HEAL DSpace

Υπολογιστικά παραγόμενη εικόνα (CGI): συγχωνεύοντας τις εικαστικές με τις αφηγηματικές τέχνες

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Αθανασίου Ντουμπουρίδης, Νικόλας el
dc.contributor.author Athanasiou Ntoumpouridis, Nikolas en
dc.date.accessioned 2025-01-20T10:25:29Z
dc.date.available 2025-01-20T10:25:29Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/60877
dc.rights Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ *
dc.subject Αφήγηση el
dc.subject Εικόνα el
dc.subject Ψηφιακός χώρος el
dc.subject Εικονική πραγματικότητα el
dc.subject Ανιμισμός el
dc.subject Narration en
dc.subject Image en
dc.subject Digital space en
dc.subject Virtual reality en
dc.subject Animism en
dc.subject Animation en
dc.title Υπολογιστικά παραγόμενη εικόνα (CGI): συγχωνεύοντας τις εικαστικές με τις αφηγηματικές τέχνες el
dc.title Computer generated Image (CGI): merging the visual with the narative arts en
dc.type Διάλεξη
heal.type learningMaterial el
heal.generalDescription Μια διεξοδική ανάλυση του cgi ως τέχνη και ψυχαγωγία και η σχέση του με τις προηγούμενες μορφές εικαστικώς και αφηγηματικών τεχνών. el
heal.classification Αρχιτεκτονική el
heal.classification CGI (Computer network protocol) en
heal.language el el
heal.access campus el
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2023-06-28
heal.abstract Η εργασία μελετά τις τεχνικές της ψηφιακά παραγόμενης εικόνας (CGI). Γίνεται κατανόηση της τεχνολογίας που την υποστηρίζει αλλά και της επίδρασης στην ανθρώπινη ψυχολογία. Ποια αρχέγονα συναισθήματα αυτή η σύγχρονη άσκηση εκκρίνει αλλά και πως αλλάζει την αντίληψη μας για την εικόνα και τον χώρο. Η εργασία ορίζει το cgi ως το κοινό σημείο μεταξύ των εικαστικών και των αφηγηματικών τεχνών. Πιο συγκεκριμένα, αναλύεται το cgi, όπου η ερμηνεία κάποιου ηθοποιού ενισχύεται με εικαστικά μέσα, με τη βοήθεια της τεχνολογίας και πως μεταφέρεται η ανθρώπινη ανατομία και έκφραση σε μια ψηφιακή γεωμετρία. Τέλος, ελέγχοντας τις απαρχές της αφήγησης και των προσωπείων, είναι εύκολη η αναγνώριση της αξίας του cgi, στο πλαίσιο της δραματουργίας. el
heal.abstract The paper examines the phenomenon of digitally generated image (cgi) from cinema, and how it constitutes the intersection of visual and narrative arts. In particular, the sub-case of cgi that includes a performer is analyzed, and how, with the help of technology, his or her expression is transferred to a three-dimensional geometry. The preparation of such a work aims at a familiarity with the subject, on a technical as well as a theoretical level. In other words, the understanding of the technology that supports it, but also the effect of these images on human psychology. What primal feelings and fears does this new art stimulate but also how it changes our perception of space and design. By understanding the origin of certain beliefs it will be possible to appreciate and highlight the value of this phenomenon as art and entertainment. From prehistoric times and the first humans, to the establishment of organized societies with drama being at the center, the relationship between storytelling and the mask is examined. How this is transferred from a ritual tool to an organized practice in the ancient theater. In addition, it examines which visual ideas are adopted by the following eras and which are rejected, ending up in the digital face, the modern reinterpretation of the same concept . en
heal.tableOfContents 1. Εισαγωγή 2. Τι είναι CGI 3. Ο Ανιμισμός στις απαρχές της αφήγησης 4. Το προσωπείο (η μάσκα) 4.1 Θέατρο στην Ελλάδα 4.2 Θέατρο στην Ασία 5. Εικαστικές τέχνες στον 20ο αιώνα 6. Το σύγχρονο animation στον κινηματογράφο 7. Χρήσεις του CGI 7.1 Computer animation 7.2 Παραδείγματα CGI 7.3 Κλάδοι του χώρου 7.4 Σύντομη ιστορία 7.5 Η εξέλιξη του μέσου στη δεκαετία του 2010 7.6 Ηλεκτρονικά παιχνίδια και Εικονική πραγματικότητα 8. Τεχνολογία του motion capture 8.1 Motion capture and performance capture 8.2 Ιστορία του Motion Capture 8.3 Είδη της τεχνολογίας motion capture 8.4 οπτικά συστήματα motion capture 8.4 Στήσιμο του χώρου σε 3δ περιβάλλον 8.5 Electromechanical Motion Capture Suits 8.6 Digital Humans and the uncanny valley 9. Τα διαθέσιμα προγράμματα 10. Εφαρμογές στην Αρχιτεκτονική 11. Το μέλλον του cgi και του animation el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα