HEAL DSpace

Σχεδιασμός αποφόρτισης ως προς τη στάθμευση του κέντρου της Αθήνας. Η περίπτωση του Ιστορικού Τριγώνου

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Βλαστός, Αθανάσιος el
dc.contributor.author Τσιασιώτης, Εμμανουήλ Γ. el
dc.contributor.author Tsiasiotis, Emmanouel G. en
dc.date.accessioned 2012-04-04T08:02:37Z
dc.date.available 2012-04-04T08:02:37Z
dc.date.copyright 2012-04-03 -
dc.date.issued 2012-04-04
dc.date.submitted 2012-04-03 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/6024
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10914
dc.description 137 σ. el
dc.description.abstract Στη διπλωματική εργασία που ακολουθεί στο παρόν τεύχος παρουσιάζεται μία ανάλυση της σημερινής κατάστασης της Αθήνας και του κέντρου της, οι αλλαγές που είναι προγραμματισμένες να γίνουν στην περιοχή καθώς και οι προτάσεις για την αντιμετώπιση των συγκοινωνιακών προβλημάτων του Εμπορικού Τριγώνου, με εστίαση στο ζήτημα της στάθμευσης. Αρχικά στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια εκτενής αναφορά στην διαχρονική εξέλιξη της Αθήνας και του κέντρου της πολεοδομικά, συγκοινωνιακά και κοινωνικά. Στη συνέχεια και στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα γενικά χαρακτηριστικά του σημερινού κέντρου της Αθήνας. Ακολούθως γίνεται μια αναφορά στην Πανεπιστημίου έναν από τους πιο ιστορικούς δρόμους του κέντρου, που αποτελεί τον βασικότερο άξονα επέμβασης στο κέντρο της Αθήνας καθώς πρόκειται να πεζοδρομηθεί. Στο ίδιο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στο πρόγραμμα των αλλαγών που θα ακολουθήσει και ονομάζεται Αθήνα-Αττική 2014 καθώς επίσης και σε όλες τις πολεοδομικές και συγκοινωνιακές επεμβάσεις που έχουν εφαρμοστεί διαχρονικά στο κέντρο της Αθήνας. Επιπρόσθετα παρουσιάζονται για πρώτη φορά τα χαρακτηριστικά του Εμπορικού Τριγώνου, που αποτελεί την κύρια περιοχή μελέτης της διπλωματικής εργασίας. Στο τρίτο κεφάλαιο περιγράφονται τα βασικότερα χαρακτηριστικά της στάθμευσης, δηλαδή του αντικειμένου ενασχόλησης της μελέτης. Ακόμη γίνεται αναφορά στη χρήση του αυτοκινήτου, στη στάθμευση και τα προβλήματα της, καθώς και στη νομοθεσία που την διέπει στη σύγχρονη Ελλάδα. Στο τέταρτο κεφάλαιο υπεισερχόμαστε για πρώτη φορά στο ουσιαστικό αντικείμενο της μελέτης που είναι η στάθμευση στο Εμπορικό Τρίγωνο της Αθήνας. Συγκεκριμένα παρουσιάζεται η υπάρχουσα κατάσταση του Εμπορικού Τριγώνου, με θεματολογία όπως οι χρήσεις γης, ο συγκοινωνιακός χαρακτήρας του τριγώνου και κυρίως το ζήτημα της στάθμευσης για το οποίο υπάρχουν αναλυτικοί χάρτες που αντανακλούν τη σημερινή εικόνα της περιοχής. Στο πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο της εργασίας παρουσιάζονται μια σειρά από προτάσεις για τους τρόπους επέμβασης στον πολεοδομικό-συγκοινωνιακό χαρακτήρα του Εμπορικού Τριγώνου. Φυσικά οι προτάσεις αυτές βασίζονται σε συγκεκριμένα κριτήρια που απασχόλησαν την μελέτη μας, ενώ ακολούθησε η αξιολόγηση των σεναρίων με την μέθοδο SWOT. Εν κατακλείδι παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της μελέτης της εργασίας, που μπορεί να αποτελέσουν έναν χρήσιμο οδηγό για την βελτίωση της εικόνας της υπάρχουσας κατάστασης του Εμπορικού Τριγώνου και του κέντρου της Αθήνας γενικότερα, όσον αφορά τον συγκοινωνιακό, τον πολεοδομικό και τον κοινωνικό χαρακτήρα της περιοχής. el
dc.description.abstract The thesis that follows in this issue presents an analysis of the current state of Athens and its center, the changes that are planned to be made in this region as well as proposals for solving the transportation problems of the Commercial Triangle, focusing on the issue of parking. Initially in the first chapter there is a comprehensive reference to the evolution of Athens and its center, as far as town planning, transportation and society issues are concerned. Then in the second chapter the general characteristics of the center of Athens, as it is today, are presented with a reference to Panepistimiou Street, one of the most historic streets of the center and the main axis of intervention in the center of Athens due to its transformation to Pedestrian Street. In the same chapter reference is made to the plan of changes that follows, called Athens-Attica 2014 as well as in all town planning and transportation interventions, which have been implemented over time in Athens. Additionally, the characteristics of the Commercial Triangle are presented for the first time, something that is the primary subject of the current thesis. The third chapter describes the main features of parking, another key issue of this study, and the use of cars, parking and its problems with reference to the relevant legislation in modern Greece. In the fourth chapter the essential subject of parking at the Commercial Triangle of Athens is analysed. Specifically, the current status of the Commercial Triangle is presented, with topics such as land use, the transportations of the triangle and in particular the issue of parking for which there are detailed maps that reflect the current image of the area. The fifth and final chapter of the work presents a series of recommendations on ways of intervention in the urban-transport character of the Commercial Triangle. Naturally these proposals are based on specific criteria that were raised in our study, followed by evaluation of the scenarios with SWOT method. In conclusion the findings of this study are presented, which can provide a useful guide to improve the image of the current state of the Commercial Triangle and the center of Athens in general, regarding the transportation, urban and social character of the area. en
dc.description.statementofresponsibility Εμμανουήλ Γ. Τσιασιώτης el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Ιστορικό Τρίγωνο el
dc.subject Στάθμευση αυτοκινήτων el
dc.subject Πολεοδομικός σχεδιασμός el
dc.subject Κέντρο-Στάθμευση el
dc.subject Αποφόρτιση-Στάθμευση el
dc.subject Parking Athens en
dc.subject Historical Center Athens en
dc.subject Transport Athens en
dc.subject Commercial Triangle en
dc.subject Car parking Athens en
dc.title Σχεδιασμός αποφόρτισης ως προς τη στάθμευση του κέντρου της Αθήνας. Η περίπτωση του Ιστορικού Τριγώνου el
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2011-11-01 -
dc.date.modified 2012-04-03 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Σιόλας, Άγγελος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Σαγιάς, Ιωάννης el
dc.contributor.committeemember Βλαστός, Αθανάσιος el
dc.contributor.committeemember Σιόλας, Άγγελος el
dc.contributor.committeemember Σαγιάς, Ιωάννης el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων & Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Γεωγραφίας και Περιφερειακού Σχεδιασμού el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2012-04-04 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2012-04-04 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής