dc.contributor.advisor |
Μαρμαράς, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.author |
Θεοφιλόπουλος, Φοίβος Γ.
|
el |
dc.contributor.author |
Theofilopoulos, Foivos G.
|
en |
dc.date.accessioned |
2012-04-24T06:32:18Z |
|
dc.date.available |
2012-04-24T06:32:18Z |
|
dc.date.copyright |
2012-03-27 |
- |
dc.date.issued |
2012-04-24 |
|
dc.date.submitted |
2012-03-27 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/6081 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10982 |
|
dc.description |
119 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Τα τροχαία ατυχήματα είναι η ένατη αιτία θανάτου παγκοσμίως και, δυστυχώς, ο αριθμός
των θυμάτων στην Ελλάδα είναι σημαντικά ανώτερος από το μέσο όρο της ΕΕ, ενώ ο
ρυθμός μείωσής του δεν ακολουθεί αυτόν των υπολοίπων χωρών.
Η μελέτη αυτή, αναλύει με μεθόδους της Εργονομίας, και συγκεκριμένα της Ανάλυσης
Επικινδυνότητας, 7 οδικούς κόμβους του Δήμου Αθηναίων, όπου παρατηρήθηκε υψηλός
αριθμός ατυχημάτων για ένα δεδομένο χρονικό διάστημα. Αναλύοντας τα συνολικά
δεδομένα αυτών των 7 περιπτώσεων-κόμβων, εντοπίζονται τα εμφανιζόμενα προβλήματα,
αξιολογείται η επικινδυνότητα αυτών με βάση ένα σύστημα παραγόντων σοβαρότητας,
έκθεσης και πιθανότητας και δίνονται προτάσεις για την διαχείριση τους.
Τα βασικότερα συμπεράσματα της παρούσας μελέτης είναι ο εντοπισμός των ενεργών και
λανθανόντων αστοχιών που επηρρεάζουν την επικινδυνότητα των υπό εξέταση κόμβων
και κυρίως η ανάγκη δημιουργίας και ενημέρωσης μιας βάσης δεδομένων τροχαίων
ατυχημάτων, με συνεργασία κρατικών και μη φορέων, η οποία θα παρέχει σημαντική
βοήθεια στην πρόληψη και μείωση των ατυχημάτων. |
el |
dc.description.abstract |
Traffic accidents are the ninth leading cause of death worldwide and, unfortunately, fatalities in Greece are significantly higher than the average of the European Union, while the average rate of reduction in road fatalities is not up to par with the rest of Europe.
This study uses Ergonomics, and specifically Risk Analysis, to examine 7 road junctions in the Municipality of Athens, junctions that had a high number of traffic accidents in a given time span. Analyzing data derived from all 7 junction-cases, fault-causing spots are highlighted, evaluated based on a system of severity, exposure and probability and propositions are made on how to deal with them.
The basic findings of this study is the highlighting of active and latent failures that affect the threat level of the studied road junctions as well as the dire need for the creation and maintenance of a traffic accident database, used by a collaboration of government and private parties. This database will offer significant aid in preventing and reducing traffic accidents. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Φοίβος Γ. Θεοφιλόπουλος |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Τροχαία |
el |
dc.subject |
Ατυχήματα |
el |
dc.subject |
Ανάλυση επικινδυνότητας |
el |
dc.subject |
Διασταυρώσεις |
el |
dc.subject |
Εργονομία |
el |
dc.subject |
Οδικοί κόμβοι |
el |
dc.subject |
Traffic |
en |
dc.subject |
Road junctions |
en |
dc.subject |
Risk analysis |
en |
dc.subject |
Ergonomics |
en |
dc.subject |
Accidents |
en |
dc.title |
Ανάλυση Επικινδυνότητας Οδικών Κόμβων στο Δήμο Αθηναίων |
el |
dc.title.alternative |
Risk Analysis of Road Junctions in the Municipality of Athens |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2012-03-16 |
- |
dc.date.modified |
2012-03-27 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Λεώπουλος, Βρασίδας-Ιωάννης |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Ναθαναήλ, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Μαρμαράς, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Λεώπουλος, Βρασίδας-Ιωάννης |
el |
dc.contributor.committeemember |
Ναθαναήλ, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Βιομηχανικής Διοίκησης & Επιχειρησιακής Έρευνας. |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2012-04-24 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2012-04-24 |
- |