HEAL DSpace

Μελέτη βιωσιμότητας για την χρήση εναλλακτικών καυσίμων σε στόλο 30 πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου αναφορικά με την μείωση εκπομπών αερίων ρύπων στα πλαίσια των κανονισμών της ΕΕ και του ΙΜΟ

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Τσιτωνάκη, Ολυμπία el
dc.contributor.author Tsitonaki, Olympia en
dc.date.accessioned 2024-07-01T09:11:28Z
dc.date.available 2024-07-01T09:11:28Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/59784
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.27480
dc.rights Default License
dc.subject Εκπομπές αερίων ρύπων el
dc.subject GHG emissions en
dc.subject Απανθρακοποίηση el
dc.subject Εναλλακτικά καύσιμα el
dc.subject Πράσινη ναυτιλία el
dc.subject Κανονιστικό πλαίσιο el
dc.subject Decarbonisation en
dc.subject Alternative fuels en
dc.subject Green shipping en
dc.subject Regulatory framework en
dc.title Μελέτη βιωσιμότητας για την χρήση εναλλακτικών καυσίμων σε στόλο 30 πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου αναφορικά με την μείωση εκπομπών αερίων ρύπων στα πλαίσια των κανονισμών της ΕΕ και του ΙΜΟ el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Marine engineering en
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2023-11-30
heal.abstract Σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από πρωτοφανείς περιβαλλοντικές προκλήσεις, η επείγουσα ανάγκη ανάληψης δράσης φαίνεται πιο εμφανής απο ποτέ. Ο πλανήτης μας αντιμετωπίζει μια περιβαλλοντική κρίση κολοσσιαίων διαστάσεων, η οποία οφείλεται σε ανθρώπινες δραστηριότητες που έχουν επιταχύνει την κλιματική αλλαγή, έχουν εξαντλήσει τους φυσικούς πόρους και έχουν επηρεάσει σοβαρά τα οικοσυστήματα. Οι συνέπειες της αδράνειάς μας εκτυλίσσονται ήδη μπροστά στα μάτια μας, απαιτώντας άμεσες και συντονισμένες προσπάθειες για τον περιορισμό της περαιτέρω ζημίας. Η ναυτιλία είναι υπεύθυνη για μεγάλο μέρος των εκπομπών CO2, δεδομένου ότι τα πλοία κινούνται κατα βάση με ορυκτά καύσιμα. Η εργασία αποτελείται από τρία βασικά μέρη. Στο πρώτο μέρος, καλούμαστε να κατανοήσουμε πλήρως τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς που είτε έχουν ήδη ψηφιστεί και έρθει σε ισχύ, είτε θα έρθουν σε ισχύ μέσα στα επόμενα χρόνια. Οι πιό αμφιλεγόμενοι και πολυσυζητημένοι αποτελούν την δέσμη μέτρων EU Fit for 55 καθώς και τον δείκτη έντασης άνθρακα CII. Στο δεύτερο μέρος, αναλύονται τόσο τα ορυκτά καύσιμα όσο και τα καύσιμα χαμηλής ή μηδενικής περιεκτικότητας σε άνθρακα ενώ παράλληλα γίνεται μια προσπάθεια για πλήρη αποσαφήνιση του τρόπου παραγωγής βιώσιμων καυσίμων. Στο τρίτο μέρος, υπολογίζονται και αναλύονται οι διάφοροι περιβαλλοντικόι δείκτες και πρόστιμα τα οποία αφορούν ένα στόλο 30 πλοίων bulk carriers και πώς αυτόι θα κινηθούν αν 5 απο αύτα τα πλοία χρησιμοποιήσουν εναλλακτικά καύσιμα (LNG και μεθανόλη) αντί για ορυκτά καύσιμα (HFO). el
heal.advisorName Lyridis, Dimitrios V. en
heal.committeeMemberName Prousalidis, John en
heal.committeeMemberName Papadopoulos, Christos en
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 102 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής