dc.contributor.author | Μουλός, Θεόδωρος | el |
dc.contributor.author | Moulos, Theodoros | en |
dc.date.accessioned | 2024-05-27T08:35:13Z | |
dc.date.available | 2024-05-27T08:35:13Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/59470 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.27166 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Συγκοινωνιακός Σχεδιασμός | el |
dc.subject | Συμπεριφορά Μετακίνησης | el |
dc.subject | Βιώσιμη κινητικότητα | el |
dc.subject | Βιώσιμες πολιτικές | el |
dc.title | Μετανάστες και συμπεριφορά μετακίνησής η περίπτωση ένταξης του ποδηλάτου στον Δήμο Αθήνας | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Βιώσιμη κινητικότητα | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2023-10-19 | |
heal.abstract | Οι σύγχρονες πόλεις έχουν να αντιμετωπίσουν έναν αριθμό νέων προκλήσεων. Ειδικότερα η πόλη της Αθήνας βρίσκεται αντιμέτωπη με τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής αλλά και της αύξησης του πληθυσμού της, μέρος του οποίου αποτελείται από μεταναστευτικούς πληθυσμούς. Τα παραπάνω ζητήματα αν και είναι διαφορετικά μεταξύ τους είναι άρρηκτα συνδεδεμένα ως προ τον τρόπο αντιμετώπισής τους που είναι η δημιουργία μιας βιώσιμης πόλης . Με αφορμή την δημόσια συζήτηση για την δημιουργία του ποδηλατοδρόμου Κηφισιά -Γκάζι επιδιώξαμε με εργαλείο την συμπεριφορά μετακίνησης των μεταναστών να δώσουμε προεκτάσεις στο έργο ώστε να συμβάλει στην απάντηση των προβλημάτων της μετακίνησης και διαβίωσης των μεταναστών στις γειτονιές της Αθήνας που κυρίαρχα κατοικούν. Αρχικά έγινε βιβλιογραφική μελέτη ερευνών που αφορούν την συμπεριφορά μετακίνησης των μεταναστών και μελετών που αφορούν την συμπεριφορά μετακίνησης στις χώρες προέλευσης, των μεταναστών της Ελλάδας και ποσοτική έρευνα μέσω ερωτηματολογίου. Συμπεράναμε ότι η συμπεριφορά μετακίνησης των μεταναστών βασίζεται στο δομημένο κοινωνικό και πολιτισμικό περιβάλλον της χώρας καταγωγής και προέλευσης. Δημιουργήθηκε ένα μοντέλο πρόβλεψης πιθανών καταστάσεων στην μετακίνηση των μεταναστών με βάση ποιοτικά χαρακτηριστικά και η πρώτη εικόνα μέσω της ποσοτικής έρευνας για τις γειτονίες ενδιαφέροντος αρχικά συμπίπτει με τα αποτελέσματα της βιβλιογραφικής μελέτης. Τα τρια κοινά σημεία που εντοπίστηκαν είναι η ύπαρξη ενεργής μετακίνησης, η μετακίνηση εντός γειτονιάς και η φτώχεια των μεταφορών. Με βάση τα παραπάνω προτάθηκε πύκνωση του ποδηλατικού δικτιού στις γειτονίες ενδιαφέροντος με στόχο την σύνδεση της με Μ.Μ.Μ. αλλά και πολιτικές με επίκεντρο την μεταναστευτική ταυτότητα όπως εκπαιδευτικά προγράμματα και ενημέρωση για το ποδήλατο ανά οικογένεια. | el |
heal.advisorName | Μπακογιάννης, Ευθύμιος | el |
heal.committeeMemberName | Μπακογιαννης, Ευθύμιος | el |
heal.committeeMemberName | Παπαδοπούλου, Μαρία | el |
heal.committeeMemberName | Αθανασόπουλος, Κωνσταντίνος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Γεωγραφίας και Περιφερειακού Σχεδιασμού | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 105 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: