HEAL DSpace

Ανάπτυξη μοντέλων μηχανικής μάθησης για την αναγνώριση επιπέδων άγχους από ηχητικές καταγραφές φωνής και βήχα

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Σκουρτσή, Δήμητρα Άννα el
dc.contributor.author Skourtsi, Dimitra Anna en
dc.date.accessioned 2025-01-08T10:09:43Z
dc.date.available 2025-01-08T10:09:43Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/60640
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.28336
dc.rights Default License
dc.subject Άγχος el
dc.subject Συναισθηματική Αναγνώριση el
dc.subject Μηχανική Μάθηση el
dc.subject Smarty4Covid el
dc.subject Ηχητικές καταγραφές el
dc.subject Anxiety en
dc.subject Emotion Recognition en
dc.subject Machine Learning en
dc.subject Smarty4Covid en
dc.subject Sound Recordings en
dc.title Ανάπτυξη μοντέλων μηχανικής μάθησης για την αναγνώριση επιπέδων άγχους από ηχητικές καταγραφές φωνής και βήχα el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Βιοϊατρική el
heal.classification Μηχανική Μάθηση el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2024-07-08
heal.abstract Η παγκόσμια εξάπλωση του ιού Sars-CoV-2 προκάλεσε μια πανδημία, η οποία έθεσε την ψυχική υγεία στο επίκεντρο των συζητήσεων, λόγω του αυξημένου άγχους που αντιμετώπισαν οι άνθρωποι, καθώς και την ανάγκη δημιουργίας ψηφιακών εφαρμογών υγείας με δυνατότητα αναγνώρισης περιστατικών άμεσα και χωρίς να είναι αναγκαία η φυσική παρουσία. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη της δυνατότητας εκπαίδευσης μοντέλων μηχανικής μάθησης με δεδομένα τα οποία έχουν συλλεχθεί μη επεμβατικά μέσω της εφαρμογής Smarty4Covid. Προκειμένου να σχεδιαστεί το σύνολο δεδομένων που χρησιμοποιήθηκε για την εκπαίδευση των μοντέλου μηχανικής μάθησης, πραγματοποιήθηκε αρχικά στατιστική ανάλυση των δεδομένων με γνώμονα την υποκειμενική αναφορά του επιπέδου άγχους. Στη συνέχεια, έγινε διαχωρισμός των δεδομένων σε δυο κλάσεις και μελετήθηκε η ικανότητα των εκπαιδευμένων μοντέλων μηχανικής μάθησης να αναγνωρίζουν την κλάση στην οποία ανήκουν οι συμμετέχοντες. Οι δυο κλάσεις χωρίστηκαν είτε με βάση το επίπεδο άγχους και την κατάσταση εμβολιασμού είτε βάση μόνο των επιπέδων άγχους και πραγματοποιήθηκε δυαδική ταξινόμηση με χρήση διαφόρων μοντέλων μηχανικής μάθησης. Για την εκπαίδευση των μοντέλου χρησιμοποιήθηκαν δεδομένα ηχητικών καταγραφών βήχα και φωνής, και δοκιμάστηκε ο διαχωρισμός του συνόλου δεδομένων σε υποσύνολα βάση μεταβλητών όπως η ηλικιακή κατηγορία. el
heal.advisorName Νικήτα, Κωνσταντίνα el
heal.committeeMemberName Νικήτα, Κωνσταντίνα el
heal.committeeMemberName Στάμου, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Βουλόδημος, Αθανάσιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Συστημάτων Μετάδοσης Πληροφορίας και Τεχνολογίας Υλικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 137 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής