HEAL DSpace

Ιεραρχικά παίγνια σε ασύρµατα δίκτυα ολοκληρωµένης πρόσβασης και οπισθόζευξης για οµόσπονδη µάθηση

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Νταλιάνη, Βασιλεία el
dc.contributor.author Ntaliani, Vasileia en
dc.date.accessioned 2024-09-19T08:01:16Z
dc.date.available 2024-09-19T08:01:16Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/60229
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.27925
dc.rights Default License
dc.subject Θεωρία παιγνίων el
dc.subject Ιεραρχικά παίγνια el
dc.subject Παίγνιο Stackelberg el
dc.subject Ασύρµατα δίκτυα el
dc.subject Ολοκληϱωµένη πρόσβαση και οπισθόζευξη el
dc.subject Οµόσπονδη µάθηση el
dc.subject Ιεραρχική οµόσπονδη µάθηση el
dc.subject Μηχανική µάθηση el
dc.subject Game theory en
dc.subject hierarchical games en
dc.subject Stackelberg game en
dc.subject Wireless networks en
dc.subject Integrated access and backhaul en
dc.subject Machine learning en
dc.subject Ffederated learning en
dc.subject Hierarchical federated learning en
dc.title Ιεραρχικά παίγνια σε ασύρµατα δίκτυα ολοκληρωµένης πρόσβασης και οπισθόζευξης για οµόσπονδη µάθηση el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Θεωρία παιγνίων el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2024-07-05
heal.abstract Η ανάπτυξη των Big Data σε συνδυασµό µε την ανάγκη για ιδιωτικότητα και ασφάλεια των συσκευών των χρηστών οδηγεί τον κλάδο της µηχανικής µάθησης στην υιοθέτηση τεχνικών ϐασιζόµενων στην οµόσπονδη µάθηση. Λόγω της αύξησης των συνδεδεµένων συσκευών και της απόστασης µεταξύ τους, οι τεχνικές αυτές χρησιµοποιούν ως δικτυακή υποδοµή τα ασύρµατα δίκτυα ολοκληρωµένης πρόσβασης και οπισθόζευξης ως µία πιο αποδοτική, πιο αξιόπιστη και συνάµα πιο οικονοµική λύση. Ωστόσο, πλέον εγείρεται το πρόβληµα της ϐέλτιστης κατανοµής των υπολογιστικών και δικτυακών πόρων σε αυτές τις υποδοµές. Στην παρούσα διπλωµατική εργασία µελετάται η χρήση της ϑεωρίας παιγνίων, ως λύση στο παραπάνω πρόβληµα. Πιο συγκεκριµένα, αναλύεται η χρήση της για τη ϐελτιστοποίηση της εκπαίδευσης ενός καθολικού µοντέλου µέσω αλγορίθµων ιεραρχικής οµόσπονδης µάθησης για ασύρµατα δίκτυα ολοκληρωµένης πρόσβασης και οπισθόζευξης. Με την υλοποίηση ενός παιγνίου Stackelberg γίνεται αναζήτηση των ϐέλτιστων τιµών ορισµένων παραµέτρων που αφορούν τους διακοµιστές ακµής και τους χρήστες του δικτύου. Οι παράµετροι αυτές χρησιµοποιούνται µετέπειτα για την εκπαίδευση του καθολικού µοντέλου. Το προκύπτον σύστηµα ϕαίνεται να είναι τόσο αποδοτικό όσο και ακριβές ως προς την πρόβλεψη. el
heal.advisorName Παπαβασιλείου, Συμεών el
heal.committeeMemberName Παπαβασιλείου, Συμεών el
heal.committeeMemberName Στάη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Ματσόπουλος, Γεώργιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Επικοινωνιών, Ηλεκτρονικής και Συστημάτων Πληροφορικής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 70 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής