dc.contributor.author | Ιωνά, Έλενα | el |
dc.contributor.author | Iona, Elena | en |
dc.date.accessioned | 2024-05-17T09:57:07Z | |
dc.date.available | 2024-05-17T09:57:07Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/59392 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.27088 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Οδόστρωμα | el |
dc.subject | Αεροδρόμια | el |
dc.subject | Δείκτης ομαλότητας | el |
dc.subject | Δείκτης κατάστασης | el |
dc.subject | Μοντέλα | el |
dc.subject | Pavements | en |
dc.subject | IRI | en |
dc.subject | PCI | en |
dc.subject | Airports | en |
dc.subject | Models | en |
dc.title | Αξιοποίηση του διεθνούς δείκτη ομαλότητας (IRI) για την εκτίμηση του δείκτη κατάστασης (PCI) για ασφαλτικά οδοστρώματα αεροδρομίων | el |
dc.title | Utilization of the international roughness index (IRI) to estimate the pavement condition index (PCI) for asphalt airport pavements | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Οδοστρώματα αεροδρομίων | el |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2023-11-03 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την διαδικασία εκτίμησης του Δείκτη Κατάστασης (PCI: Pavement Condition Index) για ασφαλτικά οδοστρώματα αεροδρομίων μέσα από την αξιοποίηση του Διεθνούς Δείκτη Ομαλότητας (IRI: International Roughness Index). Οι δείκτες αυτοί χαρακτηρίζουν την κατάσταση του οδοστρώματος ως προς τις φθορές και την ομαλότητα, αντίστοιχα, και συμβάλλουν στην αξιολόγηση αυτού. Ο δείκτης IRI λαμβάνεται τυπικά με χρήση εξειδικευμένου εξοπλισμού που καταγράφει την ομαλότητα του τμήματος του οδοστρώματος με βάση καθιερωμένους αλγόριθμους υπολογιστών, ενώ ο δείκτης PCI βασίζεται σε υποκειμενική κατάταξη αξιολόγησης των φθορών του οδοστρώματος. Ωστόσο, η δαπανηρή και χρονοβόρα διαδικασία εκτίμησης του δείκτη PCI με τα τυπικά συστήματα καταγραφής, οδήγησε στην ανάπτυξη μοντέλων συσχέτισης για την πρόβλεψη του PCI από το IRI ή και το αντίστροφο. Αξιοποιώντας υπάρχουσες τιμές του δείκτη IRI από τη βάση δεδομένων του Εργαστηρίου Οδοστρωμάτων ΕΜΠ, προερχόμενες από μετρήσεις που πραγματοποιήθηκαν σε υφιστάμενο αεροδρόμιο του Ελλαδικού χώρου, υπολογίζονται οι τιμές του δείκτη PCI, μέσω διάφορων μοντέλων συσχέτισης. Στη συνέχεια, πραγματοποιείται σύγκριση και αξιολόγηση των αποτελεσμάτων, όπως αυτά προέκυψαν από τα επιμέρους μοντέλα. Τα αποτελέσματα αυτά οδηγούν σε χρήσιμα συμπεράσματα για τα μοντέλα συσχέτισης που χρησιμοποιήθηκαν, τα οποία στοιχειοθετούν προτάσεις για μελλοντική έρευνα, όσον αφορά στην αξιολόγηση της ομαλότητας και της κατάστασης των οδοστρωμάτων αεροδρομίων. | el |
heal.advisorName | Πλατή, Χριστίνα | el |
heal.committeeMemberName | Μαυρομάτης, Στέργιος | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Οδοποιίας | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 80 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: