HEAL DSpace

Σύγκριση συγκολλήσεων χαλύβδινων τμημάτων μεταξύ πλαισίων Go-Kart

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Τρανός, Ιωάννης
dc.date.accessioned 2024-08-27T10:12:17Z
dc.date.available 2024-08-27T10:12:17Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/60017
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.27713
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Συγκολλήσεις el
dc.subject Kart el
dc.subject Χάλυβας el
dc.subject Μικροδομές el
dc.title Σύγκριση συγκολλήσεων χαλύβδινων τμημάτων μεταξύ πλαισίων Go-Kart el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Συγκολλήσεις el
heal.classification Χάλυβες el
heal.classification Μικροδομές el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2024-07-23
heal.abstract Αντικείμενο μελέτης αποτέλεσαν δύο, σύγχρονης κατασκευής, σκελετοί Kart στους οποίους παρατηρήθηκαν από τις αντίστοιχες ομάδες που τα χρησιμοποιούν σε αγώνες, έντονες διαφορές στην τελική απόδοση του συνόλου καθώς και προβλήματα μετά την λήξη τους. Πιο συγκεκριμένα ο ένας εκ των δύο(B-Πορτοκαλί), ο οποίος θεωρείται ανώτερος, πέρα από τους ταχύτερους χρόνους, παρουσιάζει και λιγότερες παραμορφώσεις με τη λήξη του κάθε αγώνα σε σχέση με τον ανταγωνιστή(A-Μπλε). Επίσης, ο A σκελετός πολύ συχνά αστοχούσε κατά την διάρκεια επαναφοράς του στις αρχικές του διαστάσεις(καλιμπράρισμα), διαδικασία στην οποία έπρεπε να υπόκειται με μεγαλύτερη συχνότητα. Οι παραμορφώσεις αυτές είναι φυσιολογικές και αναμενόμενες, καθώς το σύστημα απόσβεσης κραδασμών που αξιοποιείται σε τέτοιου τύπου οχήματα, αποτελεί ο σκελετός, ο οποίος απορροφά πολύ πιο άμεσες και έντονες δυνάμεις από ένα όχημα που χρησιμοποιεί παραδοσιακές αναρτήσεις τύπου Coilover. Ένα τέτοιο σύστημα μειώνει δραστικά την καταπόνηση στον σκελετό του οχήματος, αλλά αυξάνει το βάρος, την πολυπλοκότητα, το κόστος και τον χρόνο κατασκευής, συντήρησης και συναρμολόγησης. Για τον λόγο αυτό χρησιμοποιούνται χάλυβες Cr-Mo, οι οποίοι παρουσιάζουν σε εντονότερο βαθμό ελαστική παραμόρφωση από κοινούς ανθρακούχους χάλυβες. Παρακάτω αναλύονται τέτοιου τύπου χάλυβες, δίνοντας έμφαση στον 4130, οι μέθοδοι συγκόλλησης αλλά και συγκριτικά αποτελέσματα, μηχανικών και μικροσκοπικών αναλύσεων από σημεία μηχανικής καταπόνησης μέσω ληφθέντων δοκιμίων από σημεία στα οποία παρατηρούνται συχνότερα αστοχίες, καθώς και αντίστοιχων συγκολλημένων τμημάτων Χρησιμοποιώντας τα αποτελέσματα των δοκιμών και τις μικροφωτογραφίες μπορέσαμε να συμπεράνουμε πως πρωταγωνιστικό ρόλο για τις διαφορές που παρουσιάζονται μεταξύ τους είναι οι συγκολλήσεις. el
heal.advisorName Παπαευθυμίου, Σπύρος
heal.committeeMemberName Παπαευθυμίου, Σπύρος
heal.committeeMemberName Φούρλαρης, Γεώργιος
heal.committeeMemberName Τσακιρίδης, Πέτρος
heal.academicPublisher Σχολή Μηχανικών Μεταλλείων Μεταλλουργών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα