dc.contributor.author | Καστριώτη, Αθηνά![]() |
el |
dc.contributor.author | Kastrioti, Athina![]() |
en |
dc.date.accessioned | 2024-06-06T11:09:52Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/59662 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.27358 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Τεχνο-οικονομικά συστήματα” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Διαχείριση συντήρησης υποδομής | el |
dc.subject | Λήψη αποφάσεων | el |
dc.subject | Συμπεριφορά κατασκευής | el |
dc.title | Διερεύνηση συστημάτων διαχείρισης οδικών υποδομών | el |
dc.title | Investigation of Road Infrastructure Management Systems | en |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | Τεχνοοικονομικά Συστήματα | el |
heal.dateAvailable | 2025-06-05T21:00:00Z | |
heal.access | embargo | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2024-02-26 | |
heal.abstract | Τις τελευταίες δεκαετίες ακολουθείται αρκετά συχνά διεθνώς η πρακτική εκμετάλλευσης των οδικών υποδομών που περιλαμβάνει συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα στην χρηματοδότηση κατασκευής και συντήρησης οδικών έργων και ειδικότερα αυτοκινητοδρόμων υψηλής ταχύτητας. Τούτο συνάδει με την ανάγκη κατασκευής και κυρίως διατήρησης σε βάθος χρόνου οδικών υποδομών ικανών να επιτρέπουν την άνετη και ασφαλή μετακίνηση ανθρώπων και αγαθών, συμβάλλοντας στην τοπική και περιφερειακή ανάπτυξη τόσο σε οικονομικό όσο και σε κοινωνικό επίπεδο. Η εργασία εστιάζει στο πλαίσιο λειτουργίας των οδικών υποδομών, όπου η έμφαση της διαχείρισης της συντήρησης δίνεται στην κατάσταση των οδοστρωμάτων υπό την έννοια ενός υφιστάμενου περιουσιακού στοιχείου. Αναλύονται τα συστατικά στοιχεία ενός συστήματος διαχείρισης, η στρατηγική παρακολούθησης της συμπεριφοράς οδών, το είδος και η συχνότητα των απαιτούμενων ελέγχων, ώστε να μπορεί το σύστημα να τροφοδοτηθεί με επάρκεια πληροφόρησης και να προκύψει ως αποτέλεσμα ένας ορθολογικός προγραμματισμός απαιτούμενων ενεργειών. Περιγράφονται επίσης θέματα που αφορούν τον τρόπο ανάλυσης και ερμηνείας των διαθέσιμων στοιχείων και δεδομένων συμπεριφοράς οδών, λόγω της άμεσης διασύνδεσης της τεχνικής και οικονομικής συνιστώσας της διαχείρισης. Η εργασία ολοκληρώνεται με την διαμόρφωση των συμπερασμάτων και τη διατύπωση προτάσεων περαιτέρω έρευνας. | el |
heal.abstract | In recent decades, there is an international tendency in the practice of owning and managing road infrastructure by considering the participation of the private sector in the financing of the construction and maintenance of road projects, especially high-speed motorways. This is consistent with the need to build and, above all, to maintain over time road infrastructures capable of allowing the comfortable and safe movement of people and goods, contributing to local and regional development both economically and socially. The present thesis focuses on the operation phase of road infrastructures, where the emphasis of maintenance management is given to the condition of road surfaces and pavements that constitute existing assets. The components of a management system, the strategy for monitoring road behavior, the type and frequency of required testing are analyzed, so that a management system can be supplied with sufficient information and a rational planning of required actions can result. Issues concerning the way to analyze and interpret the available data and road behavior data are also described, due to the strong liaison between the technical and economic components of management. The thesis is completed by structuring the conclusions and proposals for further research. | en |
heal.advisorName | Ματσόπουλος, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Παπαβασιλείου, Συμεών | el |
heal.committeeMemberName | Παναγόπουλος, Αθανάσιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 72 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: