dc.contributor.author |
Οζνταμάρ Πούλογλου, Σταύρος
|
el |
dc.contributor.author |
Ozntamar Pouloglou, Stavros
|
el |
dc.date.accessioned |
2024-08-30T07:28:57Z |
|
dc.date.available |
2024-08-30T07:28:57Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/60058 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.27754 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Αμμωνία |
el |
dc.subject |
Αξιολόγηση κύκλου ζωής |
el |
dc.subject |
Εκπομπές |
el |
dc.subject |
Κύκλος ζωής |
el |
dc.subject |
Σενάριο για το μέλλον |
el |
dc.subject |
Ammonia |
en |
dc.subject |
Life Cycle Assessment |
en |
dc.subject |
Life Cycle |
en |
dc.subject |
Emissions |
en |
dc.subject |
Future porjections |
en |
dc.title |
Αποτίμηση της βιωσιμότητας της αμμωνίας στον κύκλο ζωής της ως εναλλακτικό ναυτιλιακό καύσιμο |
el |
dc.title |
Assessing the viability of ammonia over its life cycle as an alternative fuel of shipping |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Ναυτιλία |
el |
heal.classification |
Shipping |
en |
heal.language |
en |
|
heal.access |
campus |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2024-04-12 |
|
heal.abstract |
Η διπλωματική αυτή εργασία παρουσιάζει μια Αξιολόγηση του Κύκλου Ζωής των εκπομπών της αμμωνίας ως ναυτιλιακού καυσίμου. Η μελέτη ποσοτικοποιεί τις εκπομπές της αμμωνίας και του Very Low Sulphur Fuel Oil (VLSFO) καθ’ όλων των κύκλων ζωής τους, περιλαμβάνοντας τις φάσεις εξόρυξης, παραγωγής και καύσης τους. Επιπλέον, αξιολογούνται οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις που συνδέονται με κάθε τύπο καυσίμου, με έμφαση στη δυνατότητα της αμμωνίας ως πιθανό βιώσιμο εναλλακτικό καύσιμο στη ναυτιλιακή βιομηχανία. Η διατριβή εξετάζει τα επίπεδα εκπομπών και των δύο καυσίμων, λαμβάνοντας υπόψη εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2), οξείδια του αζώτου (NOx), οξείδια του θείου (SOx) και σωματίδια (PM). Τα αποτελέσματα αναδεικνύουν τις πιθανές περιβαλλοντικές συνέπειες της υιοθέτησης της αμμωνίας ως ναυτιλιακού καυσίμου, προσφέροντας μια βαθύτερη ματιά σχετικά με την δυνατότητα χρήσης της ως μίας πιο καθαρής πηγής ενέργειας.
Επιπλέον, η διπλωματική εργασία επεκτείνει την ανάλυσή της σε μελλοντικά σενάρια, προβλέποντας τη δυνητική μείωση στις συνολικές εκπομπές CO2 που μπορεί να επιτευχθεί μέσω της ευρείας υιοθέτησης της αμμωνίας από τον εμπορικό στόλο. Με τη χρήση ενός σεναρίου υιοθέτησης, η μελέτη παρέχει μια ενδοσκόπηση για τον μακροπρόθεσμο στόχο της μείωσης των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα στη ναυτιλία. |
el |
heal.abstract |
This thesis presents a comprehensive Life Cycle Assessment (LCA) of the emissions of ammonia as a marine fuel. The study quantifies the emissions of ammonia and Very Low Sulphur Fuel OIL (VLSFO) over their respective life cycles, encompassing extraction, production, and combustion phases. The environmental impacts associated with each fuel type are evaluated, focusing particularly on ammonia's potential as a sustainable alternative fuel in the maritime industry. The thesis examines the emission levels of both fuels, considering carbon dioxide (CO2), nitrogen oxides (NOx), sulfur oxides (SOx), and particulate matter (PM). The results highlight the possible environmental impact of adopting ammonia as a marine fuel, offering insights into its feasibility as a cleaner energy source.
Furthermore, the thesis extends its analysis to future scenarios, forecasting the potential reduction in total CO2 emissions achievable through the widespread adoption of ammonia across the merchant fleet. By the use of an adoption scenario, the study provides a projection for the long-term goal to decarbonize the maritime sector. |
en |
heal.advisorName |
Βεντίκος, Νικόλαος |
el |
heal.advisorName |
Ventikos, Nikolaos |
en |
heal.committeeMemberName |
Λυρίδης, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Παπαλάμπρου, Γεώργιος |
en |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
98 |
|
heal.fullTextAvailability |
false |
|