dc.contributor.author |
Αμερικάνος, Ηλίας
|
el |
dc.contributor.author |
Amerikanos, Ilias
|
en |
dc.date.accessioned |
2025-01-16T08:59:34Z |
|
dc.date.available |
2025-01-16T08:59:34Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/60762 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.28458 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Οδική ασφάλεια |
el |
dc.subject |
Γραμμική παλινδρόμηση |
el |
dc.subject |
Επί τόπου μετρήσεις |
el |
dc.subject |
Παραβατικότητα |
el |
dc.subject |
Λεωφορειολωρίδες |
el |
dc.subject |
Road safety |
en |
dc.subject |
Linear regression |
en |
dc.subject |
On-site measurements |
en |
dc.subject |
Violations |
en |
dc.subject |
Bus lanes |
en |
dc.title |
Παράγοντες που επηρεάζουν την παραβατικότητα στις λεωφορειολωρίδες στην Αθήνα |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Μεταφορές |
el |
heal.classification |
Οδική Ασφάλεια |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2024-07-18 |
|
heal.abstract |
Στόχο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν την παραβατικότητα στις λεωφορειολωρίδες στην Αθήνα. Για το σκοπό αυτό αναλύονται τα στοιχεία που συλλέχθηκαν από επί τόπου μετρήσεις με οπτική παρακολούθηση στους οδικούς άξονες της Αθήνας. Οι μετρήσεις πραγματοποιήθηκαν κατά το έτος 2021 και 2023. Η ανάλυση πραγματοποιήθηκε με τη χρήση της στατιστικής μεθόδου γραμμικής παλινδρόμησης. Μέσω των μοντέλων εξετάστηκε κατά πόσο και με ποιο τρόπο η κάθε παράμετρος επηρεάζει την παραβατικότητα στις λεωοφορειολωρίδες. Αναπτύχθηκαν συνολικά δύο μοντέλα, το πρώτο για το έτος του 2021 και το δεύτερο για το έτος του 2023. Από τις αναλύσεις προέκυψαν πως οι παράγοντες που είναι κρίσιμοι για την παραβατικότητα στις λεωφορειολωρίδες είναι ο αριθμός λωρίδων, το μήκος της οδού, το είδος των οχημάτων, η ώρα της ημέρας καθώς και η κατεύθυνση προς την οποία κινούνται τα οχήματα. |
el |
heal.abstract |
The aim of this thesis is to investigate the factors that influence violations on the bus lanes in Athens. For this purpose, data collected from on-site measurements using visual observation on the roads of Athens were analyzed. The measurements were conducted in the year 2021 and 2023. The analysis was carried out using the statistical method of linear regression. The models examined the extent to which each parameter affects violations on the bus lanes. Two models were developed in total, one for the year 2021 and another for the year 2023. The analyses revealed that the critical factors influencing bus lane violations include the number of lanes, the length of the road, the type of vehicles, the time of day, and the direction in which the vehicles are traveling. |
en |
heal.advisorName |
Γιαννής, Γιώργος |
el |
heal.advisorName |
Yannis, George |
en |
heal.committeeMemberName |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
heal.committeeMemberName |
Γκιοτσαλίτης, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιαννής, Γιώργος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
60 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|