dc.contributor.author | Δημήτριος, Καζαντζίδης![]() |
el |
dc.contributor.author | Dimitrios, Kazantzidis![]() |
en |
dc.date.accessioned | 2025-01-08T12:38:14Z | |
dc.date.available | 2025-01-08T12:38:14Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/60662 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.28358 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Τοξο-ελκυστηρας, Γέφυρα, ανάρτηρες, Οδογέφυρα, Αντιανέμιοι | el |
dc.subject | Bridge, tied-arch, hangers, limit states, connections | en |
dc.title | Σχεδιασμός τοξωτής οδογέφυρας | el |
dc.title | Design of a tied-arch road bridge | en |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | Σχεδιασμός Γεφυρών | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2024-06 | |
heal.abstract | Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο σχεδιασμός μίας τοξωτής γέφυρας ενός ανοίγματος με μήκος 60m σε επίπεδο προμελέτης. Για την υπό μελέτη γέφυρα το στατικό σύστημα που επιλέγεται είναι το σύστημα τόξου-ελκυστήρα. Μέσα από τον σχεδιασμό της γέφυρας, βάσει του προαναφερθέντος στατικού συστήματος, στόχος είναι να καταστεί κατανοητή η συμπεριφορά του τοξωτού φορέα, των καλωδίων ανάρτησης καθώς και η αλληλεπίδραση του τοξωτού φορέα με το φορέα καταστρώματος. Πέραν αυτών, ιδιαίτερα σημεία προσοχής είναι η μελέτη των επιμέρους φάσεων κατασκευής της γέφυρας και η επιλογή του κατάλληλου συστήματος σεισμικής μόνωσης. Για τον βέλτιστο σχεδιασμό της γέφυρας, δεδομένων των απαιτήσεων της οδοποιίας, γίνεται η διερεύνηση για την επιλογή των κατάλληλων διατομών και η κατάλληλη διάταξη των επιμέρους μελών με γνώμονα την κάλυψη των απαιτήσεων που ορίζουν οι Ευρωπαϊκοί κανονισμοί για τις οριακές καταστάσεις σχεδιασμού (Ο.ΚΑ., Ο.Κ.Λ). Από την κατάλληλη επιλογή και διάταξη των επιμέρους μελών επιτυγχάνεται ο βέλτιστος κατά το δυνατόν σχεδιασμός της γέφυρας σε επίπεδο προμελέτης, πράγμα που είναι το επιθυμητό αποτέλεσμα της εργασίας. | el |
heal.advisorName | Παύλος, Θανόπουλος | el |
heal.committeeMemberName | Χρήστος, Ζέρης | el |
heal.committeeMemberName | Χαράλαμπος, Γαντές | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής. Εργαστήριο Μεταλλικών Κατασκευών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 161 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: