dc.contributor.author | Κοσμόπουλος, Θεόδωρος![]() |
|
dc.contributor.author | Kosmopoulos, Theodoros![]() |
|
dc.date.accessioned | 2025-02-26T10:08:23Z | |
dc.date.available | 2025-02-26T10:08:23Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/61188 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.28884 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Σύμμικτες γέφυρες δύο κύριων δοκών | el |
dc.subject | Σκυρόδεμα ..... | el |
dc.subject | Χάλυβας σκυροδέματος | el |
dc.subject | Μοντέλο φόρτισης 1 ,2,3 | el |
dc.subject | λογισμικό ΜΙΧΤΕWIN | el |
dc.subject | Concrete structures | en |
dc.subject | Steel | en |
dc.subject | MIXTEWIN | en |
dc.title | Εναλλακτικές μέθοδοι σκυροδέτησης καταστρώματος σύμμικτων γεφυρών | el |
dc.contributor.department | Τομέας Δομοστατικήγς Εργαστήριο Μεταλλικών κατασκευών | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Σύμμικτες γέφυρες | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2008-09-01 | |
heal.abstract | Η γέφυρα, ως αποκατάσταση της συνέχειας, όταν αυτή διακόπτεται από κάθε είδους εμπόδια (φυσικά ή τεχνητά), αποτελεί ένα από τα σπουδαιότερα έργα του πολιτικού μηχανικού. Ο σχεδιασμός της βέλτιστης τεχνικά και οικονομικά λύσης είναι πρόκληση για κάθε μηχανικό. Στη γεφυροποιία τα κριτήρια επιλογής μπορεί να είναι τεχνικά, οικονομικά, λειτουργικά, αισθητικά, περιβαλλοντικά και άλλα. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να συναγωνίζονται μορφές φορέων, δομικά υλικά, μέθοδοι κατασκευής και άλλες παράμετροι που έχουν ως συνέπεια την πολυμορφία των γεφυρών. Ανάμεσα σε διάφορους τύπους γεφυρών ξεχωρίζουν οι σύμμικτες γέφυρες, που εξασφαλίζουν ασφάλεια, ανθεκτικότητα, λειτουργικότητα, οικονομικότητα και ταχύτητα κατασκευής. Στην Ελλάδα δεν είναι ακόμα διαδομένος αυτός ο τύπος γεφυρών. Εξέχων παράδειγμα γεφυροποιίας στην Ελλάδα αποτελεί η γέφυρα Ρίου- Αντιρρίου που αποδεικνύει ότι και στη χώρα μπορούν να εφαρμοσθούν υψηλές τεχνολογικά λύσεις. Στην παρούσα διπλωματική εργασία έγινε σύγκριση μεταξύ εναλλακτικών μεθόδων σκυροδέτησης του καταστρώματος σύμμικτων γεφυρών (με συνεχή φορέα), με στόχο να μελετηθούν οι διαφορές που προκαλούνται στα εντατικά μεγέθη του φορέα και στις τάσεις των επιμέρους διατομών και να εξαχθούν συμπεράσματα σχετικά με τις φάσεις κατασκευής των σύμμικτων γεφυρών με συνεχή φορέα. Για το λόγο αυτό επιλέχτηκε μια συνεχής σύμμικτη γέφυρα τριών ανοιγμάτων στην οποία εφαρμόσθηκαν τέσσερις διαφορετικές ακολουθίες σκυροδέτησης. Για τους υπολογισμούς χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό MIXTEWIN το οποίο έχει τη δυνατότητα επίλυσης σύμμικτων γεφυρών δύο κύριων δοκών σύμφωνα με τις αρχές που προτείνει ο Eυρωκώδικας. Στο παρόν τεύχος περιέχονται γενικά στοιχεία σχετικά με την εξέλιξη της γεφυροποιίας, καθώς και ειδική αναφορά στις σύμμικτες γέφυρες. Αναφέρονται τα στοιχεία που τις αποτελούν, πληροφορίες για τον τρόπο κατασκευής και υλικά που χρησιμοποιούνται. Γίνεται μια περιγραφή των δράσεων επί των γεφυρών και αναφέρονται οι κατηγορίες στις οποίες εντάσσονται όπως και οι συνδυασμοί τους, για τη διαστασιολόγηση στις οριακές καταστάσεις αστοχίας και λειτουργικότητας με βάση τον Ευρωκώδικα. | el |
heal.sponsor | ΕΜΠ | el |
heal.advisorName | Βάγιας, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Βάγιας, Ιωάννης | el |
heal.academicPublisher | Σχολή Πολιτικών Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 107 σ. | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: