dc.contributor.author | Γιαννουλάτος, Ιωάννης![]() |
|
dc.contributor.author | Giannoulatos, Ioannis![]() |
|
dc.date.accessioned | 2025-03-27T09:25:54Z | |
dc.date.available | 2025-03-27T09:25:54Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/61502 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.29198 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | γραμμικοποίηση | el |
dc.subject | κατανομές μεγεθών συστήματος ηλεκτρικής ενέργειας | el |
dc.subject | ηλεκτρικά οχήματα | el |
dc.subject | συσχέτιση συστημάτων | el |
dc.subject | Probabilistic Load Flow | en |
dc.subject | Monte-Carlo Simulation | en |
dc.subject | Cornish – Fisher | en |
dc.subject | Distribution of variables of power electric systems | en |
dc.subject | electric vehicles | en |
dc.title | Μελέτη πιθανοτικής ροής με το μέθοδο Cornish-fischer σε συστήματα ηλεκτρικής ενέργειας με διείσδυση ηλεκτρικών αυτοκινήτων | el |
dc.contributor.department | Τομέας Ηλεκτρικής Ισχύος | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Πιθανοτική ροή φορτίου | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2010-09-01 | |
heal.abstract | Με την πάροδο των ετών οι ανάγκες για ηλεκτρική ενέργεια αυξάνονται συνεχώς. Ταυτόχρονα, με την επιτακτική ανάγκη για οικολογική συνείδηση και σεβασμό στο περιβάλλον, προωθείται ένα νέο μοντέλο ανάπτυξης που υλοποιείται με χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στην παραγωγή, καθώς και με χρήση νέων τεχνολογιών στην κατανάλωση, όπως είναι για παράδειγμα οι ηλεκτρικές μεταφορές. Ο συνδυασμός αυτός, οδηγεί στην ανάγκη για ανάπτυξη και βελτίωση των υφισταμένων συστημάτων ηλεκτρικής ενέργειας, καθώς και την δημιουργία νέων, τα οποία θα πρέπει να ικανοποιούν παραμέτρους προσαρμοσμένες στις νέες αυτές ανάγκες. Για να επιτευχθεί ο στόχος αυτός, θα πρέπει να υπάρχει η δυνατότητα ενδελεχούς μελέτης του συστήματος ηλεκτρικής ενέργειας. Η μελέτη αυτή, είναι ένα δύσκολο έργο των μηχανικών καθώς τα στοιχεία που το αποτελούν, ειδικότερα μετά την εισαγωγή των ανανεώσιμων πηγών, έχουν αποκτήσει στατιστικό χαρακτήρα. Δηλαδή τόσο τα φορτία και οι παραγωγές, όσο και οι ροές ισχύος, μπορούν να χαρακτηριστούν πλέον ως κατανομές και όχι ως σταθερές τιμές. Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο την εμβάθυνση στην μελέτη ροών φορτίου. Αρχικά αναπτύσσεται η ντετερμινιστική και η πιθανοτική ανάλυση του συστήματος με μεθόδους όπως η αναλυτική μέθοδος της γραμμικοποίησης γύρω από την μέση τιμή και η αριθμητική μέθοδος Monte – Carlo. Επιπλέον, εξετάζεται και χρησιμοποιείται για πρώτη φορά η μέθοδος Cornish – Fisher, η οποία μπορεί να προσομοιώσει με επιτυχία τόσο συνεχείς όσο και διακριτές κατανομές. Η αξία της μεθόδου αυτής γίνεται αντιληπτή όταν απαιτείται η μοντελοποίηση αγνώστων κατανομών. Στη συνέχεια με τις μεθόδους αυτές, πραγματοποιείται η εξέταση ενός δικτύου ως προς τα χαρακτηριστικά του. Συγκεκριμένα, εξετάζεται το δίκτυο 30 ζυγών της ΙΕΕΕ με ταυτόχρονη λειτουργία αιολικής παραγωγής. Το δίκτυο αυτό προσομοιώνεται στο προγραμματιστικό περιβάλλον της Matlab, στο οποίο καταγράφεται η παραγωγή και η κατανάλωση του. Έτσι είναι δυνατό να βρεθούν κατανομές που διέπουν τα στοιχεία του, όπως είναι η τάση (μέτρο και γωνία) και η ροή ισχύος στις γραμμές. Τέλος παρουσιάζεται μια εφαρμογή σε τροποποιημένο σύστημα 14 ζυγών της ΙΕΕΕ, στο οποίο έχουμε εισάγει δυο αιολικά πάρκα, αλλά και σύστημα φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων. Σκοπός της εφαρμογής αυτής είναι η μελέτη της συμβολής του συστήματος φόρτισης, στο δίκτυο. | el |
heal.abstract | As years pass, our needs for energy continuously increase. At the same time the need of ecological sensitivity has promoted a new model for energy systems using wind parks in energy production and new technologies in consumption, as for instance, electric transportation. The above combination leads in the need of enhancing of our current energy systems, and also the development of new ones that must comply with new norms, which are adapted to the new needs. To meet the target there is the necessity of constant study of the power system, a difficult sector for the engineers due to the statistic character of the variables; meaning that the voltages as well as the power flows can be characterized as distributions instead of constant values. This diploma thesis aims to study the details of probabilistic load flow. At first, there is the development of the deterministic and probabilistic analysis of the systems and the development of the analytic method of linearization as well as the usage of numerical Monte-Carlo method. Also Cornish-Fisher method is examined and used for the first time, successfully emulating continuous and discreet variable distributions. This method is of great value when modeling unknown variables. Continuing, using the above methods there is the study of a network and its variables. Particularly, the study involves the IEEE 30 bus system, which has been modified to include two large wind parks. The network is simulated in Matlab programming environment, which logs its production and consumption of energy. In that way it is possible to find the distributions of its variables, such as voltage and load flow. Finally there is an demonstration of a 14 bus system, that consists of two wind parks and an electric vehicle charging system. The point of this application is to see how the charging system contributes to the energy system. | en |
heal.sponsor | ΕΜΠ | el |
heal.advisorName | Χατζηαργυρίου, Νικόλαος | |
heal.committeeMemberName | Χατζηαργυρίου, Νικόλαος | |
heal.committeeMemberName | Παπαθανασίου, Σταύρος | el |
heal.academicPublisher | Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 194 σ. | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: