dc.contributor.author |
Καλούσης, Δημήτριος
|
el |
dc.contributor.author |
Kalousis, Dimitrios
|
en |
dc.date.accessioned |
2024-12-23T09:08:23Z |
en |
dc.date.available |
2024-12-23T09:08:23Z |
en |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/60607 |
en |
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.28303 |
|
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Μεταπτυχιακή εργασία. Διεπιστημονικό - Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) "Αρχιτεκτονική - Σχεδιασμός του Χώρου : Πολεοδομία - Χωροταξία (Κατ. Β')" |
el |
dc.rights |
Default License |
en |
dc.subject |
ΣΒΑΚ |
el |
dc.subject |
Μεσαίου μεγέθους πόλεις |
el |
dc.subject |
Συνδυασμένος κυκλοφοριακός σχεδιασμός |
el |
dc.subject |
Δακτύλιος κυκλοφορίας |
el |
dc.subject |
Σιδηροδρομικές γραμμές |
el |
dc.subject |
SUMP |
en |
dc.subject |
Medium-sized cities |
en |
dc.subject |
Integrated traffic planning |
en |
dc.subject |
Traffic ring road |
en |
dc.subject |
Railway lines |
en |
dc.subject |
Πολεοδομικός σχεδιασμός |
el |
dc.subject |
City planning |
en |
dc.title |
Κριτική ανάγνωση των σχεδιασμών για τη βιώσιμη κινητικότητα με έμφαση στη διαχείριση των γραμμικών ορίων. Η περίπτωση του Α–ΝΑ τμήματος της Λάρισας |
el |
dc.title |
Critical reading on sustainable mobility planning with emphasis on management of linear boundaries. The case of the E-SE part of Larisa, Greece |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Πολεοδομία – Χωροταξία |
el |
heal.classification |
Γεωπληροφορική |
el |
heal.classification |
Urban and Regional Planning |
en |
heal.classification |
Geoinformatics |
en |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2024-11-06 |
|
heal.abstract |
Στην παρούσα εργασία επιχειρείται κριτική ανάγνωση των σχεδιασμών για τη βιώσιμη κινητικότητα με έμφαση στη διαχείριση των γραμμικών ορίων στην περιοχή της Λάρισας. Ιδιαίτερη προσοχή δίνεται στη δυναμική και τις προκλήσεις που προκύπτουν από τη γεωγραφική και κοινωνική διαίρεση λόγω των σιδηροδρομικών γραμμών και άλλων δομικών στοιχείων. Μέσω πολυεπιστημονικής προσέγγισης, εμπλέκονται διάφοροι φορείς και κλάδοι, με στόχο τη βελτίωση της προσβασιμότητας και της
κοινωνικής συνοχής. Παρουσιάζεται ειδική ανάλυση για τον Α-ΝΑ τομέα της Λάρισας, με τεκμηριωμένες προτάσεις για τον σχεδιασμό. Τα εργαλεία χωρικής ανάλυσης προτείνονται ως βέλτιστη πρακτική για τη λήψη αποφάσεων, προκειμένου
να διασφαλιστεί η βελτίωση της βιώσιμης κινητικότητας και η ισορροπία μεταξύ περιβαλλοντικών και κοινωνικών παραμέτρων. Επιπλέον, στην εργασία διατυπώνονται προτάσεις για την αντιμετώπιση χρονιζόντων ζητημάτων της πόλης, με βάση την
έρευνα στο πεδίο, προκειμένου να ενισχυθεί η βιώσιμη αστική κινητικότητα. |
el |
heal.abstract |
This thesis critically examines the designs for sustainable mobility, focusing on managing linear boundaries in Larissa. Special attention is given to the dynamics and challenges arising from the geographical and social divisions caused by railway lines and other structural elements. Various stakeholders and sectors are involved through a multidisciplinary approach to enhance accessibility and social cohesion. A specific analysis of Larissa's E-SE sector, with well-documented proposals for urban planning,
is presented. Spatial analysis tools are recommended as best practices for decision-making, ensuring improvements in sustainable mobility and a balance between environmental and social factors. Furthermore, proposals are articulated for addressing long-standing issues in the city, based on field research, to strengthen sustainable urban mobility. |
en |
heal.advisorName |
Μπακογιάννης, Ευθύμιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Πηγάκη, Μαρία |
el |
heal.committeeMemberName |
Σαρηγιάννης, Γιώργος |
el |
heal.committeeMemberName |
Μπακογιάννης, Ευθύμιος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
201 |
|
heal.fullTextAvailability |
false |
|