HEAL DSpace

Ανάπτυξη υπολογιστικού μοντέλου και πειραματικής εφαρμογής πολλαπλών τοπικών συστημάτων ενεργητικού ελέγχου θορύβου σε ομοίωμα καμπίνας αεροπλάνου

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Στεφανίδης, Χρήστος el
dc.contributor.author Stefanidis, Christos en
dc.date.accessioned 2024-06-28T10:55:08Z
dc.date.available 2024-06-28T10:55:08Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/59775
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.27471
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Ενεργητική Ακύρωση Θορύβου el
dc.subject Active Noise Control en
dc.title Ανάπτυξη υπολογιστικού μοντέλου και πειραματικής εφαρμογής πολλαπλών τοπικών συστημάτων ενεργητικού ελέγχου θορύβου σε ομοίωμα καμπίνας αεροπλάνου el
dc.title Development of a calculating model and experimental setup of multi-local active noise control systems in aircraft cabin mockup en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μηχανική ήχου el
heal.classification Αυτοματισμοί el
heal.classification Active Noise Control en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2024-02-23
heal.abstract Αυτή η διπλωματική εργασία πραγματεύεται την χρήση της ενεργητικής ακύρωσης θορύβου (ANC) σε τμήμα καμπίνας αεροπλάνου με σκοπό την μείωση του συνολικού θορύβου στις θέσεις των 4 στην περίπτωσή μας επιβατών. Η μελέτη πραγματοποιείται για την πειραματική διάταξη του εργαστηρίου και όχι για μία πραγματική καμπίνα, οπότε δόκιμο θα ήταν να αναφερθεί ότι πρόκειται για μία προσομοίωση. Τα αποτελέσματά αυτής θα επέλθουν τόσο από προσομοιώσεις που θα γίνουν στο λογισμικό Comsol και με την βοήθεια του λογισμικού Matlab, όσο και από ένα πραγματικό πείραμα που θα γίνει στο εργαστήριο της σχολής. Με την βοήθεια των προγραμμάτων αυτών θα γίνουν εύκολα προσομοιώσεις διαφόρων περιπτώσεων που αφορούν τόσο σε διαφορετικές διατάξεις του χώρου (2D,3D ανοικτά και κλειστά τοιχώματα), όσο και διαφορετικών τεχνικών για την λύση τους (αριθμός error mics, τοποθέτησή τους στον χώρο, independent errors, summation of error signals). Η βέλτιστη λύση που θα βρεθεί θα είναι και αυτήν πάνω στην οποία θα γίνει και η πραγματική πειραματική προσομοίωση. Η εργασία θα αναπτυχθεί σε τρία βασικά μέρη. Στο πρώτο θα δοθούν οι βασικές θεωρητικές αρχές λειτουργίας του συστήματος Active Noise Control, στο δεύτερο θα παρατεθούν τα αποτελέσματα των προσομοιώσεων με το πρόγραμμα Comsol multiphysics και στο τρίτο τέλος θα παραθέσουμε την δομή και τα αποτελέσματα του πειράματος. el
heal.advisorName Αντωνιάδης, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Αντωνιάδης, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Προβατίδης, Χρήστος el
heal.committeeMemberName Κουλοχέρης, Δημήτριος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μηχανολογικών Κατασκευών και Αυτομάτου Ελέγχου. Εργαστήριο Δυναμικής και Κατασκευών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 80 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα