dc.contributor.author | Παπαγεωργίου, Αντώνιος![]() |
el |
dc.contributor.author | Papageorgiou, Antonios![]() |
en |
dc.date.accessioned | 2025-02-05T12:27:12Z | |
dc.date.available | 2025-02-05T12:27:12Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/61073 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.28769 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) "Επιστήμη Δεδομένων και Μηχανική Μάθηση" | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Σχεδιασμός μηχανισμών | el |
dc.subject | Ανισότητες προφήτη | el |
dc.subject | Δίκτυα φόρτισης | el |
dc.subject | Mechanism design | en |
dc.subject | Prophet inequalities | en |
dc.subject | Charging networks | en |
dc.title | Σχεδιασμός απλών φιλαληθών μηχανισμών για μεγιστοποίηση εσόδων κατά τον έλεγχο αποδοχής αιτημάτων σύνδεσης σε δίκτυα | el |
dc.title | Simple truthful mechanism design for revenue maximization in network admission control | en |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | Σχεδιασμός μηχανισμών | el |
heal.classification | Mechanism design | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2024-10-23 | |
heal.abstract | Τα τελευταία χρόνια, η συνεχώς αυξανόμενη χρήση ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην καθημερινότητα συνεπάγεται την εντεινόμενη ανάγκη για φόρτιση των συγκεκριμένων οχημάτων σε δίκτυα φόρτισης. Είναι αναγκαία η ικανότητα αποδοχής ή απόρριψης ενός οχήματος τη στιγμή που καταφθάνει στο δίκτυο. Χρειάζεται, επομένως, να αναπτυχθεί ένας μηχανισμός για τον έλεγχο αποδοχής αιτημάτων σύνδεσης σε δίκτυα. Για τον λόγο αυτό, είναι λογικό να στραφούμε στον σχεδιασμό μηχανισμών, ένα κλάδο της θεωρίας παιγνίων, ο οποίος ασχολείται με τη δημιουργία κανόνων και μηχανισμών με σκοπό την επίτευξη επιθυμητών αποτελεσμάτων, λαμβάνοντας υπόψη τα τυχόν διαφορετικά κίνητρα που μπορεί να έχουν οι συμμετέχοντες. Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη ενός τέτοιου φιλαλήθους μηχανισμού. Θα δείξουμε πώς είναι εφικτό να επιτευχθεί κάτι τέτοιο μέσω της χρήσης ανισοτήτων του προφήτη, βασισμένων σε ισορροπημένες τιμές, αφού πρώτα μοντελοποιήσουμε το πρόβλημα ως συνδυαστική δημοπρασία με συμπληρωματικότητες και με αντικείμενα διαθέσιμα σε αρκετά αντίγραφα το καθένα. Εστιάζουμε στο πρόβλημα της μεγιστοποίησης της κοινωνικής ωφέλειας. Αξιολογούμε ακόμη πειραματικά το ποσοστό της κοινωνικής ωφέλειας που αντιστοιχεί στα συνολικά έσοδα του διαχειριστή του δικτύου. | el |
heal.abstract | In recent years, the increasing use of electric vehicles in everyday life has led to a growing demand for charging these vehicles at charging networks. It is essential to have the capability to accept or reject a vehicle as it arrives at the network dynamically. Therefore, it is necessary to develop a mechanism for managing the acceptance of connection requests to these networks. To address this issue, we turn to mechanism design, a branch of game theory that focuses on creating rules and mechanisms to achieve desired outcomes, taking into account the various incentives that participants may have. The goal of this thesis is to develop such a truthful mechanism. We will demonstrate how this can be achieved through the application of prophet inequalities based on balanced prices, after modeling the problem as a combinatorial auction with complementarities and multiple copies of each item available. Our focus is on the problem of maximizing social welfare. Additionally, we experimentally evaluate the proportion of social welfare that corresponds to the total revenue of the network operator. | en |
heal.advisorName | Φωτάκης, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Φωτάκης, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Παγουρτζής, Αριστείδης | el |
heal.committeeMemberName | Μαρκάκης, Ευάγγελος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: