dc.contributor.author | Μπαχλαβά, Δήμητρα![]() |
el |
dc.contributor.author | Bachlava, Dimitra![]() |
en |
dc.date.accessioned | 2025-01-17T09:04:55Z | |
dc.date.available | 2025-01-17T09:04:55Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/60818 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.28514 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Υπογειοποίηση | el |
dc.subject | Αριθμητική προσομοίωση | el |
dc.subject | Διαφραγματικοί τοίχοι | el |
dc.subject | Υπογειοποίηση σιδηροδρομικού διαδρόμου | el |
dc.subject | Cover & Cut | en |
dc.subject | Undergrounding | en |
dc.subject | Diaphragm walls | en |
dc.subject | Underground construction | en |
dc.title | Κατασκευαστικά θέματα και αριθμητική προσομοίωση μηχανικής συμπεριφοράς της υπογειοποίησης σιδηροδρομικού διαδρόμου σε αστικό περιβάλλον | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Γεωτεχνική μηχανική | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2024-07-22 | |
heal.abstract | Η ανάπτυξη των αστικών κέντρων οδήγησε σε ραγδαία επέκταση των υποδομών για την κάλυψη των αυξανόμενων αναγκών του πληθυσμού, χωρίς όμως να λαμβάνονται ιδιαίτερα υπόψη οι επιπτώσεις στον πληθυσμό. Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την κατασκευή της υπογειοποίησης της σιδηροδρομικής γραμμής από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Αθηνών έως τις Τρείς Γέφυρες, ένα έργο το οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη. Η κατασκευή του έργου κρίθηκε απαραίτητη για την αναβάθμιση του υπάρχοντος σιδηροδρομικού δικτύου και για την απομάκρυνση των σιδηροδρομικών γραμμών, οι οποίες δημιουργούν πληθώρα προβλημάτων διερχόμενες μέσα από την περιοχή των Σεπολίων του δήμου Αθηνών. Η εργασία αποτελείται από έξι κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο, παρουσιάζονται πληροφορίες για την ανάπτυξη των υπόγειων κατασκευών, τα είδη και τις εφαρμογές τους, με παραδείγματα υπογειοποιήσεων. Στο δεύτερο κεφάλαιο, περιγράφεται η περιοχή κατασκευής του έργου, η υφιστάμενη κατάσταση και τα προβλήματα που αντιμετωπίζονται. Παρουσιάζεται επίσης, μια συνοπτική περιγραφή του έργου. Το τρίτο κεφάλαιο επικεντρώνεται στα γεωλογικά και γεωτεχνικά στοιχεία του έργου, δίνοντας έμφαση στη στρωματογραφία της περιοχής και τις γεωτεχνικές παραμέτρους τους. Στο τέταρτο κεφάλαιο, αναλύονται τα κατασκευαστικά στοιχεία και οι φάσεις κατασκευής του έργου. Στο πέμπτο κεφάλαιο, παρουσιάζονται οι προσομοιώσεις που έγιναν με το πρόγραμμα RS2 σε επιλεγμένη θέση του υπόγειου φορέα. Το έκτο και τελευταίο κεφάλαιο περιλαμβάνει τα συμπεράσματα που εξήχθησαν από την παρούσα εργασία. | el |
heal.abstract | The development of urban centers has led to a rapid expansion of infrastructure to meet the increasing needs of the population, without, however, considering the impact on the population. This thesis examines the construction of the undergrounding of the railway line from the Athens Railway Station to the Treis Gefyres (Three Bridges) area, a project that is currently under construction. The construction of this project was deemed necessary for the upgrade of the existing railway network and the removal of railway lines, which cause numerous problems as they pass through the Sepolia area of the municipality of Athens. The thesis consists of six chapters. The first chapter presents information on the development of underground constructions, their types, and applications, with examples of undergrounding projects. The second chapter describes the project construction area, the current situation, and the problems being faced. A summary description of the project is also presented. The third chapter focuses on the geological and geotechnical aspects of the project, emphasizing the stratigraphy of the area and its geotechnical parameters. The fourth chapter analyzes the construction elements and the construction phases of the project. The fifth chapter presents the simulations conducted using the RS2 program at a selected location of the underground structure. The sixth and final chapter includes the conclusions drawn from this thesis. | en |
heal.advisorName | Νομικός, Παύλος | el |
heal.committeeMemberName | Μπενάρδος, Ανδρέας | el |
heal.committeeMemberName | Ζευγώλης, Ιωάννης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανικών Μεταλλείων Μεταλλουργών. Τομέας Μεταλλευτικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 180 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: