dc.contributor.author |
Αβντουλάϊ, Σιντορέλα
|
el |
dc.contributor.author |
Avntoulai, Sintorela
|
en |
dc.date.accessioned |
2024-07-15T08:00:08Z |
|
dc.date.available |
2024-07-15T08:00:08Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/59904 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.27600 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Fuel Technologies |
en |
dc.subject |
Τεχνολογία Καυσίμων |
el |
dc.subject |
Emitted Pollutants |
en |
dc.subject |
Microscopic Simulation |
en |
dc.subject |
Alternative Scenarios |
en |
dc.subject |
Εκπεμπόμενοι Ρύποι |
el |
dc.subject |
Μικροσκοπική Προσομοίωση |
el |
dc.subject |
Διείσδυση Ηλεκτρικών Οχημάτων |
el |
dc.subject |
Penetration Rate of Electric Vehicles |
en |
dc.subject |
Εναλλακτικά Σενάρια |
el |
dc.title |
Διερεύνηση επιπτώσεων χρήσης οχημάτων εναλλακτικών καυσίμων στα αστικά οδικά δίκτυα |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
el |
heal.classification |
Transportation Engineering |
en |
heal.language |
el |
el |
heal.access |
free |
el |
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2024-02-21 |
|
heal.abstract |
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό να διερευνήσει την επίδραση διάφορων τεχνολογιών καυσίμων στους εκπεμπόμενους ρύπους σε αστικά δίκτυα μέσα από μοντέλα μικροσκοπικής προσομοίωσης κυκλοφορίας. Αφού έγινε η συλλογή των απαιτούμενων δεδομένων τόσο από την ΕΛΣΤΑΤ, όσο και από την EUROSTAT, διαμορφώθηκε το σενάριο βάσης, βάσει του οποίου γίνεται η σύγκριση των δέκα (10) εναλλακτικών σεναρίων. Στα σενάρια αυτά αυξάνεται κατά 10% το ποσοστό διείσδυσης ηλεκτρικών οχημάτων στην κυκλοφορία. Παράλληλα, διερευνήθηκαν και δύο σενάρια μικτής σύνθεσης κυκλοφορίας. Το ένα σενάριο είναι μεσοπρόθεσμο και αφορά στο έτος 2025, ενώ το άλλο είναι μακροπρόθεσμο και αφορά στο έτος 2030. Στα σενάρια αυτά προσαρμόσθηκε η παρούσα σύνθεση κυκλοφορίας, βάσει των ποσοστών αυξομείωσης των τεχνολογικών καυσίμων. Ως αποτέλεσμα, κυρίαρχος ρύπος είναι το CO2. Ακολουθεί το CO και το NOX. Ακόμη, η αύξηση του ποσοστού διείσδυσης των ηλεκτρικών οχημάτων επιδρά θετικά στη μείωση των εκλυόμενων ρύπων. Χαρακτηριστικά παρατηρείται ότι το σύνολο των ρύπων μειώθηκε κατά 380% μεταξύ του σεναρίου με την υπάρχουσα σύνθεση κυκλοφορίας και του σεναρίου με 100% διείσδυση ηλεκτρικών οχημάτων. |
el |
heal.advisorName |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιαννής, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γκιοτσαλίτης, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
el |
heal.numberOfPages |
44 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|