dc.contributor.author | Λυμπερόπουλος, Αλφειός | el |
dc.contributor.author | Lymperopoulos, Alfeios | en |
dc.date.accessioned | 2024-11-07T11:26:18Z | |
dc.date.available | 2024-11-07T11:26:18Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/60387 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.28083 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Βιντεοπαιχνίδια | el |
dc.subject | Video games | en |
dc.subject | Αρχιτεκτονική | el |
dc.subject | Αρχιτεκτονική αναπαράσταση | el |
dc.subject | Ψηφιακή δοκιμή | el |
dc.subject | Σχεδιασμός βιντεοπαιχνιδιών | el |
dc.subject | Μηχανή σχεδιασμού | el |
dc.subject | Architectural visualization | en |
dc.subject | Architecture | en |
dc.subject | Game design | en |
dc.subject | Playtesting | en |
dc.subject | Game engines | en |
dc.title | Game design και αρχιτεκτονική αναπαράσταση | el |
dc.title | Game design and architectural visualization | en |
dc.type | Διάλεξη | |
heal.type | learningMaterial | el |
heal.classification | Πληροφορική | el |
heal.classification | Αρχιτεκτονική | el |
heal.classification | Video games | en |
heal.language | el | el |
heal.access | campus | el |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2023-10-01 | |
heal.abstract | Η εργασία ερευνά την εφαρμογή των game engines και των ψηφιακών δοκιμών στην χωρική αναπαράσταση και προσομοίωση της αρχιτεκτονικής. Εστιάζει πάνω σε οφέλη, όπως η παροχή σταθερών περιβαλλόντων, όπου ο αρχιτέκτονας μπορεί να προλαμβάνει κατασκευαστικές αστοχίες και να επαληθεύει λύσεις σχεδιαστικών προβλημάτων, αλλά και να επαναπροσδιορίσει την συνεργασία του αρχιτέκτονα με τον πελάτη, εντάσσοντας τον δεύτερο στην δημιουργική διαδικασία του σχεδιασμού. Στόχος είναι η ανάδειξη των πλεονεκτημάτων που αποκτά η αρχιτεκτονική με την εφαρμογή αυτών των μέσων, αλλά και να υποδείξει νέες κατευθύνσεις για μελλοντική έρευνα πάνω στην αρχιτεκτονική αναπαράσταση. | el |
heal.abstract | This work investigates the application of game engines and playtesting in the spatial representation and simulation of architecture. It focuses on benefits, such as providing stable environments where the architect can prevent construction failures and verify solutions to design problems, but also redefines the collaboration of the architect with the client, by involving the latter in the creative design. The aim is to highlight the advantages that architecture acquires with the application of these means, but also to indicate new directions for future research in architectural representation. | en |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: