dc.contributor.author |
Παριώτη, Μαριέττα
|
|
dc.contributor.author |
Parioti, Marietta
|
en |
dc.date.accessioned |
2024-11-07T11:13:22Z |
|
dc.date.available |
2024-11-07T11:13:22Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/60378 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.28074 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Σχολείο |
el |
dc.subject |
School |
en |
dc.subject |
Δευτεροβάθμια εκπαίδευση |
el |
dc.subject |
Σύνδεση σχολείου-πόλης |
el |
dc.subject |
Κεφαλονιά |
el |
dc.subject |
Kefalonia |
en |
dc.subject |
School-city connection |
en |
dc.subject |
Secondary education |
en |
dc.title |
Σχολικό συγκρότημα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο Ληξούρι Κεφαλονιάς. |
el |
dc.title |
Secondary school complex in Lixouri, Kefalonia |
en |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Αρχιτεκτονική |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
campus |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2024-09-24 |
|
heal.abstract |
The present thesis project involves the designing of a novel secondary education school complex in Lixouri, Kefalonia. The main aim of this project is the creation of a school that corresponds both to the designated building guidelines but also to modern educational practices. Consequently, the synthetic process intended to connect the conceptual and substantial concept of harmonizing the school building with the environment of the city it is located in. The building plot, the choice of which took place following detailed analysis of the wider area of Lixouri, allows for the school complex construction since it combines sea view with the proximity to other educational facilities, essentially creating an educational node in the area. The analysis also included the plot’s morphology that is presented to be slightly inclined, thus, it is attempted for the building to harmoniously integrate to the scenery. The complex is divided into two main buildings, secondary and high school, that are consisted of both distinct and communal areas. In contrast to past design approaches, emphasis was given to the outdoors areas where the design of yards aimed to encourage free use by students without being directly linked to athletic oriented spaces. This novel school complex is not only an architectural proposal but also an effort to appropriately address the educational and social needs of Lixouri by placing school in the heart of the community. |
en |
heal.abstract |
Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά τον σχεδιασμό ενός νέου σχολικού συγκροτήματος δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο Ληξούρι Κεφαλονίας. Βασική πρόθεση αποτελεί η δημιουργία ενός σχολείου που ανταποκρίνεται τόσο στις ενδεδειγμένες κτηριολογικές προδιαγραφές όσο και στις σύγχρονες εκπαιδευτικές πρακτικές. Παράλληλα, στόχος της συνθετικής διαδικασίας υπήρξε η νοηματική αλλά και ουσιαστική σύνδεση του σχολικού περιβάλλοντος με αυτό της πόλης στην οποία βρίσκεται. Το οικοπέδο, η επιλογή του οποίου έγινε έπειτα από μελέτη της ευρήτερης περιοχής του Ληξουρίου, προσφέρεται για την ανέγερση του σχολικού συγκροτήματος, καθώς συνδυάζει τη θέα προς τη θάλασσα με την εγγύτητα σε εκπαιδευτικές δομές, δημιουργώντας ένα εκπαιδευτικό κόμβο. Η μελέτη, επίσης, λαμβάνει υπόψη τη μορφολογία του οικοπέδου, το οποίο είναι ελαφρώς επικλινές, και επιχειρείται τα κτήρια να ενταχθούν ομαλά στο τοπίο. Το συγκρότημα χωρίζεται σε δύο κύρια κτήρια, το γυμνάσιο και το λύκειο, με ξεχωριστούς χώρους για τις δύο βαθμίδες εκπαίδευσης αλλά και κοινόχρηστους χώρους. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στους εξωτερικούς χώρους όπου οι αυλές σχεδιάστηκαν ώστε να είναι ελεύθερες για χρήση από τους μαθητές, χωρίς να ταυτίζονται με τους αθλητικούς χώρους, όπως συνέβαινε στο παρελθόν. Το νέο σχολικό συγκρότημα δεν αποτελεί μόνο μια αρχιτεκτονική πρόταση, αλλά και μια προσπάθεια να καλυφθούν οι εκπαιδευτικές και κοινωνικές ανάγκες του Ληξουρίου, εντάσσοντας το σχολείο στην καρδιά της κοινότητας. |
el |
heal.advisorName |
Τσιράκη, Σοφία |
el |
heal.advisorName |
Tsiraki, Sofia |
en |
heal.academicPublisher |
Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
119 |
|
heal.fullTextAvailability |
false |
|