dc.contributor.author | Στεφανίδης, Χρήστος | el |
dc.contributor.author | Stefanidis, Christos | en |
dc.date.accessioned | 2024-06-28T10:55:08Z | |
dc.date.available | 2024-06-28T10:55:08Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/59775 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.27471 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ενεργητική Ακύρωση Θορύβου | el |
dc.subject | Active Noise Control | en |
dc.title | Ανάπτυξη υπολογιστικού μοντέλου και πειραματικής εφαρμογής πολλαπλών τοπικών συστημάτων ενεργητικού ελέγχου θορύβου σε ομοίωμα καμπίνας αεροπλάνου | el |
dc.title | Development of a calculating model and experimental setup of multi-local active noise control systems in aircraft cabin mockup | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Μηχανική ήχου | el |
heal.classification | Αυτοματισμοί | el |
heal.classification | Active Noise Control | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2024-02-23 | |
heal.abstract | Αυτή η διπλωματική εργασία πραγματεύεται την χρήση της ενεργητικής ακύρωσης θορύβου (ANC) σε τμήμα καμπίνας αεροπλάνου με σκοπό την μείωση του συνολικού θορύβου στις θέσεις των 4 στην περίπτωσή μας επιβατών. Η μελέτη πραγματοποιείται για την πειραματική διάταξη του εργαστηρίου και όχι για μία πραγματική καμπίνα, οπότε δόκιμο θα ήταν να αναφερθεί ότι πρόκειται για μία προσομοίωση. Τα αποτελέσματά αυτής θα επέλθουν τόσο από προσομοιώσεις που θα γίνουν στο λογισμικό Comsol και με την βοήθεια του λογισμικού Matlab, όσο και από ένα πραγματικό πείραμα που θα γίνει στο εργαστήριο της σχολής. Με την βοήθεια των προγραμμάτων αυτών θα γίνουν εύκολα προσομοιώσεις διαφόρων περιπτώσεων που αφορούν τόσο σε διαφορετικές διατάξεις του χώρου (2D,3D ανοικτά και κλειστά τοιχώματα), όσο και διαφορετικών τεχνικών για την λύση τους (αριθμός error mics, τοποθέτησή τους στον χώρο, independent errors, summation of error signals). Η βέλτιστη λύση που θα βρεθεί θα είναι και αυτήν πάνω στην οποία θα γίνει και η πραγματική πειραματική προσομοίωση. Η εργασία θα αναπτυχθεί σε τρία βασικά μέρη. Στο πρώτο θα δοθούν οι βασικές θεωρητικές αρχές λειτουργίας του συστήματος Active Noise Control, στο δεύτερο θα παρατεθούν τα αποτελέσματα των προσομοιώσεων με το πρόγραμμα Comsol multiphysics και στο τρίτο τέλος θα παραθέσουμε την δομή και τα αποτελέσματα του πειράματος. | el |
heal.advisorName | Αντωνιάδης, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Αντωνιάδης, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Προβατίδης, Χρήστος | el |
heal.committeeMemberName | Κουλοχέρης, Δημήτριος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μηχανολογικών Κατασκευών και Αυτομάτου Ελέγχου. Εργαστήριο Δυναμικής και Κατασκευών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 80 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: