HEAL DSpace

Παράγοντες που επηρεάζουν την παραβατικότητα στις λεωφορειολωρίδες στην Αθήνα

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Αμερικάνος, Ηλίας el
dc.contributor.author Amerikanos, Ilias en
dc.date.accessioned 2025-01-16T08:59:34Z
dc.date.available 2025-01-16T08:59:34Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/60762
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.28458
dc.rights Default License
dc.subject Οδική ασφάλεια el
dc.subject Γραμμική παλινδρόμηση el
dc.subject Επί τόπου μετρήσεις el
dc.subject Παραβατικότητα el
dc.subject Λεωφορειολωρίδες el
dc.subject Road safety en
dc.subject Linear regression en
dc.subject On-site measurements en
dc.subject Violations en
dc.subject Bus lanes en
dc.title Παράγοντες που επηρεάζουν την παραβατικότητα στις λεωφορειολωρίδες στην Αθήνα el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μεταφορές el
heal.classification Οδική Ασφάλεια el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2024-07-18
heal.abstract Στόχο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν την παραβατικότητα στις λεωφορειολωρίδες στην Αθήνα. Για το σκοπό αυτό αναλύονται τα στοιχεία που συλλέχθηκαν από επί τόπου μετρήσεις με οπτική παρακολούθηση στους οδικούς άξονες της Αθήνας. Οι μετρήσεις πραγματοποιήθηκαν κατά το έτος 2021 και 2023. Η ανάλυση πραγματοποιήθηκε με τη χρήση της στατιστικής μεθόδου γραμμικής παλινδρόμησης. Μέσω των μοντέλων εξετάστηκε κατά πόσο και με ποιο τρόπο η κάθε παράμετρος επηρεάζει την παραβατικότητα στις λεωοφορειολωρίδες. Αναπτύχθηκαν συνολικά δύο μοντέλα, το πρώτο για το έτος του 2021 και το δεύτερο για το έτος του 2023. Από τις αναλύσεις προέκυψαν πως οι παράγοντες που είναι κρίσιμοι για την παραβατικότητα στις λεωφορειολωρίδες είναι ο αριθμός λωρίδων, το μήκος της οδού, το είδος των οχημάτων, η ώρα της ημέρας καθώς και η κατεύθυνση προς την οποία κινούνται τα οχήματα. el
heal.abstract The aim of this thesis is to investigate the factors that influence violations on the bus lanes in Athens. For this purpose, data collected from on-site measurements using visual observation on the roads of Athens were analyzed. The measurements were conducted in the year 2021 and 2023. The analysis was carried out using the statistical method of linear regression. The models examined the extent to which each parameter affects violations on the bus lanes. Two models were developed in total, one for the year 2021 and another for the year 2023. The analyses revealed that the critical factors influencing bus lane violations include the number of lanes, the length of the road, the type of vehicles, the time of day, and the direction in which the vehicles are traveling. en
heal.advisorName Γιαννής, Γιώργος el
heal.advisorName Yannis, George en
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Γκιοτσαλίτης, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γιώργος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 60 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής