dc.contributor.author |
Ανεζίρη, Βασιλική-Αγγελική
|
el |
dc.contributor.author |
Aneziri, Vasiliki-Angeliki
|
en |
dc.date.accessioned |
2024-06-17T08:55:49Z |
|
dc.date.available |
2024-06-17T08:55:49Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/59705 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.27401 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Σιδηροδρομικό δυστύχημα |
el |
dc.subject |
Τέμπη |
el |
dc.subject |
Μέθοδος αποκαλυπτόμενης προτίμησης |
el |
dc.subject |
Ερωτηματολόγιο |
el |
dc.subject |
Λογιστική παλινδρόμηση |
el |
dc.subject |
Railway accident |
en |
dc.subject |
Tempi valley |
el |
dc.subject |
Revealed preference method |
el |
dc.subject |
Questionnaire |
el |
dc.subject |
Logistic regression |
el |
dc.title |
Προτυποποίηση χρόνου ανάκαμψης μετακίνησης με υπεραστικό σιδηρόδρομο μετά από δυστύχημα: Η περίπτωση των Τεμπών |
el |
dc.title |
Modelling of recovery time for underground railway transport after incident: The case of Tempi |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Συγκοινωνιακά |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2024-02-14 |
|
heal.abstract |
Το σιδηροδρομικό δυστύχημα που έλαβε χώρα στην περιοχή των Τεμπών στις 28 Φε βρουαρίου 2023, αποτέλεσε αντικείμενο έρευνας στην παρούσα Διπλωματική Εργα σία. Η σοβαρότητα και η σφοδρότητα του συμβάντος αυτού, επηρέασε τόσο τους αν θρώπους που ταξίδευαν εκείνο το μοιραίο βράδυ, καθώς και όσους ενημερώθηκαν
μετά από αυτό. Στόχος λοιπόν της εργασίας, είναι η διερεύνηση των παραγόντων που
επηρέασαν την απόφαση των επιβατών για το χρονικό διάστημα που μεσολάβησε από
το δυστύχημα, μέχρι την εκ νέου επιστροφή τους στη χρήση του σιδηρόδρομου. Πιο
συγκεκριμένα, τα δύο πεδία τα οποία ερευνώνται είναι, αρχικά, οι παράγοντες που
επηρέασαν το χρονικό διάστημα που οι επιβάτες ένιωσαν άνετα να επιστρέψουν στη
χρήση του τρένου μετά το δυστύχημα, καθώς και οι παράγοντες που συνέβαλαν στην
επιστροφή των επιβατών στο σιδηρόδρομο ανεξαρτήτως του πότε ένιωσαν πραγμα τικά έτοιμοι. Τα απαραίτητα δεδομένα που χρειάστηκαν για τη διεξαγωγή της έρευνας
συλλέχθηκαν μέσω ψηφιακών ερωτηματολογίων από 306 άτομα, με τη Μέθοδο της
Αποκαλυπτόμενης Προτίμησης και απευθύνθηκαν αποκλειστικά σε επιβάτες σιδηρό δρομου. Η στατιστική ανάλυση του δείγματος πραγματοποιήθηκε με τη χρήση της Λο γιστικής Παλινδρόμησης μέσω του προγράμματος SPSS (Statistical Package for the
Social Science), με απώτερο σκοπό τη δημιουργία δύο στατιστικών μοντέλων με τους
παράγοντες – μεταβλητές που καθορίζουν τα ζητούμενα. Το πρώτο μοντέλο αφορά στο
χρόνο που οι επιβάτες ένιωσαν άνετα να επιστρέψουν στο σιδηρόδρομο, ενώ το δεύ τερο αφορά στο χρόνο που μεσολάβησε από το δυστύχημα μέχρι την επανεπιβίβαση
των ατόμων στο σιδηρόδρομο. Από τα δύο αυτά μοντέλα, προέκυψαν συμπεράσματα
σχετικά με τους παράγοντες που συνέβαλαν στην επιστροφή των επιβατών στο σιδη ρόδρομο και συνεπώς, στη γενική αντίληψη του κόσμου για την ασφάλεια καθώς και
πόσο αυτή επηρεάστηκε από το δυσάρεστο γεγονός. |
el |
heal.abstract |
This Diploma Thesis aims to investigate post-accident recovery time in intercity railway,
using the railway train crash that took place in Tempi Valley on February 28th 2023, as
a case study. The severity and intensity of this event affected both, the people traveling
that fateful night, and those who learned about it afterward. Therefore, this thesis aims
to explore the factors that influenced passengers' decision to resume using the railway
after the accident and the time needed for reaching this decision. Specifically, it first
investigates the factors that affected the time until passengers felt comfortable return ing to train use after the accident, and second, it explores the factors that contributed
to passengers' actual return to the railway. The data for the research were collected
through a Revealed Preference online survey with 306 respondents, including railway
users. The statistical analysis of the sample is based on Logistic Regression and was
conducted in SPSS (Statistical Package for the Social Sciences). The analysis was
aimed at developing two regression models to explore the factors behind the afore mentioned states. The first model refers to the time until passengers feel comfortable
returning to the railway, while the second model concerns the time until individuals
actually use the train. According to the findings of this thesis, some conclusions can
emerge regarding the factors affecting passengers’ recovery time in intercity railway
and, consequently, their overall perception of safety after an accident. |
en |
heal.advisorName |
Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Σπυροπούλου, Ιωάννα |
el |
heal.committeeMemberName |
Μπακογιάννης, Ευθύμιος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
124 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|
heal.fullTextAvailability |
false |
|