dc.contributor.author | Χούμης, Κωνσταντίνος | el |
dc.contributor.author | Choumis, Konstantinos | en |
dc.date.accessioned | 2024-05-20T12:28:42Z | |
dc.date.available | 2024-05-20T12:28:42Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/59407 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.27103 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Τροφοδιανομείς | el |
dc.subject | Οδική Ασφάλεια | el |
dc.subject | Δεδηλωμένη Προτίμηση | el |
dc.subject | Στατιστική Ανάλυση | el |
dc.subject | Food Delivery Riders | en |
dc.subject | Road Safety | en |
dc.subject | Stated Preference | en |
dc.subject | Statistical Analysis | en |
dc.subject | ||
dc.title | Ανάλυση συμπεριφοράς κυκλοφορίας και ασφάλειας των τροφοδιανομέων | el |
dc.title | Traffic behaviour and safety analysis of food delivery riders | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Διαχείριση Κυκλοφορίας και Οδική Ασφάλεια | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2023-11-01 | |
heal.abstract | Στόχος αυτής της Διπλωματικής Εργασίας είναι η ανάλυση της οδηγικής συμπεριφοράς των τροφοδιανομέων, ο προσδιορισμός και η αξιολόγηση των πιθανών κινδύνων στους οποίους εκτίθενται κατά τη διάρκεια της εργασίας τους και οι αιτίες τους. Για τον λόγο αυτό συντάχθηκε ένα ερωτηματολόγιο το οποίο κλήθηκαν να απαντήσουν 200 τροφοδιανομείς από όλη την Αττική βάσει της μεθόδου της δεδηλωμένης προτίμησης για διάφορα υποθετικά σενάρια χρόνου, μείωσης πιθανότητας ατυχήματος και αύξησης κέρδους. Οι τροφοδιανομείς που απάντησαν το ερωτηματολόγιο αυτό χρειάστηκε να επιλέξουν ανάμεσα σε τρείς εναλλακτικές προτάσεις για κάθε ένα από τα 8 σενάρια που σχεδιάστηκαν. Οι προτάσεις αυτές σχετίζονται με το κατά πόσο οι τροφοδιανομείς θα οδηγούσαν πιο προσεκτικά ανά σενάριο. Οι προτάσεις ήταν: α) Προσεκτική οδήγηση, β) Λιγότερο προσεκτική οδήγηση και γ) Καμία αλλαγή στην οδήγηση. Στη συνέχεια αναπτύχθηκε ένα μοντέλο πολυωνυμικής λογιστικής παλινδρόμησης και ένα μοντέλο ανάλυσης GLM για την επεξεργασία των δεδομένων που αντλήθηκαν από τα ερωτηματολόγια. Από τα αποτελέσματα του μοντέλου της πολυωνυμικής λογιστικής παλινδρόμησης, προέκυψε ότι οι μεταβλητές οι οποίες επηρεάζουν την επιλογή του τροφοδιανομέα στα υποθετικά σενάρια είναι: ο χρόνος της κάθε διαδρομής, η μείωση πιθανότητα ατυχήματος, η απώλεια κέρδους, η ηλικία του τροφοδιανομέα, ο αριθμός των κλήσεων και η άποψή του για την αυστηροποίηση των ποινών ως μέτρο βελτίωσης της οδικής ασφάλειας. | el |
heal.abstract | The aim of this Thesis is to analyze the driving behavior of food delivery drivers, to identify and evaluate the potential risks they face during their work, and to determine the causes of these risks. To achieve this, a questionnaire was developed, and 200 food delivery drivers from all over Attica were asked to respond based on the stated preference method for various hypothetical scenarios involving changes in delivery time, accident risk reduction and profit loss per delivery. In each scenario, drivers were given three alternative choices: a) Drive more carefully, b) Drive a bit more carefully, or c) Make no changes in their driving behavior. Subsequently, a multinomial logistic regression model and a GLM model were used to process the questionnaire data. The results of the multinomial logistic regression model revealed that the variables influencing the food delivery drivers' choices in hypothetical scenarios include: delivery time, accident risk reduction, profit loss, age of the driver, the number of fines received, and their opinion on stricter penalties as a measure to improve road safety. | en |
heal.advisorName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Γκιοτσαλίτης, Κωνσταντίνος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 82 σ. | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: