HEAL DSpace

Αξιολόγηση Συστήματος για τη Βελτίωση της Πρόωσης Πλοίου με Χρήση Επιχειρησιακών Δεδομένων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Φαρδής, Ευστράτιος
dc.date.accessioned 2025-01-20T08:15:09Z
dc.date.available 2025-01-20T08:15:09Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/60875
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Αξιολόγηση el
dc.subject Απόδοση el
dc.subject Επιχειρησιακά Δεδομένα el
dc.subject PBCF en
dc.subject Propeller Boss Cap Fins el
dc.title Αξιολόγηση Συστήματος για τη Βελτίωση της Πρόωσης Πλοίου με Χρήση Επιχειρησιακών Δεδομένων el
dc.title Αξιολόγηση Συστήματος για τη Βελτίωση της Πρόωσης Πλοίου με Χρήση Επιχειρησιακών Δεδομένων el
heal.type bachelorThesis
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2025-01-13
heal.abstract Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται μία προσπάθεια εκτίμησης της απόδοσης ενός πλοίου το οποίο υπέστη μετασκευή και εγκαταστάθηκε ένα σύστημα PBCF, κάνοντας χρήση των επιχειρησιακών δεδομένων του πλοίου. Τα σύνολο των δεδομένων λήφθηκε για μία περίοδο 3.5 χρόνων μέσα στα οποία το πλοίο ολοκλήρωσε 2 διαδοχικούς δεξαμενισμούς, στον δεύτερο εκ των οποίων έγινε η εγκατάσταση του συστήματος. Σε πρώτο στάδιο γίνεται ο καθορισμός των δεδομένων που θα χρησιμοποιηθούν και η επεξεργασία τους. Η εκτίμηση της απόδοσης βασίζεται σε δύο μοντέλα, ένα θεωρητικό και ένα στατιστικό οπότε γίνεται η κατάλληλη επεξεργασία των δεδομένων για κάθε μοντέλο. Για το θεωρητικό μοντέλο, ακολουθεί η εφαρμογή της διόρθωσης λόγω ανέμου και κυμάτων. Για το λόγο αυτό υπολογίζεται η χρονική ιστορία δύο δεικτών απόδοσης KPI και γίνεται σύγκριση των αποτελεσμάτων για τις δύο περιόδους. Οι δείκτες KPI βασίζονται στα αποτελέσματα του θεωρητικού μοντέλου και παρέχουν την βάση για την αξιολόγηση της αλλαγής στην απόδοση του πλοίου Το στατιστικό μοντέλο, που είναι ένα πολλαπλό μοντέλο γραμμικής παλινδρόμησης, συνδέει τα ακατέργαστα δεδομένα της φόρτωσης και της πλεύσης του πλοίου για να εξάγει μια εκτίμηση της μεταβολής της ισχύος ανάλογα με την ταχύτητα του πλοίου στο νερό. Τα αποτελέσματα του μοντέλου για τις δύο περιόδους συγκρίνονται μεταξύ τους υπό ίδιες συνθήκες λειτουργίας. Ο τελικός σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η εκτίμηση της βελτίωσης της απόδοσης του πλοίου μετά την εγκατάσταση του συστήματος PBCF. Αυτό επιχειρείται με τη χρήση δύο διαφορετικών μοντέλων, ενός θεωρητικού και ενός στατιστικού. Αυτή η προσέγγιση ακολουθήθηκε για λόγους πληρότητας, δηλαδή για να παραχθεί μία διαδικασία η οποία θα μπορεί να εφαρμοστεί κατά τη λειτουργία και σε κάθε μετασκευή πλοίου για να αξιολογηθούν τυχόν αλλαγές στην απόδοση του πλοίου. el
heal.advisorName Themelis, Nikos
heal.committeeMemberName Papadakis, George
heal.committeeMemberName Κονοβέσης, Δημήτριος
heal.academicPublisher Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα