dc.contributor.author | Ζάρας, Ορέστης | el |
dc.contributor.author | Zaras, Orestis | en |
dc.date.accessioned | 2025-02-04T10:03:13Z | |
dc.date.available | 2025-02-04T10:03:13Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/61053 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.28749 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Εντοπισμός εμποδίων | el |
dc.subject | Επαυξημένη Πραγματικότητα | el |
dc.subject | Βάθος | el |
dc.subject | Κάμερα | el |
dc.subject | Obstacle detection | en |
dc.subject | Αugmented reality | en |
dc.subject | Android | en |
dc.subject | Depth | en |
dc.subject | ARCore | en |
dc.subject | Αισθητήρες | el |
dc.title | Obstacle detection using depth calculation capabilities of augmented reality for mobile devices | en |
dc.title | Εντοπισμός εμποδίων με αξιοποίηση δυνατοτήτων υπολογισμού βάθους επαυξημένης πραγματικότητας για κινητές συσκευές | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Προγραμματισμός | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2024-07-17 | |
heal.abstract | Στη σύγχρονη εποχή, η Επαυξημένη Πραγματικότητα (AR) αποτελεί μια ευρέως διαδεδομένη τεχνολογία που χρησιμοποιείται από πληθώρα φορητών και μη συσκευών. Οι συνεχείς ερευνητικές εξελίξεις στον τομέα αυτό ξεκλειδώνουν συνεχώς νέες δυνατότητες χρήσης της, ενώ παράλληλα βελτιώνουν την αποδοτικότητα των ήδη υφιστάμενων εφαρμογών. Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη μιας εφαρμογής που εκμεταλλεύεται τις δυνατότητες υπολογισμού βάθους της Επαυξημένης Πραγματικότητας για τον εντοπισμό εμποδίων και γκρεμών στο περιβάλλον του χρήστη. Στόχος της εφαρμογής είναι να παρέχει ένα εργαλείο το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πραγματικό χρόνο, αυξάνοντας την ασφάλεια και διευκολύνοντας την κίνηση σε διάφορα περιβάλλοντα. Αρχικά, θα παρουσιαστεί το τεχνολογικό υπόβαθρο που απαιτείται για τη δημιουργία μιας εφαρμογής Επαυξημένης Πραγματικότητας. Σε αυτό το πλαίσιο, θα αναλυθούν οι βασικές αρχές που διέπουν τη λειτουργία μιας τέτοιας εφαρμογής και θα αναφερθούν σχετικά έργα για να προσφέρουν ένα συνολικό υπόβαθρο. Στη συνέχεια, θα εξηγηθεί λεπτομερώς ο Αλγόριθμος που χρησιμοποιεί η εφαρμογή, υπογραμμίζοντας την επαναληπτική του φύση και τον τρόπο εκτέλεσής του. Επιπροσθέτως, θα παρουσιαστεί η Αρχιτεκτονική του συστήματος που αναπτύχθηκε, περιγράφοντας τη λειτουργία κάθε επιμέρους τμήματος. Ακολούθως, θα αναφερθούν τα τεχνολογικά εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν για την ανάπτυξη του κώδικα, και θα αναλυθεί η δομή του. Τέλος, θα εξεταστούν οι παράμετροι που ορίστηκαν κατά την ανάπτυξη της εφαρμογής και θα παρουσιαστεί η έρευνα που διεξήχθη για την εύρεση των βέλτιστων τιμών για κάθε παράμετρο. | el |
heal.abstract | Nowadays, augmented reality (AR) is a widely used technology employed by a plethora of portable and non-portable devices. Ongoing research developments in this field continually unlock new possibilities for its use while also improving the efficiency of existing applications. This thesis focuses on the development of an application that exploits the depth computing capabilities of augmented reality to detect obstacles and cliffs in the user's environment. The goal of the application is to provide a tool that can be used in real-time, enhancing safety and facilitating movement in various environments. Initially, the technological background required for creating an augmented reality application will be presented. In this context, the fundamental principles governing the operation of such an application will be analyzed, and related work will be mentioned to provide an overall background. Next, the algorithm used by the application will be explained in detail, highlighting its iterative nature and the way it is executed. Following this, the architecture of the developed system will be presented, describing the function of each component. Then, the technological tools used for code development will be mentioned, and its structure will be analyzed. Finally, the parameters set during the application's development will be examined, and the research conducted to find the optimal values for each parameter will be presented. | en |
heal.advisorName | Τσανάκας, Παναγιώτης | el |
heal.committeeMemberName | Ματσόπουλος, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Μαγκλογιάννης, Ηλίας | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Τεχνολογίας Πληροφορικής και Υπολογιστών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 71 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: