dc.contributor.advisor |
Κόλλιας, Στέφανος |
el |
dc.contributor.author |
Καραμπασιάδη, Ηλιάνα Ν.
|
el |
dc.contributor.author |
Karampasiadi, Iliana N.
|
en |
dc.date.accessioned |
2012-04-03T08:21:07Z |
|
dc.date.available |
2012-04-03T08:21:07Z |
|
dc.date.copyright |
2012-03-28 |
- |
dc.date.issued |
2012-04-03 |
|
dc.date.submitted |
2012-03-28 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/6014 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10897 |
|
dc.description |
89 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Η ραγδαία πρόοδος και εξέλιξη σε όλους τους τομείς της τεχνολογίας στις μέρες μας, κάνει πιο προσιτή την επαφή των ανθρώπων με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές σε όλο και νεαρότερες ηλικίες. Παράλληλα, η πρόοδος της ρομποτικής και γενικότερα των ρομποτικών συστημάτων διευκολύνει πολλές πτυχές της καθημερινότητάς μας και βελτιώνει τον τρόπο και την ποιότητα της ζωής μας. Τα ρομπότ, και δη τα ανθρωπόμορφα, έχουν αποδειχθεί ιδιαίτερα ευεργετικά για παιδιά με αυτισμό ή μαθησιακές δυσκολίες. Η παρούσα διπλωματική εργασία είναι η υλοποίηση ενός σεναρίου για την εκμάθηση απλών αριθμητικών πράξεων σε παιδία προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας, με τη βοήθεια του Nao robot της Aldebaran, με τον πιο ευχάριστο και δημιουργικό τρόπο. Το ρομπότ αυτό είναι κατάλληλο για τη συγκεκριμένη εφαρμογή, διότι είναι ανθρωπόμορφο και εύκολο να αλληλεπιδράσει με παιδιά μικρής ηλικίας. Το παιδί λοιπόν, θα πρέπει να φέρει σε πέρας ένα σύνολο δοκιμασιών με τη βοήθεια του ρομπότ και κάποιων επιπλέον εξαρτημάτων που θα χρησιμοποιήσουμε, κερδίζοντας κάθε φορά ένα «έπαθλο» μέχρι να ολοκληρώσει την αποστολή. Έτσι, αλληλεπιδρώντας το παιδί με το ρομπότ, εξοικειώνεται με τη διαδικασία επίλυσης προβλημάτων ενώ παράλληλα γνωρίζει τα βασικά στοιχεία ενός ρομποτικού συστήματος. |
el |
dc.description.abstract |
Nowadays, the rapid progress and development in all areas of technology, makes more accessible to people the contact with computers at ever younger ages. Furthermore, the progress of robotics and robotic systems in general facilitates many aspects of your daily life and improves the way and quality of life. Also, anthropomorphic robots have proved to be highly beneficial for children with autism or learning difficulties. This project accomplishes a scenario for learning simple arithmetic in preschool and primary school children, with the help of the Nao robot of Aldebaran, in the most pleasant and creative way. This robot is suitable for this application because it is anthropomorphic and easy to interact with young children. Therefore, the child should carry out some tests with the help of robot and some extra accessories we use, winning for every single test a “prize” to complete the mission. So, the child both familiarizes with the procedure of solving problems and at the same time knows about the basic elements of a robotic system. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Ηλιάνα Ν. Καραμπασιάδη |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Ρομπότ |
el |
dc.subject |
Αλληλεπίδραση ανθρώπου μηχανης |
el |
dc.subject |
Εκπαιδευτικη ρομποτική |
el |
dc.subject |
Αριθμητική για παιδιά |
el |
dc.subject |
Gostai |
en |
dc.subject |
Aldebaran |
en |
dc.subject |
Nao robot |
en |
dc.subject |
Arduino |
en |
dc.subject |
Educational robotic |
en |
dc.title |
Ανάπτυξη ρομποτικού εκπαιδευτικού περιβάλλοντος για παιδιά |
el |
dc.title.alternative |
Development of robotic educational environment for children |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2012-03-28 |
- |
dc.date.modified |
2012-03-28 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Σταφυλοπάτης, Ανδρέας-Γεώργιος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Νικήτα, Κωνσταντίνα |
el |
dc.contributor.committeemember |
Κόλλιας, Στέφανος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Σταφυλοπάτης, Ανδρέας-Γεώργιος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Νικήτα, Κωνσταντίνα |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Τεχνολογίας Πληροφορικής και Υπολογιστών. |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2012-04-03 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2012-04-03 |
- |