HEAL DSpace

Μελέτη συστήματος απενεργοποίησης κυλίνδρων επιβατικού οχήματος με κινητήρα Otto GDI κατά τη διάρκεια του παγκόσμιου Κύκλου Πόλης WLTC

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ζαβουδάκη, Ασπασία el
dc.contributor.author Zavoudaki, Aspasia en
dc.date.accessioned 2025-01-20T10:24:16Z
dc.date.available 2025-01-20T10:24:16Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/60876
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Εκπομπές el
dc.subject Κύκλος πόλης WLTC el
dc.subject Άμεση έγχυση el
dc.subject Απενεργοποίηση κυλίνδρων el
dc.subject Κατανάλωση καυσίμου el
dc.subject Emissions en
dc.subject GDI engine en
dc.subject WLTC driving cycle en
dc.subject Cylinder deactivation en
dc.subject Fuel consumption en
dc.title Μελέτη συστήματος απενεργοποίησης κυλίνδρων επιβατικού οχήματος με κινητήρα Otto GDI κατά τη διάρκεια του παγκόσμιου Κύκλου Πόλης WLTC el
dc.title Study of a GDI-engined passenger vehicle cylinder deactivation system during the WLTC driving cycle en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μηχανές εσωτερικής καύσης el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2024-07-18
heal.abstract In recent years, the climate change has made its presence felt more than ever before. The European Union took early steps to reduce carbon dioxide (CO2) emissions by introducing rules for vehicles, which are now subject to strict controls to ensure compliance with these measures. In this context, the automotive industry has focused on increasing the efficiency of Internal Combustion Engines to reduce fuel consumption, thereby also reducing CO2 emissions. Among the various technologies that have been developed to achieve this goal is cylinder deactivation. This technology allows certain cylinders of the engine to be temporarily shut down during low loads. This is achieved by cutting off the fuel supply and deactivating the valves on the cylinders that are not needed. Many modern high-performance vehicles are equipped with this technology, allowing drivers to benefit from reduced fuel consumption without sacrificing engine performance when it is needed. In this thesis, a simulation will be performed in GT-POWER software to evaluate the effectiveness of cylinder deactivation in Otto GDI engines during the WLTC city cycle. Through this simulation, the effects of the technology on fuel consumption and emissions will be analyzed. en
heal.abstract Τα τελευταία χρόνια, η κλιματική αλλαγή έχει κάνει την παρουσία της πιο αισθητή από ποτέ. Η Ευρωπαϊκή Ένωση έλαβε από νωρίς μέτρα για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) θεσπίζοντας κανόνες για τα οχήματα, τα οποία τίθενται πλέον σε αυστηρούς ελέγχους για τη διασφάλιση της τήρησης των μέτρων αυτών. Σε αυτό το πλαίσιο, η αυτοκινητοβιομηχανία έχει εστιάσει στην αύξηση της απόδοσής των Μηχανών Εσωτερικής Καύσης, ώστε να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου, ελαττώνοντας και τις εκπομπές CO2. Ανάμεσα στις διάφορες τεχνολογίες που έχουν αναπτυχθεί για την επίτευξη αυτού του σκοπού είναι και η απενεργοποίηση κυλίνδρων. Η τεχνολογία αυτή επιτρέπει την προσωρινή διακοπή λειτουργίας ορισμένων κυλίνδρων του κινητήρα κατά τη διάρκεια χαμηλών φορτίων . Αυτή η διαδικασία επιτυγχάνεται μέσω της διακοπής της τροφοδοσίας καυσίμου και της απενεργοποίησης των βαλβίδων στους κυλίνδρους που δεν χρειάζονται. Πολλά σύγχρονα οχήματα υψηλής απόδοσης είναι εξοπλισμένα με αυτήν την τεχνολογία, επιτρέποντας στους οδηγούς να επωφελούνται από τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου χωρίς να θυσιάζουν τις επιδόσεις του κινητήρα όταν αυτές είναι απαραίτητες. Στην αρούσα εργασία, θα πραγματοποιηθεί προσομοίωση στο λογισμικό GT-POWER για την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας της απενεργοποίησης κυλίνδρων σε κινητήρες Otto GDI κατά τον κύκλο πόλης WLTC. Μέσω αυτής της προσομοίωσης θα αναλυθούν οι επιπτώσεις της τεχνολογίας στην κατανάλωση καυσίμου και στις εκπομπές ρύπων. el
heal.advisorName Γιακουμής, Ευάγγελος el
heal.advisorName Giakoumis, Evangelos en
heal.committeeMemberName Γιακουμής, Ευάγγελος el
heal.committeeMemberName Χουντάλας, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Καρέλλας, Σωτήριος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 85 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα