dc.contributor.author |
Μαλαπάνη, Δήμητρα-Αλεξάνδρα
|
el |
dc.contributor.author |
Malapani, Dimitra-Alexandra
|
en |
dc.date.accessioned |
2024-08-28T11:59:15Z |
|
dc.date.available |
2024-08-28T11:59:15Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/60025 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.27721 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Πρόβλεψη τιμών ενοικίασης ακινήτων |
el |
dc.subject |
Χάραξη συγκοινωνιακής πολιτικής |
el |
dc.subject |
Παλινδρόμηση |
el |
dc.subject |
Μηχανική μάθηση |
el |
dc.subject |
Τεχνητή Νοημοσύνη |
el |
dc.subject |
Property rental price prediction |
en |
dc.subject |
Transport policy making |
en |
dc.subject |
Regression |
en |
dc.subject |
Machine learning |
en |
dc.subject |
Artificial intelligence |
en |
dc.title |
Πρόβλεψη τιμών ενοικίασης ακινήτων με την χρήση μηχανικής μάθησης για την χάραξη συγκοινωνιακής πολιτικής |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.secondaryTitle |
Prediction of rental prices for immovable property using machine learning for the formulation of transport policy |
el |
heal.generalDescription |
Με την παρούσα διπλωματική εργασία δύναται να είναι ευκολότερη η πρόβλεψη τιμών ενοικίασης ακινήτων στην περιοχή της Αττικής . |
el |
heal.classification |
Φωτογραμμετρία |
el |
heal.classification |
Συγκοινωνιακή Τεχνική |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2024-03-13 |
|
heal.abstract |
Στην σημερινή εποχή, η αγορά των ακινήτων παρουσιάζει ιδιαίτερη οικονομική αστάθεια ,η οποία επηρεάζεται από πλήθος παραγόντων. Οι παράγοντες αυτοί που επηρεάζουν το κάθε ακίνητο είναι πολυάριθμοι και σχετίζονται όλοι μεταξύ τους. Συνεπώς, γίνεται κατανοητό πως η μοντελοποίηση τους αποτελεί μια ιδιαίτερα σύνθετη διαδικασία . Στην παρούσα διατριβή, μελετάται η πρόβλεψη τιμών ενοικίασης ακινήτων, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον της μελέτης στην περιοχή της Αττικής, λαμβάνοντας υπόψιν σημαντικούς παράγοντες από τους οποίους καθορίζονται οι τιμές ενοικίασης των ακινήτων και χρησιμοποιώντας μεθόδους και τεχνικές της μηχανικής μάθησης για την χάραξη συγκοινωνιακής πολιτικής ταυτόχρονα.Αναλύονται, στη συνέχεια, τα αποτελέσματα που λάβαμε από τις μεθόδους που εφαρμόσαμε και αξιολογούνται η ακρίβεια και η καταλληλότητά αυτών για το παρόν πρόβλημα. Πιο συγκεκριμένα, γίνεται ιστορική αναδρομή σε παλαιότερες μελέτες από τις οποίες μπορούμε να αντλήσουμε πληροφορίες , ενώ στην συνέχεια παρουσιάζεται αναλυτικά το πρόβλημα με το οποίο καταπιάνεται η εργασία. Συνεχίζουμε με την παρουσίαση του συνόλου δεδομένων που χρησιμοποιήθηκε και του τρόπου συλλογής αυτού λεπτομερώς. Έπεται η λεπτομερής ανάλυση και διερευνητική προεπεξεργασία του, έτσι ώστε να είναι δυνατή η πλήρης κατανόησή του και η βέλτιστη αξιοποίησή του. Στη συνέχεια, υλοποιούνται εννέα διαφορετικά μοντέλα μηχανικής μάθησης, τα οποία εκπαιδεύονται με βάση τα δεδομένα. Ακολούθως, παρουσιάζονται και αξιολογούνται τα αποτελέσματα της εφαρμογής τους στα δεδομένα εκπαίδευσης και τα δεδομένα ελέγχου. Τέλος, παρουσιάζονται κάποιες συγκρίσεις των αποτελεσμάτων μας με αποτελέσματα αντίστοιχων ερευνών, εντοπίζονται τα σημεία που επιδέχονται βελτίωση στην μεθοδολογία που ακολουθήθηκε και προτείνονται με βάση αυτά κάποιες μελλοντικές προοπτικές έρευνας για επερχόμενες μελέτες. |
el |
heal.advisorName |
Δουλάμης, Νικόλαος |
el |
heal.committeeMemberName |
Δουλάμης, Νικόλαος |
el |
heal.committeeMemberName |
Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Πότσιου, Χρυσή |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Τοπογραφίας. Εργαστήριο Φωτογραμμετρίας |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
90 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|
heal.fullTextAvailability |
false |
|