with an acceptable fit to the data. Finally, a comparison is made between machine learning models and volume-delay functions, such as the BPR function. In conclusion, machine learning methods showed greater forecasting capability. | en |
heal.advisorName | Βλαχογιάννη, Ελένη I. | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.committeeMemberName | Γκιοτσαλίτης, Κωνσταντίνος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Κυκλοφοριακής Τεχνικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 59 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: