HEAL DSpace

Game design και αρχιτεκτονική αναπαράσταση

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Λυμπερόπουλος, Αλφειός el
dc.contributor.author Lymperopoulos, Alfeios en
dc.date.accessioned 2024-11-07T11:26:18Z
dc.date.available 2024-11-07T11:26:18Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/60387
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.28083
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Βιντεοπαιχνίδια el
dc.subject Video games en
dc.subject Αρχιτεκτονική el
dc.subject Αρχιτεκτονική αναπαράσταση el
dc.subject Ψηφιακή δοκιμή el
dc.subject Σχεδιασμός βιντεοπαιχνιδιών el
dc.subject Μηχανή σχεδιασμού el
dc.subject Architectural visualization en
dc.subject Architecture en
dc.subject Game design en
dc.subject Playtesting en
dc.subject Game engines en
dc.title Game design και αρχιτεκτονική αναπαράσταση el
dc.title Game design and architectural visualization en
dc.type Διάλεξη
heal.type learningMaterial el
heal.classification Πληροφορική el
heal.classification Αρχιτεκτονική el
heal.classification Video games en
heal.language el el
heal.access campus el
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2023-10-01
heal.abstract Η εργασία ερευνά την εφαρμογή των game engines και των ψηφιακών δοκιμών στην χωρική αναπαράσταση και προσομοίωση της αρχιτεκτονικής. Εστιάζει πάνω σε οφέλη, όπως η παροχή σταθερών περιβαλλόντων, όπου ο αρχιτέκτονας μπορεί να προλαμβάνει κατασκευαστικές αστοχίες και να επαληθεύει λύσεις σχεδιαστικών προβλημάτων, αλλά και να επαναπροσδιορίσει την συνεργασία του αρχιτέκτονα με τον πελάτη, εντάσσοντας τον δεύτερο στην δημιουργική διαδικασία του σχεδιασμού. Στόχος είναι η ανάδειξη των πλεονεκτημάτων που αποκτά η αρχιτεκτονική με την εφαρμογή αυτών των μέσων, αλλά και να υποδείξει νέες κατευθύνσεις για μελλοντική έρευνα πάνω στην αρχιτεκτονική αναπαράσταση. el
heal.abstract This work investigates the application of game engines and playtesting in the spatial representation and simulation of architecture. It focuses on benefits, such as providing stable environments where the architect can prevent construction failures and verify solutions to design problems, but also redefines the collaboration of the architect with the client, by involving the latter in the creative design. The aim is to highlight the advantages that architecture acquires with the application of these means, but also to indicate new directions for future research in architectural representation. en
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα