HEAL DSpace

Ανάπτυξη μεθοδολογίας για τη σύνταξη διαγραμμάτων πορείας Προαστιακού σιδηροδρόμου – Εφαρμογή στη Γραμμή Αθήνα - Χαλκίδα

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κόφφας, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.author Koffas, Konstantinos en
dc.date.accessioned 2024-07-01T09:59:06Z
dc.date.available 2024-07-01T09:59:06Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/59790
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.27486
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Διάγραμμα πορείας el
dc.subject Train speed trajectory diagram en
dc.subject Έλξη el
dc.subject Αντίσταση γραμμής el
dc.subject Αντίσταση κύλισης el
dc.subject Traction en
dc.subject Track resistance en
dc.subject Running resistance en
dc.title Ανάπτυξη μεθοδολογίας για τη σύνταξη διαγραμμάτων πορείας Προαστιακού σιδηροδρόμου – Εφαρμογή στη Γραμμή Αθήνα - Χαλκίδα el
dc.title Development of a methodological approach for designing train speed trajectory diagrams for the Suburban Railway - Application on the Athens - Chalkida Line en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Σιδηροδρομική el
heal.classification Rail Technology en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2024-03-05
heal.abstract Η θεωρία της σιδηροδρομικής έλξης και των αντιστάσεων είναι ένα πολυπαραγοντικό φαινόμενο. Η φύση της έλξης βασίζεται στην ισορροπία μεταξύ στατικής τριβής και παραγόμενης δύναμης στην περίμετρο των κινητήριων τροχών. Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη μεθοδολογικής προσέγγισης για τη σύνταξη διαγραμμάτων πορείας Προαστιακού Σιδηροδρόμου μέσα από την εφαρμογή των θεμελιωδών σχέσεων της σιδηροδρομικής επιστήμης αλλά και της κινηματικής. Η διερεύνηση ξεκίνησε με τη συλλογή γεωμετρικών δεδομένων της Σιδηροδρομικής Γραμμής Αθήνας-Χαλκίδας από τον ΟΣΕ και την ψηφιοποίησή τους. Επιπλέον, έγινε καταγραφή των ελκτικών στοιχείων αντιπροσωπευτικών συρμών, ψηφιοποίηση των διαγραμμάτων έλξης αλλά και των αντιστάσεων κύλισης αυτών, οι οποίες οφείλονται σε μηχανικές και αεροδυναμικές αντιστάσεις. Τα δεδομένα αυτά επεξεργάστηκαν για την ανάπτυξη προγράμματος στην MATLAB. Το πρόγραμμα αυτό εφάρμοσε σχέσεις της σιδηροδρομικής και της φυσικής για τη σύνταξη διαγραμμάτων πορείας των συρμών. Πέραν των διαγραμμάτων πορείας, το πρόγραμμα υπολογίζει και εξάγει αναλυτικά αποτελέσματα για την ισχύ ανά χιλιομετρική θέση (Χ.Θ.) της Σ.Γ. και τη συνολική κατανάλωση ενέργειας πρόωσης. Τέλος, γίνεται μια συνοπτική συγκριτική παρουσίαση των ενεργειακών αποτελεσμάτων, εκπομπών CO2, κόστος καυσίμου μεταξύ του σιδηροδρόμου και ενός τυπικού τουριστικού λεωφορείου που εκτελεί το δρομικό δρομολόγιο. el
heal.advisorName Μοσχόβου, Τατιάνα el
heal.committeeMemberName Πλατή, Χριστίνα el
heal.committeeMemberName Γιοτσαλίτης, Κωνσταντίνος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 109 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα