dc.contributor.author | Κομβούτης, Στέφανος![]() |
el |
dc.contributor.author | Komvoutis, Stefanos![]() |
en |
dc.date.accessioned | 2024-11-26T11:39:24Z | |
dc.date.available | 2024-11-26T11:39:24Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/60456 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.28152 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Χανιά | el |
dc.subject | Chania | en |
dc.subject | Βενετία | el |
dc.subject | Venice | en |
dc.subject | Νερό | el |
dc.subject | Water | en |
dc.subject | Οχυρώσεις | el |
dc.subject | Fortifications | en |
dc.subject | Τοπίο | el |
dc.subject | Landscape | en |
dc.title | Δυτική τάφρος Χανίων: διαβρωµένο όριο | el |
dc.title | Western moat of Chania: eroded frontier | en |
dc.contributor.department | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού. | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Αρχιτεκτονική τοπίου | el |
heal.classification | Landscape architecture | en |
heal.classification | Αρχιτεκτονική | el |
heal.classification | Lrchitecture | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2024-07-08 | |
heal.abstract | Η πόλη των Χανίων αποτελεί ένα κολλάζ διαφορετικών πολιτισµών , δέχοντας την τελευταία χιλιετία µεταξύ άλλων τις επιρροές των Βυζαντινών , των Γενοβέζων , των Ενετών , των Οθωµανών και των σύγχρονων Ελλήνων . Οι ενετικές οχυρώσεις της πόλης είναι ένα ισχυρό αρχιτεκτονικό στοιχείο που όσο διαχωρίζει, άλλο τόσο ενώνει το παλιό και το σύγχρονο. Παρά την σηµασία τους όµως , δεν έχει σχεδιαστεί καµία διαµόρφωση ανάδειξης , µε αποτέλεσµα η πόλη του σήµερα, όσο δηµοφιλής προορισµός και να είναι, να περιλαµβάνει πλήθος από άδειους , ανεκµετάλλευτους και αφιλόξενους χώρους . Ο χώρος της δυτικής τάφρου, το πιο καλοδιατηρηµένο τµήµα των οχυρώσεων , δεν είναι τίποτε άλλο από ένα κενό και ανέκφραστο οικόπεδο, περιβαλλόµενο από αµήχανους χώρους στάθµευσης και αυθαίρετες κατασκευές , ενώ ο εξέχων προµαχώνας San Salvatore υφίσταται µια κατάσταση εγκατάλειψης. Η πρόταση διαµόρφωσης εισάγει στοιχεία από τις οργανικές µορφές τοπίου της ιαπωνικής αρχιτεκτονικής , τα οποία σε συνδυασµό µε καθρεπτιστικά στοιχεία νερού και φυτεύσεις τοπικής χλωρίδας , δηµιουργούν εντός της τάφρου ένα τεχνητό τοπίο µε φυσικές µορφές έτοιµο να υποδεχθεί τον επισκέπτη-περιηγητή. Ταυτόχρονα, αναδεικνύονται διάφορα σηµεία µε στόχο την αποκατάσταση της ιστορικής µνήµης και πορείας . Ο προµαχώνας αναπλάθεται µε την µετατροπή του σε κλιµακωτή πλατεία, ενώ χώροι άθλησης και πολιτισµού τοποθετούνται σε συγκεκριµένα σηµεία του συνόλου. | el |
heal.abstract | The city of Chania is a collage of different cultures, having been influenced in the last millennium by the Byzantines, the Genoese, the Venetians, the Ottomans and the modern Greeks. The Venetian fortifications of the city are a strong architectural element that separates and unites the old and the modern. Despite their importance, however, no redevelopment has been planned, so that the city of today, however popular a destination it may be, contains a multitude of empty, unused and inhospitable spaces. The site of the western moat, the best-preserved part of the fortifications, is nothing more than an empty and expressionless plot of land, surrounded by awkward parking lots and arbitrary structures, while the prominent bastion of San Salvatore suffers a state of abandonment. The proposal introduces elements from the organic forms of Japanese architecture, which, combined with mirroring water features and plantings of local flora, create within the moat an artificial landscape with natural forms ready to welcome the visitor. At the same time, various points are highlighted with the aim of restoring the historical memory and course. The bastion is being redeveloped by turning it into a stepped square, while sports and cultural areas are being placed at specific points in the complex. | en |
heal.advisorName | Ανδριανόπουλος, Τηλέμαχος | el |
heal.advisorName | Andrianopoulos, Tilemachos | en |
heal.committeeMemberName | Γκικαπέππας, Βασίλειος | el |
heal.committeeMemberName | Μάρκου, Μαρία | el |
heal.committeeMemberName | Σταυρακάκης, Εμμανουήλ | el |
heal.committeeMemberName | Οικονόμου, Αινείας | el |
heal.committeeMemberName | Ghikapeppas, Vasilios | en |
heal.committeeMemberName | Markou, Maria | en |
heal.committeeMemberName | Oikonomou, Αινείας | en |
heal.committeeMemberName | Stavrakakis, Emmanouil | en |
heal.academicPublisher | Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 39 | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: