HEAL DSpace

Μοντέλο εκτίμησης ποδηλατικών διαδρομών στην Αθήνα με δεδομένα υψηλής ευκρίνειας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κανάκης, Αριστείδης - Βασίλειος el
dc.contributor.author Kanakis, Aristeidis - Vasileios en
dc.date.accessioned 2024-09-03T06:54:23Z
dc.date.available 2024-09-03T06:54:23Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/60102
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.27798
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Ποδηλατικές μετακινήσεις el
dc.subject Ποδηλατικές υποδομές el
dc.subject Δεδομένα υψηλής ευκρίνειας el
dc.subject Πλατφόρμα «Strava Metro» el
dc.subject Πληθοποριστικά δεδομένα el
dc.subject Χωρική ανάλυση el
dc.subject Χρονική ανάλυση el
dc.title Μοντέλο εκτίμησης ποδηλατικών διαδρομών στην Αθήνα με δεδομένα υψηλής ευκρίνειας el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Βιώσιμη Αστική Μικρο-Κινητικότητα el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2024-03-27
heal.abstract Στόχο της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας αποτελεί η ανάπτυξη ενός μαθηματικού μοντέλου εκτίμησης των ποδηλατικών διαδρομών στην πόλη της Αθήνας, αξιοποιώντας δεδομένα υψηλής ευκρίνειας. Πιο συγκεκριμένα, επιδιώκεται ο προσδιορισμός των κρίσιμων παραγόντων που επηρεάζουν τις διενεργούμενες ποδηλατικές μετακινήσεις στις περιοχές τόσο του Χαλανδρίου όσο και των Βριλησσίων, χρησιμοποιώντας πληθοποριστικά δεδομένα από την πλατφόρμα «Strava Metro». Εφόσον τα συγκεκριμένα δεδομένα αποτυπώθηκαν στον χώρο μέσω ενός συστήματος γεωγραφικών πληροφοριών, εμπλουτίστηκαν με πρόσθετα χωρικά δεδομένα που άπτονταν των οδικών και κυκλοφοριακών συνθηκών στο εξεταζόμενο οδικό δίκτυο και των πολλαπλών χρήσεων γης στον περιβάλλοντα χώρο αυτού. Έπειτα, αναπτύχθηκαν τρία μαθηματικά μοντέλα λογαριθμοκανονικής παλινδρόμησης με απώτερο σκοπό την εκτίμηση των ετήσιων ποδηλατικών μετακινήσεων που διενεργούνται στο εκάστοτε οδικό τμήμα των εξεταζόμενων περιοχών του Χαλανδρίου και των Βριλησσίων, άλλα και αμφότερων των εξεταζόμενων περιοχών. Απόρροια της συγκεκριμένης διαδικασίας συνιστά η κατάδειξη της θετικής επίδρασης που ασκεί η μέση ταχύτητα των ποδηλατικών μετακινήσεων στο πλήθος αυτών, ενώ παράλληλα η συντριπτική πλειοψηφία των ποδηλατικών μετακινήσεων διενεργείται στο πρωτεύον, το δευτερεύον και το τριτεύον οδικό δίκτυο των εξεταζόμενων περιοχών. Συμπερασματικά, οι κρισιμότεροι παράγοντες επιρροής των ποδηλατικών μετακινήσεων αφορούν την οδική υποδομή και τις κυκλοφοριακές συνθήκες που επικρατούν στο εκάστοτε οδικό τμήμα, όπως η μέση ταχύτητα των ποδηλατικών μετακινήσεων, η κατηγορία του οδικού τμήματος και το μήκος αυτού. Επιπροσθέτως, αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η διενέργεια ποδηλατικών μετακινήσεων επηρεάζεται - σε μεγάλο βαθμό - από την εγγύτητα της εκάστοτε ποδηλατικής διαδρομής σε υποδομές διευκόλυνσης των ποδηλατιστών, όπως οι χώροι στάθμευσης ποδηλάτων και οι στάσεις των μέσων μαζικής μεταφοράς. el
heal.advisorName Γιαννής, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Γκιοτσαλίτης, Κωνσταντίνος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 91 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα