dc.contributor.author | Κανάκης, Αριστείδης - Βασίλειος | el |
dc.contributor.author | Kanakis, Aristeidis - Vasileios | en |
dc.date.accessioned | 2024-09-03T06:54:23Z | |
dc.date.available | 2024-09-03T06:54:23Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/60102 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.27798 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ποδηλατικές μετακινήσεις | el |
dc.subject | Ποδηλατικές υποδομές | el |
dc.subject | Δεδομένα υψηλής ευκρίνειας | el |
dc.subject | Πλατφόρμα «Strava Metro» | el |
dc.subject | Πληθοποριστικά δεδομένα | el |
dc.subject | Χωρική ανάλυση | el |
dc.subject | Χρονική ανάλυση | el |
dc.title | Μοντέλο εκτίμησης ποδηλατικών διαδρομών στην Αθήνα με δεδομένα υψηλής ευκρίνειας | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Βιώσιμη Αστική Μικρο-Κινητικότητα | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2024-03-27 | |
heal.abstract | Στόχο της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας αποτελεί η ανάπτυξη ενός μαθηματικού μοντέλου εκτίμησης των ποδηλατικών διαδρομών στην πόλη της Αθήνας, αξιοποιώντας δεδομένα υψηλής ευκρίνειας. Πιο συγκεκριμένα, επιδιώκεται ο προσδιορισμός των κρίσιμων παραγόντων που επηρεάζουν τις διενεργούμενες ποδηλατικές μετακινήσεις στις περιοχές τόσο του Χαλανδρίου όσο και των Βριλησσίων, χρησιμοποιώντας πληθοποριστικά δεδομένα από την πλατφόρμα «Strava Metro». Εφόσον τα συγκεκριμένα δεδομένα αποτυπώθηκαν στον χώρο μέσω ενός συστήματος γεωγραφικών πληροφοριών, εμπλουτίστηκαν με πρόσθετα χωρικά δεδομένα που άπτονταν των οδικών και κυκλοφοριακών συνθηκών στο εξεταζόμενο οδικό δίκτυο και των πολλαπλών χρήσεων γης στον περιβάλλοντα χώρο αυτού. Έπειτα, αναπτύχθηκαν τρία μαθηματικά μοντέλα λογαριθμοκανονικής παλινδρόμησης με απώτερο σκοπό την εκτίμηση των ετήσιων ποδηλατικών μετακινήσεων που διενεργούνται στο εκάστοτε οδικό τμήμα των εξεταζόμενων περιοχών του Χαλανδρίου και των Βριλησσίων, άλλα και αμφότερων των εξεταζόμενων περιοχών. Απόρροια της συγκεκριμένης διαδικασίας συνιστά η κατάδειξη της θετικής επίδρασης που ασκεί η μέση ταχύτητα των ποδηλατικών μετακινήσεων στο πλήθος αυτών, ενώ παράλληλα η συντριπτική πλειοψηφία των ποδηλατικών μετακινήσεων διενεργείται στο πρωτεύον, το δευτερεύον και το τριτεύον οδικό δίκτυο των εξεταζόμενων περιοχών. Συμπερασματικά, οι κρισιμότεροι παράγοντες επιρροής των ποδηλατικών μετακινήσεων αφορούν την οδική υποδομή και τις κυκλοφοριακές συνθήκες που επικρατούν στο εκάστοτε οδικό τμήμα, όπως η μέση ταχύτητα των ποδηλατικών μετακινήσεων, η κατηγορία του οδικού τμήματος και το μήκος αυτού. Επιπροσθέτως, αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η διενέργεια ποδηλατικών μετακινήσεων επηρεάζεται - σε μεγάλο βαθμό - από την εγγύτητα της εκάστοτε ποδηλατικής διαδρομής σε υποδομές διευκόλυνσης των ποδηλατιστών, όπως οι χώροι στάθμευσης ποδηλάτων και οι στάσεις των μέσων μαζικής μεταφοράς. | el |
heal.advisorName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Γκιοτσαλίτης, Κωνσταντίνος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 91 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: