HEAL DSpace

Διερεύνηση επιπτώσεων χρήσης οχημάτων εναλλακτικών καυσίμων στα αστικά οδικά δίκτυα

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Αβντουλάϊ, Σιντορέλα el
dc.contributor.author Avntoulai, Sintorela en
dc.date.accessioned 2024-07-15T08:00:08Z
dc.date.available 2024-07-15T08:00:08Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/59904
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.27600
dc.rights Default License
dc.subject Fuel Technologies en
dc.subject Τεχνολογία Καυσίμων el
dc.subject Emitted Pollutants en
dc.subject Microscopic Simulation en
dc.subject Alternative Scenarios en
dc.subject Εκπεμπόμενοι Ρύποι el
dc.subject Μικροσκοπική Προσομοίωση el
dc.subject Διείσδυση Ηλεκτρικών Οχημάτων el
dc.subject Penetration Rate of Electric Vehicles en
dc.subject Εναλλακτικά Σενάρια el
dc.title Διερεύνηση επιπτώσεων χρήσης οχημάτων εναλλακτικών καυσίμων στα αστικά οδικά δίκτυα el
heal.type bachelorThesis el
heal.classification Transportation Engineering en
heal.language el el
heal.access free el
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2024-02-21
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό να διερευνήσει την επίδραση διάφορων τεχνολογιών καυσίμων στους εκπεμπόμενους ρύπους σε αστικά δίκτυα μέσα από μοντέλα μικροσκοπικής προσομοίωσης κυκλοφορίας. Αφού έγινε η συλλογή των απαιτούμενων δεδομένων τόσο από την ΕΛΣΤΑΤ, όσο και από την EUROSTAT, διαμορφώθηκε το σενάριο βάσης, βάσει του οποίου γίνεται η σύγκριση των δέκα (10) εναλλακτικών σεναρίων. Στα σενάρια αυτά αυξάνεται κατά 10% το ποσοστό διείσδυσης ηλεκτρικών οχημάτων στην κυκλοφορία. Παράλληλα, διερευνήθηκαν και δύο σενάρια μικτής σύνθεσης κυκλοφορίας. Το ένα σενάριο είναι μεσοπρόθεσμο και αφορά στο έτος 2025, ενώ το άλλο είναι μακροπρόθεσμο και αφορά στο έτος 2030. Στα σενάρια αυτά προσαρμόσθηκε η παρούσα σύνθεση κυκλοφορίας, βάσει των ποσοστών αυξομείωσης των τεχνολογικών καυσίμων. Ως αποτέλεσμα, κυρίαρχος ρύπος είναι το CO2. Ακολουθεί το CO και το NOX. Ακόμη, η αύξηση του ποσοστού διείσδυσης των ηλεκτρικών οχημάτων επιδρά θετικά στη μείωση των εκλυόμενων ρύπων. Χαρακτηριστικά παρατηρείται ότι το σύνολο των ρύπων μειώθηκε κατά 380% μεταξύ του σεναρίου με την υπάρχουσα σύνθεση κυκλοφορίας και του σεναρίου με 100% διείσδυση ηλεκτρικών οχημάτων. el
heal.advisorName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Γκιοτσαλίτης, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua el
heal.numberOfPages 44 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής