dc.contributor.author |
Σβάρνα Παπαδημητρίου, Χαρίττα
|
el |
dc.contributor.author |
Svarna Papadimitriou, Charitta
|
en |
dc.date.accessioned |
2025-03-06T10:37:52Z |
|
dc.date.available |
2025-03-06T10:37:52Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/61219 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.28915 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Βιώσιμος σχολικός σχεδιασμός |
el |
dc.subject |
Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη |
el |
dc.subject |
Αρχιτεκτονικός σχεδιασμός ως εργαλείο περιβαλλοντικής εκπαίδευσης |
el |
dc.subject |
Φύση |
el |
dc.subject |
Τοπική κοινότητα |
el |
dc.subject |
Σύμβολα |
el |
dc.subject |
Ααρχιτεκτονική ως εκπαιδευτικό εργαλείο |
el |
dc.subject |
Ευελιξία |
el |
dc.subject |
Sustainable school design |
en |
dc.subject |
Education for sustainable development |
en |
dc.subject |
Architectural design as a tool for environmental education |
en |
dc.subject |
Nature |
el |
dc.subject |
Local community |
el |
dc.subject |
Symbols |
el |
dc.subject |
Aarchitecture as an educational tool |
en |
dc.subject |
Flexibility |
en |
dc.title |
Σημεία τομής μεταξύ βιώσιμης σχολικής αρχιτεκτονικής και εκπαίδευσης για την αειφόρο ανάπτυξη: προτάσεις και παραδείγματα |
el |
dc.title |
Intersection points of sustainable school architecture and education for sustainable: directions and examples |
en |
dc.type |
Διάλεξη |
|
heal.type |
learningMaterial |
el |
heal.classification |
Αρχιτεκτονική |
el |
heal.classification |
School buildings |
en |
heal.language |
el |
el |
heal.access |
campus |
el |
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2025 |
|
heal.abstract |
Η παρούσα εργασία διερευνά τη σύνδεση ανάμεσα στον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό των βιώσιμων σχολικών μονάδων και την Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη. Εστιάζει στην περιβαλλοντική κρίση και την αναγκαιότητα να αναθεωρηθούν οι τρόποι σκέψης και δράσης που οδήγησαν σε αυτή, στοχεύοντας στην προσέγγιση των θεμάτων της Αειφόρου Ανάπτυξης στον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό και ιδιαίτερα των σχολείων. Αρχικά, διερευνάται η κλιματική αλλαγή και οι επιπτώσεις της και στα πλαίσια της αναζήτησης των βαθύτερων αιτιών της περιβαλλοντικής κρίσης, εξετάζεται η αποσύνδεση του ανθρώπου από το φυσικό περιβάλλον. Με βάση τα υπάρχοντα δεδομένα αναδεικνύεται η ανάγκη για μια εκπαίδευση που προωθεί τη βιωσιμότητα ακολούθως, παρέχονται πληροφορίες για την πορεία της Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη (ΕΑΑ) στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Στη συνέχεια, παρουσιάζεται η σύνδεση της αρχιτεκτονικής και της ΕΑΑ, μέσα από τη βιβλιογραφία. Αναδεικνύονται πέντε ενότητες σχεδιαστικών προτάσεων που η ένταξη τους στον σχεδιασμό βιώσιμων σχολείων εξυπηρετεί πιθανόν τη σύνδεση τους με την ΕΑΑ. Στο τρίτο κεφάλαιο παρατίθενται πέντε σχετικά, επιλεγμένα παραδείγματα σχολείων που είναι αποτέλεσμα βιώσιμου σχεδιασμού ή ανασχεδιασμού, επιδιώκουν τη δημιουργία άνετων εσωτερικών συνθηκών και συμβάλλουν στην Eκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη. Μέσω των παραδειγμάτων η θεωρία που παρουσιάστηκε εντάσσεται σε πραγματικές συνθήκες. Τέλος, τα συμπεράσματα συνοψίζουν τα ευρήματα της εργασίας. |
el |
heal.abstract |
This dissertation explores the connection between the architectural design of sustainable school buildings and Education for Sustainable Development. It focuses on the environmental crisis and the necessity to revise the ways of thinking and acting that led to it, aiming to approach the issues of Sustainable Development in architectural design of schools. Initially, climate change and its impacts are analyzed, leading to an exploration of humanity's estrangement from nature as a fundamental cause of the environmental crisis. Based on existing data, the need for an education that promotes sustainability is highlighted, then, information is provided on the course of Education for Sustainable Development (ESD) in the Greek educational system. Then, the connection between architecture and ESD is presented, through the bibliography. Five design proposals are highlighted, the inclusion of which in the design of sustainable schools probably serves their connection with the EAA. The third chapter presents five relevant, selected examples of schools that are the result of sustainable design or redesign, seek to create comfortable internal conditions and contribute to education for sustainable development. Through the examples, the theory presented is integrated into real conditions. Finally, the conclusions summarize the findings of the work. |
en |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Συνθέσεων Τεχνολογικής Αιχμής |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|