dc.contributor.author | Κόκκας, Χρήστος![]() |
el |
dc.contributor.author | Kokkas, Christos![]() |
en |
dc.date.accessioned | 2025-03-19T09:27:53Z | |
dc.date.available | 2025-03-19T09:27:53Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/61357 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.29053 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Οπλισμένα επιχώματα | el |
dc.subject | Αυτοκινητόδρομος Ε65 | el |
dc.subject | Παραμετρικές αναλύσεις | el |
dc.subject | Ευστάθεια επιχωμάτων | el |
dc.subject | Έργο οδοποιίας | el |
dc.subject | Reinforced embankments | en |
dc.subject | Embankment stability | en |
dc.subject | Parametric analysis | en |
dc.subject | Plaxis 2D | en |
dc.subject | Geotechnical analysis | en |
dc.title | Παραμετρικές αναλύσεις επί των παραμορφώσεων και της ευστάθειας οπλισμένων επιχωμάτων έργων οδοποιίας. Παράδειγμα από το τμήμα ανοιχτής οδοποιίας του Ε65 στην λεκάνη της Ξυνιάδας | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Τεχνική γεωλογία | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2024-10-22 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών του τμήματος Μηχανικών Μεταλλείων - Μεταλλουργών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Ολοκληρώθηκε τον Οκτώβριο του 2024 υπό την επίβλεψη του κ. Κωνσταντίνου Λουπασάκη, Καθηγητή του τομέα Γεωλογικών Επιστημών της σχολής Μηχανικών Μεταλλείων – Μεταλλουργών. Η Διπλωματική Εργασία έχει τίτλο: Παραμετρικές αναλύσεις επί των παραμορφώσεων και της αστάθειας οπλισμένων επιχωμάτων έργων οδοποιίας. Παράδειγμα από το τμήμα ανοιχτής οδοποιίας του Ε65 στην λεκάνη της Ξυνιάδας. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η εξέταση της ευστάθειας οπλισμένου επιχώματος με επένδυση συρματοκιβωτίων, πασσαλότοιχου και σειράς αγκυρίων, πραγματοποιώντας παραμετρικές αναλύσεις. Το επίχωμα προς εξέταση βρίσκεται στη Χ.Θ. 37 + 400 έως Χ.Θ. 37 + 700 του αυτοκινητοδρόμου Ε65, περιοχή οπού βρίσκεται η αποξηραμένη λεκάνη της Ξυνιάδας. Για την διεξαγωγή των παραμετρικών αναλύσεων χρησιμοποιήθηκε το πρόγραμμα πεπερασμένων στοιχείων Plaxis 2D. Οι παραμετρικές αναλύσεις που πραγματοποιήθηκαν αφορούν την αξονική δυσκαμψία των γεωπλεγμάτων, την απόσταση των πασσάλων και την προένταση των αγκυρίων. Η παρούσα Διπλωματική Εργασία αποτελείται από έξι κεφάλαια: Κεφάλαιο 1: Εισαγωγή – Γίνεται συνοπτική περιγραφή του αυτοκινητοδρόμου Ε65 και κατ επέκταση των χαρακτηριστικών του επιχώματος προς μελέτη. Περιγράφεται ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας μαζί με μια σύντομη αναφορά των παραμετρικών αναλύσεων που πραγματοποιήθηκαν. Κεφάλαιο 2: Γεωλογικά δεδομένα – Γίνεται η περιγραφή της γεωλογίας της ευρύτερης περιοχής του έργου και στην συνεχεία μια αναλυτικότερη περιγραφή των σχηματισμών της στενής περιοχής του έργου. Κεφάλαιο 3: Περιγραφή του έργου - Γίνεται η περιγραφή της κατασκευής του έργου, των μεθόδων παρακολούθησης των μετακινήσεων, του υδροφόρου ορίζοντα, των προβλημάτων αστάθειας που εμφανιστήκαν και των μέτρων που προτάθηκαν για την αντιμετώπιση τους. Κεφάλαιο 4: Λογισμικό Plaxis 2D - Γίνεται η αναλυτική περιγραφή της διαδικασίας που ακολουθήθηκε, για τον σχεδιασμό της προς εξέταση τομής, την εκτέλεση των υπολογισμών και την εξαγωγή των αποτελεσμάτων με την χρήση του προγράμματος πεπερασμένων στοιχείων Plaxis 2D. Κεφάλαιο 5: Παραμετρικές αναλύσεις – Παρουσιάζονται τα αποτελέσματα των τριών παραμετρικών αναλύσεων που πραγματοποιηθήκαν. Κεφάλαιο 6: Συμπεράσματα - Αναλύονται τα αποτελέσματα των παραμετρικών αναλύσεων, και παρατίθενται τα τελικά συμπεράσματα. | el |
heal.abstract | This thesis was completed as part of the undergraduate study program of the School of Mining and Metallurgical Engineering at the National Technical University of Athens. It was finalized in October 2024 under the supervision of Mr. Konstantinos Loupasakis, Professor in the Department of Geological Sciences at the School of Mining and Metallurgical Engineering. The title of the thesis is: Parametric analyses on the deformations and instability of reinforced embankments in roadworks. Case study from the open section of the E65 motorway in the Xyniada Basin. The aim of this thesis is to examine the stability of a reinforced embankment with gabion facing, pile wall, and a series of anchors through parametric analyses. The embankment under study is located between km 37+400 and km 37+700 of the E65 motorway, in the area of the drained Xyniada basin. The parametric analyses were carried out using the finite element software Plaxis 2D. The parameters investigated include the axial stiffness of the geogrids, the distance between the piles, and the prestressing of the anchors. This thesis is divided into six chapters: Chapter 1: Introduction – Provides a brief description of the E65 motorway and the characteristics of the embankment under study. The purpose of the thesis is described, along with a short reference to the parametric analyses conducted. Chapter 2: Geological data – Describes the geology of the wider project area and provides a more detailed description of the formations in the immediate vicinity of the project. Chapter 3: Project description – Describes the construction of the project, the methods used to monitor movements, the groundwater level, the stability issues encountered, and the measures proposed to address them. Chapter 4: Plaxis 2D software – Provides a detailed description of the process followed for the design of the section under study, the execution of calculations, and the extraction of results using the finite element software Plaxis 2D. Chapter 5: Parametric analyses – Presents the results of the three parametric analyses conducted. Chapter 6: Conclusions – Analyzes the results of the parametric analyses and presents the final conclusions. | en |
heal.advisorName | Λουπασάκης, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Τσαγγαράτος, Παρασκευάς | el |
heal.committeeMemberName | Βακαλάς, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Λουπασάκης, Κωνσταντίνος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανικών Μεταλλείων Μεταλλουργών. Τομέας Γεωλογικών Επιστημών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 142 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: