dc.contributor.author | Κόφφας, Κωνσταντίνος | el |
dc.contributor.author | Koffas, Konstantinos | en |
dc.date.accessioned | 2024-07-01T09:59:06Z | |
dc.date.available | 2024-07-01T09:59:06Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/59790 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.27486 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Διάγραμμα πορείας | el |
dc.subject | Train speed trajectory diagram | en |
dc.subject | Έλξη | el |
dc.subject | Αντίσταση γραμμής | el |
dc.subject | Αντίσταση κύλισης | el |
dc.subject | Traction | en |
dc.subject | Track resistance | en |
dc.subject | Running resistance | en |
dc.title | Ανάπτυξη μεθοδολογίας για τη σύνταξη διαγραμμάτων πορείας Προαστιακού σιδηροδρόμου – Εφαρμογή στη Γραμμή Αθήνα - Χαλκίδα | el |
dc.title | Development of a methodological approach for designing train speed trajectory diagrams for the Suburban Railway - Application on the Athens - Chalkida Line | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Σιδηροδρομική | el |
heal.classification | Rail Technology | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2024-03-05 | |
heal.abstract | Η θεωρία της σιδηροδρομικής έλξης και των αντιστάσεων είναι ένα πολυπαραγοντικό φαινόμενο. Η φύση της έλξης βασίζεται στην ισορροπία μεταξύ στατικής τριβής και παραγόμενης δύναμης στην περίμετρο των κινητήριων τροχών. Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη μεθοδολογικής προσέγγισης για τη σύνταξη διαγραμμάτων πορείας Προαστιακού Σιδηροδρόμου μέσα από την εφαρμογή των θεμελιωδών σχέσεων της σιδηροδρομικής επιστήμης αλλά και της κινηματικής. Η διερεύνηση ξεκίνησε με τη συλλογή γεωμετρικών δεδομένων της Σιδηροδρομικής Γραμμής Αθήνας-Χαλκίδας από τον ΟΣΕ και την ψηφιοποίησή τους. Επιπλέον, έγινε καταγραφή των ελκτικών στοιχείων αντιπροσωπευτικών συρμών, ψηφιοποίηση των διαγραμμάτων έλξης αλλά και των αντιστάσεων κύλισης αυτών, οι οποίες οφείλονται σε μηχανικές και αεροδυναμικές αντιστάσεις. Τα δεδομένα αυτά επεξεργάστηκαν για την ανάπτυξη προγράμματος στην MATLAB. Το πρόγραμμα αυτό εφάρμοσε σχέσεις της σιδηροδρομικής και της φυσικής για τη σύνταξη διαγραμμάτων πορείας των συρμών. Πέραν των διαγραμμάτων πορείας, το πρόγραμμα υπολογίζει και εξάγει αναλυτικά αποτελέσματα για την ισχύ ανά χιλιομετρική θέση (Χ.Θ.) της Σ.Γ. και τη συνολική κατανάλωση ενέργειας πρόωσης. Τέλος, γίνεται μια συνοπτική συγκριτική παρουσίαση των ενεργειακών αποτελεσμάτων, εκπομπών CO2, κόστος καυσίμου μεταξύ του σιδηροδρόμου και ενός τυπικού τουριστικού λεωφορείου που εκτελεί το δρομικό δρομολόγιο. | el |
heal.advisorName | Μοσχόβου, Τατιάνα | el |
heal.committeeMemberName | Πλατή, Χριστίνα | el |
heal.committeeMemberName | Γιοτσαλίτης, Κωνσταντίνος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 109 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: