dc.contributor.author | Μαυρογιάννης, Γιώργος | el |
dc.contributor.author | Mavrogiannis, Giorgos | en |
dc.date.accessioned | 2024-07-10T09:34:21Z | |
dc.date.available | 2024-07-10T09:34:21Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/59843 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.27539 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Αεροδρόμιο | el |
dc.subject | Airports | en |
dc.subject | Urban regeneration | en |
dc.subject | City planning | en |
dc.subject | Neighbourhood | en |
dc.subject | Urban renewal | en |
dc.subject | Αστική ανάπλαση | el |
dc.subject | Επανάχρηση | el |
dc.subject | Γειτονιά | el |
dc.title | Αερομητρόπολη: ο αστικός ορίζοντας γύρω από το απενεργοποιημένο αεροδρόμιο του Ηρακλείου | el |
dc.title | Aerotropolis: urban horizon around Heraklion's deactivated airport | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Πολεοδομικός σχεδισμός | el |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2024-04-24 | |
heal.abstract | Μετά την εμφάνιση των αεροκίνητων οχημάτων πριν από έναν αιώνα, χιλιάδες αεροδρόμια κατασκευάστηκαν σε όλο τον κόσμο και η πλειονότητα αυτών των εγκαταστάσεων έχουν σχεδιαστεί κοντά σε ταχέως αναπτυσσόμενες πόλεις. Δεδομένου της ταχείας αύξησης των αεροπορικών ταξιδιών και συνάμα της σημαντικής επέκτασης των πόλεων κατά την διάρκεια του προηγούμενου αιώνα, πολλά αεροδρόμια έχουν καταστεί ακατάλληλα και στη συνέχεια εγκαταλελειμμένα. Λόγοι για τους οποίους συμβαίνει αυτό μπορεί να είναι το ανεπαρκές μέγεθος των εγκαταστάσεων, η τοποθεσία τους κοντά ή μέσα στις πόλεις, η απόσυρση της στρατιωτικής χρήσης ή και τα πλέον μη λειτουργικά κτίρια. Τι θα γίνει με αυτές τις τεράστιες, πολύτιμες και πολύ περίπλοκες τοποθεσίες -πολλές από αυτές στο κέντρο των πόλεων- αφού πλέον είναι περιττές για τα αεροπορικά ταξίδια; Όταν ένα αεροδρόμιο παύει πλέον να λειτουργεί αφήνει στον τόπο μια σημαντική κενή έκταση ως προς την χρήση αλλά και ως προς την μορφολογία του. Ειδικότερα στις περιπτώσεις όπου το αεροδρόμιο αποτελεί κομμάτι του πυκνοκατοικημένου αστικού ιστού, δημιουργείται μια σύγχυση ως προς την αξιοποίηση του τεράστιου κι αμήχανου αυτού χώρου, καθώς πολεοδομικά δημιουργείται ασυνέχεια. Πως κανείς επεμβαίνει και σχεδιάζει αυτόν τον χώρο; Τι λαμβάνει ως έναυσμα κατά τον σχεδιασμό του; | el |
heal.abstract | Μετά την εμφάνιση των αεροκίνητων οχημάτων πριν από έναν αιώνα, χιλιάδες αεροδρόμια κατασκευάστηκαν σε όλο τον κόσμο και η πλειονότητα αυτών των εγκαταστάσεων έχουν σχεδιαστεί κοντά σε ταχέως αναπτυσσόμενες πόλεις. Δεδομένου της ταχείας αύξησης των αεροπορικών ταξιδιών και συνάμα της σημαντικής επέκτασης των πόλεων κατά την διάρκεια του προηγούμενου αιώνα, πολλά αεροδρόμια έχουν καταστεί ακατάλληλα και στη συνέχεια εγκαταλελειμμένα. Λόγοι για τους οποίους συμβαίνει αυτό μπορεί να είναι το ανεπαρκές μέγεθος των εγκαταστάσεων, η τοποθεσία τους κοντά ή μέσα στις πόλεις, η απόσυρση της στρατιωτικής χρήσης ή και τα πλέον μη λειτουργικά κτίρια. Τι θα γίνει με αυτές τις τεράστιες, πολύτιμες και πολύ περίπλοκες τοποθεσίες -πολλές από αυτές στο κέντρο των πόλεων- αφού πλέον είναι περιττές για τα αεροπορικά ταξίδια; Όταν ένα αεροδρόμιο παύει πλέον να λειτουργεί αφήνει στον τόπο μια σημαντική κενή έκταση ως προς την χρήση αλλά και ως προς την μορφολογία του. Ειδικότερα στις περιπτώσεις όπου το αεροδρόμιο αποτελεί κομμάτι του πυκνοκατοικημένου αστικού ιστού, δημιουργείται μια σύγχυση ως προς την αξιοποίηση του τεράστιου κι αμήχανου αυτού χώρου, καθώς πολεοδομικά δημιουργείται ασυνέχεια. Πως κανείς επεμβαίνει και σχεδιάζει αυτόν τον χώρο; Τι λαμβάνει ως έναυσμα κατά τον σχεδιασμό του; | el |
heal.abstract | Μετά την εμφάνιση των αεροκίνητων οχημάτων πριν από έναν αιώνα, χιλιάδες αεροδρόμια κατασκευάστηκαν σε όλο τον κόσμο και η πλειονότητα αυτών των εγκαταστάσεων έχουν σχεδιαστεί κοντά σε ταχέως αναπτυσσόμενες πόλεις. Δεδομένου της ταχείας αύξησης των αεροπορικών ταξιδιών και συνάμα της σημαντικής επέκτασης των πόλεων κατά την διάρκεια του προηγούμενου αιώνα, πολλά αεροδρόμια έχουν καταστεί ακατάλληλα και στη συνέχεια εγκαταλελειμμένα. Λόγοι για τους οποίους συμβαίνει αυτό μπορεί να είναι το ανεπαρκές μέγεθος των εγκαταστάσεων, η τοποθεσία τους κοντά ή μέσα στις πόλεις, η απόσυρση της στρατιωτικής χρήσης ή και τα πλέον μη λειτουργικά κτίρια. Τι θα γίνει με αυτές τις τεράστιες, πολύτιμες και πολύ περίπλοκες τοποθεσίες -πολλές από αυτές στο κέντρο των πόλεων- αφού πλέον είναι περιττές για τα αεροπορικά ταξίδια; Όταν ένα αεροδρόμιο παύει πλέον να λειτουργεί αφήνει στον τόπο μια σημαντική κενή έκταση ως προς την χρήση αλλά και ως προς την μορφολογία του. Ειδικότερα στις περιπτώσεις όπου το αεροδρόμιο αποτελεί κομμάτι του πυκνοκατοικημένου αστικού ιστού, δημιουργείται μια σύγχυση ως προς την αξιοποίηση του τεράστιου κι αμήχανου αυτού χώρου, καθώς πολεοδομικά δημιουργείται ασυνέχεια. Πως κανείς επεμβαίνει και σχεδιάζει αυτόν τον χώρο; Τι λαμβάνει ως έναυσμα κατά τον σχεδιασμό του; | el |
heal.advisorName | Ανδριανόπουλος, Τηλέμαχος | el |
heal.advisorName | Andrianopoulos, Tilemachos | en |
heal.committeeMemberName | Τερζόγλου, Νικόλαος-Ίων | el |
heal.academicPublisher | Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: