dc.contributor.author | Ζαβουδάκη, Ασπασία | el |
dc.contributor.author | Zavoudaki, Aspasia | en |
dc.date.accessioned | 2025-01-20T10:24:16Z | |
dc.date.available | 2025-01-20T10:24:16Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/60876 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Εκπομπές | el |
dc.subject | Κύκλος πόλης WLTC | el |
dc.subject | Άμεση έγχυση | el |
dc.subject | Απενεργοποίηση κυλίνδρων | el |
dc.subject | Κατανάλωση καυσίμου | el |
dc.subject | Emissions | en |
dc.subject | GDI engine | en |
dc.subject | WLTC driving cycle | en |
dc.subject | Cylinder deactivation | en |
dc.subject | Fuel consumption | en |
dc.title | Μελέτη συστήματος απενεργοποίησης κυλίνδρων επιβατικού οχήματος με κινητήρα Otto GDI κατά τη διάρκεια του παγκόσμιου Κύκλου Πόλης WLTC | el |
dc.title | Study of a GDI-engined passenger vehicle cylinder deactivation system during the WLTC driving cycle | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Μηχανές εσωτερικής καύσης | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2024-07-18 | |
heal.abstract | In recent years, the climate change has made its presence felt more than ever before. The European Union took early steps to reduce carbon dioxide (CO2) emissions by introducing rules for vehicles, which are now subject to strict controls to ensure compliance with these measures. In this context, the automotive industry has focused on increasing the efficiency of Internal Combustion Engines to reduce fuel consumption, thereby also reducing CO2 emissions. Among the various technologies that have been developed to achieve this goal is cylinder deactivation. This technology allows certain cylinders of the engine to be temporarily shut down during low loads. This is achieved by cutting off the fuel supply and deactivating the valves on the cylinders that are not needed. Many modern high-performance vehicles are equipped with this technology, allowing drivers to benefit from reduced fuel consumption without sacrificing engine performance when it is needed. In this thesis, a simulation will be performed in GT-POWER software to evaluate the effectiveness of cylinder deactivation in Otto GDI engines during the WLTC city cycle. Through this simulation, the effects of the technology on fuel consumption and emissions will be analyzed. | en |
heal.abstract | Τα τελευταία χρόνια, η κλιματική αλλαγή έχει κάνει την παρουσία της πιο αισθητή από ποτέ. Η Ευρωπαϊκή Ένωση έλαβε από νωρίς μέτρα για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) θεσπίζοντας κανόνες για τα οχήματα, τα οποία τίθενται πλέον σε αυστηρούς ελέγχους για τη διασφάλιση της τήρησης των μέτρων αυτών. Σε αυτό το πλαίσιο, η αυτοκινητοβιομηχανία έχει εστιάσει στην αύξηση της απόδοσής των Μηχανών Εσωτερικής Καύσης, ώστε να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου, ελαττώνοντας και τις εκπομπές CO2. Ανάμεσα στις διάφορες τεχνολογίες που έχουν αναπτυχθεί για την επίτευξη αυτού του σκοπού είναι και η απενεργοποίηση κυλίνδρων. Η τεχνολογία αυτή επιτρέπει την προσωρινή διακοπή λειτουργίας ορισμένων κυλίνδρων του κινητήρα κατά τη διάρκεια χαμηλών φορτίων . Αυτή η διαδικασία επιτυγχάνεται μέσω της διακοπής της τροφοδοσίας καυσίμου και της απενεργοποίησης των βαλβίδων στους κυλίνδρους που δεν χρειάζονται. Πολλά σύγχρονα οχήματα υψηλής απόδοσης είναι εξοπλισμένα με αυτήν την τεχνολογία, επιτρέποντας στους οδηγούς να επωφελούνται από τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου χωρίς να θυσιάζουν τις επιδόσεις του κινητήρα όταν αυτές είναι απαραίτητες. Στην αρούσα εργασία, θα πραγματοποιηθεί προσομοίωση στο λογισμικό GT-POWER για την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας της απενεργοποίησης κυλίνδρων σε κινητήρες Otto GDI κατά τον κύκλο πόλης WLTC. Μέσω αυτής της προσομοίωσης θα αναλυθούν οι επιπτώσεις της τεχνολογίας στην κατανάλωση καυσίμου και στις εκπομπές ρύπων. | el |
heal.advisorName | Γιακουμής, Ευάγγελος | el |
heal.advisorName | Giakoumis, Evangelos | en |
heal.committeeMemberName | Γιακουμής, Ευάγγελος | el |
heal.committeeMemberName | Χουντάλας, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Καρέλλας, Σωτήριος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 85 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: