dc.contributor.author |
Βασιλαρέα, Αντιγόνη-Παναγιώτα
|
el |
dc.contributor.author |
Vasilarea, Antigoni-Panagiota
|
en |
dc.date.accessioned |
2024-05-21T10:26:26Z |
|
dc.date.available |
2024-05-21T10:26:26Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/59422 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.27118 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Σήραγγα μετρό |
el |
dc.subject |
ΝΑΤΜ |
el |
dc.subject |
Αθηναϊκός Σχιστόλιθος |
el |
dc.subject |
Τεχνικογεωλογική Αξιολόγηση |
el |
dc.subject |
Κατασκευή σήραγγας |
el |
dc.subject |
Metro tunnel |
en |
dc.subject |
Athens Schist |
en |
dc.subject |
NATM |
en |
dc.subject |
Tunneling |
en |
dc.subject |
Rocscience RS2 |
en |
dc.title |
Αξιολόγηση των τεχνικογεωλογικών και γεωτεχνικών συνθηκών της διάνοιξης σήραγγας διπλής τροχιάς με τη μέθοδο NATM από το Φρέαρ Φλέμινγκ έως τον Σταθμό Μετρό στο Περιστέρι |
el |
dc.title |
Technical and geological evaluation of the excavation and support of the double track tunnel using NATM in Athens’ Metro Line 2 extension from ‘Fleming’ shaft to Peristeri Station |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Γεωτεχνική Μηχανική |
el |
heal.classification |
Σήραγγες |
el |
heal.classification |
Βραχομηχανική |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2023-10-30 |
|
heal.abstract |
Η παρούσα εργασία αναφέρεται στην τεχνικογεωλογική αξιολόγηση του υπεδάφους και στην μελέτη εκσκαφής και άμεσης υποστήριξης για το τεχνικό της μητροπολιτικής σήραγγας διπλής τροχιάς 300 μέτρων στο έργο της επέκτασης της Γραμμής 2 στο Μετρό της Αθήνας από το σταθμό Περιστερίου ως το Φρέαρ Φλέμινγκ. Κύριο αντικείμενο της διπλωματικής εργασίας είναι η τεχνικογεωλογική αξιολόγηση και διακριτοποίηση του υπεδάφους σε αντίστοιχες ενότητες, και ο ορισμός τυπικών γεωτεχνικών διατομών που χαρακτηρίζουν δυσμενώς τις γεωτεχνικές συνθήκες. Έπειτα ελέγχονται σε περιβάλλον πεπερασμένων στοιχείων τρεις τυπικές διατομές άμεσης υποστήριξης εντός αυτών των τυπικών γεωτεχνικών διατομών ως προς τις συγκλίσεις εντός της σήραγγας αλλά και ως προς τις καθιζήσεις στην επιφάνεια έτσι ώστε να διαπιστωθεί αν είναι εντός των ορίων ασφαλείας. Τέλος συγκρίνονται τα αποτελέσματα των αναλύσεων για τις καθιζήσεις στην επιφάνεια με την πραγματική μέγιστη μέτρηση που έγινε μετά την κατασκευή του έργου. |
el |
heal.advisorName |
Μαρίνος, Βασίλειος |
el |
heal.committeeMemberName |
Παπαδημητρίου, Αχιλλέας |
el |
heal.committeeMemberName |
Γερόλυμος, Νικόλαος |
el |
heal.committeeMemberName |
Μαρίνος, Βασίλειος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Γεωτεχνικής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
145 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|