dc.contributor.author |
Φουρνογεράκη, Φωτεινή
|
el |
dc.contributor.author |
Σπανοπούλου, Άρτεμις
|
el |
dc.contributor.author |
Fournogeraki, Fotini
|
en |
dc.contributor.author |
Spanopoulou, Artemis
|
en |
dc.date.accessioned |
2025-01-28T10:08:18Z |
|
dc.date.available |
2025-01-28T10:08:18Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/60981 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.28677 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Απορρίμματα |
el |
dc.subject |
Ραπτική |
el |
dc.subject |
Εργαστήριο |
el |
dc.subject |
Σκηνογραφία |
el |
dc.subject |
Κοινότητα |
el |
dc.subject |
Fiber |
en |
dc.subject |
Scenography |
en |
dc.subject |
Sewing |
en |
dc.subject |
Sensory |
en |
dc.subject |
Lightweight |
en |
dc.title |
Τεχνοτροπίες μετασχηματισμών σε αστικά απορριπτόμενες ύλες και ιματισμό ως παρασιτική παρέμβαση στην πόλη |
el |
dc.title |
Use of manipulations on urban and textile waste material as a parasitic intervention in the city |
en |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Συνθέσεων Τεχνολογικής Αιχμής |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Παρασιτική αρχιτεκτονική |
el |
heal.classification |
Πλαστική |
el |
heal.classification |
Θέατρο |
el |
heal.classification |
Ένδυμα |
el |
heal.classification |
Κοινοτική αρχιτεκτονική |
el |
heal.classification |
Communal architecture |
en |
heal.classification |
Plastic arts |
en |
heal.classification |
Theatre costume design |
en |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2024-09-25 |
|
heal.abstract |
Σε μια πρακτική εφαρμογή παραγωγής χώρου
χρησιμοποιούμε ελαφριά υλικά, απορρίμματα, κατά
κύριο λόγο, της βιομηχανίας της μόδας. Το δίπολο
μεταξύ αυτών και των “άλλων” υλικών, των πιο σκληρών
και αμετάβλητων, είναι αυτό που μας απασχολεί και μας
α φ η γ ε ί τ α ι τ η ν ι σ τ ο ρ ί α τ ω ν π ρ α κ τ ι κ ώ ν π ο υ
ο ι κ ε ι ο π ο ι ο ύ μ α σ τ ε γ ι α ν α τ α μ ε τ α β ά λ λ ο υ μ ε .
Ανακαλύπτουμε και μελετάμε αυτό το δίκτυο πρακτικών
καθώς και τα απαραίτητα εργαλεία μετασχηματισμού
αυτής της ύλης με δεξιότητες οικιακής και συλλογικής
επεξεργασίας ινών. Η ιδέα συστήνεται πάνω στους
πυλώνες της δημιουργικής επανάχρησης και παιδικής
μορφής διάδρασης, διερώτησης και ανακάλυψης με
έναν μη-ευθύγραμμο τρόπο, πολυαισθητηριακής
εμπειρίας, ενίσχυσης της κοινότητας και παρασιτικής
χωρικότητας που διατυπώνουν τα σώματα που την
πλάθουν. Προτείνεται ένας τρόπος λειτουργίας αυτού
του εργαστηρίου, και μελετάται μια εφαρμογή του
βάσειν επιθυμίας, χρόνου, ευρυμάτων, δοκιμής και
σφάλματος και νοηματοδήτησης της διαδικασίας μέσω
της ίδιας της παραγωγής σε μια εφικτή για εμάς
συνθήκη. Όλη αυτή η πορεία καταγράφεται υπό μορφή
αρχείου και “βιβλίων μαγειρικής” που διαμοιράζεται στην
παρουσίαση της διπλωματικής μας εργασίας και
μετέπειτα από αυτήν. Στόχο ς του κοινοτικού
διαμοιρασμού της πληροφορίας είναι η διεύρυνση του
χώρου δράσης των πρακτικών καθώς και η ενδυνάμωση
ή η συγκρότηση μιας κοινότητας αλληλοφροντιστικών
τρόπων. |
el |
heal.abstract |
In a practical application of space production we use
lightweight materials, mainly the fashion industry’s
waste. The duality between these and the "other"
materials, the harder, more permanent and immutable
ones, is what we engage with and what also tells the
story between the practices we adopt to alter our
material. We discover and examine this network of
practices as well as the tools necessary to transform
this material using domestic and collective fibre
processing skills. The concept is proposed upon on
the pillars of creative reuse and childlike forms of
interaction, questioning and discovery of a non-linear
way, multi-sensory experience, community
enhancement and parasitic spatiality articulated by
the bodies that constitute it. A way of operating this
productive workshop is proposed, and an application
of that, based on desire, time, findings, trial and error,
and signifying the products through the production
itself, is the feasible condition for us to practice. This
entire process is documented by archiving as well as
using “cookbooks" shared during and after our thesis
presentation. The aim of community sharing the
information is to expand the space of practices as well
as to strengthen or form a community of mutually
beneficial ways of doing things. |
en |
heal.advisorName |
Ντάφλος, Κωνσταντίνος |
el |
heal.advisorName |
Daflos, Konstantinos |
|
heal.committeeMemberName |
Λυκογιάννη, Σταυρούλα |
el |
heal.committeeMemberName |
Τερζόγλου, Νικόλαος-Ίων |
el |
heal.committeeMemberName |
Μάντζιου, Ελένη |
el |
heal.committeeMemberName |
Σταυρίδου, Αθηνά |
el |
heal.committeeMemberName |
Ντάφλος, Κώστας |
el |
heal.academicPublisher |
Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
160 |
|
heal.fullTextAvailability |
false |
|